Game advertisements by <a href="http://www.game-advertising-online.com" target="_blank">Game Advertising Online</a> require iframes.

Uutisalueet


Kaikki uutiset

Mark Wahlberg on Uncharted-elokuvan Nathan

24.11.2010 klo 19.00 | Teksti: Manu Pärssinen | Luettu: 11796 kertaa

Max Payne -leffaakin tähdittänyt Mark Wahlberg on kertonut olevansa Uncharted-elokuvan päätähti. MTV Multiplayerin mukaan David O. Russell, jolle Wahlbergin kanssa työskentely on tuttua Kolme kuningasta -elokuvasta, hoitaa ohjauspuolen. Joe Pescille ja Robert de Nirolle on myös juteltu aiheen tiimoilta.

Muita uutisia aiheesta

Uncharted 2:n lisärit kohta ilmaisia? (09.05.2012 klo 11.14)
Unchartedit käyvät kaupaksi (05.12.2011 klo 21.28)
Uncharted olisi voinut olla hobittipeli (22.09.2011 klo 15.15)
Kurkistus Uncharted 3:n kulisseihin (13.12.2010 klo 13.00)
Uncharted 3 suuntaa aavikolle? (30.11.2010 klo 13.19)

Uutiseen liittyvien pelien sivuja

Uutiseen liittyviä ruutukuvia

Keskustele aiheesta
75494

Keskustelut (36 viestiä)

Tillu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

24.11.2010 klo 19.04
Olen kyllä nyt hieman pettynyt näyttelijävalintaan.
kylkyl

24.11.2010 klo 19.12
tom cruise olisi ollut parempi
juu

24.11.2010 klo 19.34
Omasta mielestäni Wahlberg on aliarvotettu näyttelijä, ja luultavasti tulee sopimaan kyseiseen elokuvaan ihan hyvin.
dasdsa

24.11.2010 klo 19.55
kannattaa kattoo the other guys missä walhberg on aivan jäätävä :D
Solide

Rekisteröitynyt 10.04.2007

24.11.2010 klo 20.04
paskaa...
Eipä tähänkään muuta voi sanoa... iha sama. Tehkää mitä teette, niin kauan kun tämä mies saa rooleja pelielokuviin niin en yhtään ihmettele miksi joku halveksii ja nauraa pelileffoja. Haluatteko muutosta siihen miten elokuvamaailma kokee pelit? Valitkaa lahjakkaita vaikka nousevia näyttelijöitä älkääkä mitään Wahlbergin kaltaisia spedeilijöitä niihin rooleihin. :D
lanttu

24.11.2010 klo 20.08
gerald butler ois ollu täydelline valinta
Jakke

24.11.2010 klo 20.10
piti hankkia siihen joku tanan iso nimi joka ei osaa näytellä...
en nyt väitä että se Firefly heppu jota kaikki hehkutti olis ollu parempi mut on niitä varmasti parempia ku Wahlbergi
dasdsa, ja se leffa oli kyllä syvää kuraa
nooooo

24.11.2010 klo 20.12
Nathan Drake = Nathan Fillion, Chris Evans, Jensen Ackles

Sully = Bruce Campbell

Elena Fisher = Emily Rose

Solide

Rekisteröitynyt 10.04.2007

24.11.2010 klo 20.14
Omasta mielestäni täydellisin valinta olisi ollut Joe Flanigan. Stargate Atlantis sarjaa katsoneet varmaan yhtyvät mielipiteeseen että Flaniganin hahmo, John Sheppard oli kuin Nathan Drake stargatessa. :D
asdf

24.11.2010 klo 20.28
Katsomatta paskaa. Aivan turhaan edes odotatte tältä elokuvalta jotain, kun lopputulos aina sama, vaikka kuinka hyvältä vaikuttaisi. Tuo Robert De Niron ja Joe Pescin saaminen mukaan ei edes olisi mikään ihme, kun kumpikaan eivät ole tehneet hyviä elokuvia vuosiin. Robertkin jotain Focker-leffoja.
Welldone

24.11.2010 klo 20.33
Solide kirjoitti:
Omasta mielestäni täydellisin valinta olisi ollut Joe Flanigan. Stargate Atlantis sarjaa katsoneet varmaan yhtyvät mielipiteeseen että Flaniganin hahmo, John Sheppard oli kuin Nathan Drake stargatessa. :D
C-luokan telkkutähti näyttelemään A-luokan leffaan? .....riiiiiight
Osiris

24.11.2010 klo 20.50
Welldone kirjoitti:
Solide kirjoitti:
Omasta mielestäni täydellisin valinta olisi ollut Joe Flanigan. Stargate Atlantis sarjaa katsoneet varmaan yhtyvät mielipiteeseen että Flaniganin hahmo, John Sheppard oli kuin Nathan Drake stargatessa. :D
C-luokan telkkutähti näyttelemään A-luokan leffaan? .....riiiiiight
Jason Momoa on Conan.

Olen kyllä Soliden kanssa samaa mieltä. Flanigania kaivattais enemmän.
Harlin

24.11.2010 klo 21.20
Osiris kirjoitti:
Welldone kirjoitti:
Solide kirjoitti:
Omasta mielestäni täydellisin valinta olisi ollut Joe Flanigan. Stargate Atlantis sarjaa katsoneet varmaan yhtyvät mielipiteeseen että Flaniganin hahmo, John Sheppard oli kuin Nathan Drake stargatessa. :D
C-luokan telkkutähti näyttelemään A-luokan leffaan? .....riiiiiight
Jason Momoa on Conan.

Olen kyllä Soliden kanssa samaa mieltä. Flanigania kaivattais enemmän.


Samaa mieltä. Tuli SGA:ta katsoneena kerran mietittyä että onkohan kyseessä sama näyttelijä. Eihän se ollu kun kävi tarkistamassa, mutta ääninäyttely ja ulkonäky oli niin lähellä toisiaan että olisi voinut hetken jo luulla.. :)
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

24.11.2010 klo 21.33
Vesa-Matti Loiri tilalle.
adssadsad

24.11.2010 klo 21.40
Olenko ainoa joka EI olisi halunnut elokuvaa tehtävän ollenkaan?
Miksi pitää tehä elokuva pelille, joka on muutenkin hyvin elokuvamainen. Ei vaan voi ymmärtää.
pettynty

24.11.2010 klo 22.19
Todella pettynyt näyttelijä valintaan, vaikka ei Wahlbergia vastaan mitään olekkaan. Tulee vaan heti mieleen Max Payne soopa jota odotin innolla -> sitten tuli se isku paistin pannulla ja päälle kasa hiekkaa. No toivotaan parasta ja pelätään vieläkin huonompaa leffaa.
Solide

Rekisteröitynyt 10.04.2007

24.11.2010 klo 22.27
Welldone kirjoitti:
Solide kirjoitti:
Omasta mielestäni täydellisin valinta olisi ollut Joe Flanigan. Stargate Atlantis sarjaa katsoneet varmaan yhtyvät mielipiteeseen että Flaniganin hahmo, John Sheppard oli kuin Nathan Drake stargatessa. :D
C-luokan telkkutähti näyttelemään A-luokan leffaan? .....riiiiiight

Tämä se ongelma juuri tässä onkin kun näyttelijöitä valitaan sen mukaan kuinka tunnettu actionstara joku on eikä sen mukaan ketä sopisi rooliin parhaiten huolimatta onko valtavirralle tunnettu vai ei. Vituttaa nä hollywoodin elitistit jotka juoksevat rahanperässä eivätkä anna pikku-julkkiksille minkäänlaista mahdollisuutta päästä mukaan isoihin kuvioihin edes silloin kun heillä siihen olisi potentiaalia ja paljon. Joo ja tosiaan, monia muitakin hyviä tai ainakin huomattavasti parempia vaihtoehtoja olisi ollut kuin Wahlberg, jopa niitä starojakin.
Echou

Rekisteröitynyt 02.11.2008

24.11.2010 klo 22.28
Nathan = Steven Seagal.
nakki

24.11.2010 klo 22.34
kylkyl kirjoitti:
tom cruise olisi ollut parempi

Nolo tosi nolo
pellotus

24.11.2010 klo 22.35
nakki kirjoitti:
kylkyl kirjoitti:
tom cruise olisi ollut parempi

Nolo tosi nolo

Samaa mieltä.Maku sormessa ja sormi siellä
Kursori

Rekisteröitynyt 15.04.2009

24.11.2010 klo 22.36
Pojat pojat pojat. Ei se näyttelijä paskaa leffasta tee eikä paskaa leffaa myöskään paranna.

David O. Russell on ohjaaja, kyrpä tyyppinä mutta maaginen ohjaajana. Kolme kuningasta oli ihan huikeen kova leffa.

Enempi se Russell ton leffan laatuun vaikuttaa kuin Marky Mark, joka on itse asiassa ihan mukiinmenevä näyttelijä.
exr27

24.11.2010 klo 22.47
nooooo kirjoitti:
Nathan Drake = Nathan Fillion, Chris Evans, Jensen Ackles

Sully = Bruce Campbell

Elena Fisher = Emily Rose

Jensen Ackles (+1) :) Sopisi todella hyvin Drakeksi ja huumoria piisaa.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

24.11.2010 klo 22.55
Sen olisi tietenkin pitänyt olla nicholas cage...tietenkin.
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

24.11.2010 klo 23.35
exr27 kirjoitti:
Jensen Ackles (+1) :) Sopisi todella hyvin Drakeksi ja huumoria piisaa.

+1

/10char
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

24.11.2010 klo 23.35
No jaa'a. Max Payneksi ukko ei sopinut tippaakaan, mutta Nathaniksi ehkä jotenkin.
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

25.11.2010 klo 00.15
Gerard Butler olisi tosiaan hyvä.
Perjaatteessa Keanu Reeveskin olisi hyvä, mutta hän ei ole tarpeeksi ilmeikäs drakeksi.
Sentään se ei ole shia lebouf vai mikä onkaaan.
Evoxia

25.11.2010 klo 01.13
Fyysisesti ja mentaliteettisesti Marky Mark ei millään sovi Nathan Draken rooliin. Pystyttekö kuvittelemaan Markyn heittämään sarkastisia kommentteja kesken tulitaistelun? Ei, en minäkään. Kuulen vain sen saman äänen jonka Dirk Diggler omisti/omistaa.

Nathan Fillion mielummin pääosaan. Aika suuri osa faneistakin on tätä mieltä ja näyttelijä itsekkin sanoi olevansa hyvin kiinnostunut elokuvan teosta.
Majava

25.11.2010 klo 07.18
Nathan Fillionhan tosiaan on paras valinta, koska Fillion näyttää aika paljon Drakelta ja usein näyttelee samantyyppistä hahmoa.
UberJonez

25.11.2010 klo 09.25
Herran näyttely ei kyllä Max Paynessa vakuuttanut.. Olisin kyllä ihan kiinnostunut tämän elokuvan kyllä näkemään. Aika kertoo..
mangojäätee

25.11.2010 klo 09.46
http://www.youtube.com/watch?v=Obupvycd8kY
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

25.11.2010 klo 10.23
kylkyl kirjoitti:
tom cruise olisi ollut parempi


No en nyt sanois..

Welldone kirjoitti:
C-luokan telkkutähti näyttelemään A-luokan leffaan? .....riiiiiight


Mitäs toi meinaa? Että se ei voi missään nimessä osata näytellä? Miksei?
Bruntti

Rekisteröitynyt 05.11.2009

25.11.2010 klo 14.35
nooooo kirjoitti:
Nathan Drake = Nathan Fillion, Chris Evans, Jensen Ackles

Sully = Bruce Campbell

Elena Fisher = Emily Rose


Jensen Ackles ois aika kova Drake
aleksi

25.11.2010 klo 16.14
Olen kyllä pettynyt. Ei mielestäni sovi oikeen hyvin nuo vanhat naamat. Joku tuoreempi ja vähemmän kuuluisa näyttelijä olisi ollut parempi. Wahlberg tuntuu niin kaavoihin kangistuneelta ja "nähdyltä".
Osiris

25.11.2010 klo 17.47
Harlin kirjoitti:
Osiris kirjoitti:
Welldone kirjoitti:
Solide kirjoitti:
Omasta mielestäni täydellisin valinta olisi ollut Joe Flanigan. Stargate Atlantis sarjaa katsoneet varmaan yhtyvät mielipiteeseen että Flaniganin hahmo, John Sheppard oli kuin Nathan Drake stargatessa. :D
C-luokan telkkutähti näyttelemään A-luokan leffaan? .....riiiiiight
Jason Momoa on Conan.

Olen kyllä Soliden kanssa samaa mieltä. Flanigania kaivattais enemmän.


Samaa mieltä. Tuli SGA:ta katsoneena kerran mietittyä että onkohan kyseessä sama näyttelijä. Eihän se ollu kun kävi tarkistamassa, mutta ääninäyttely ja ulkonäky oli niin lähellä toisiaan että olisi voinut hetken jo luulla.. :)

Siis kyllähän Atlantiksen Rononin näyttelijä on nimenomaan tuo uusi Conan barbaari.
jiipee

25.11.2010 klo 22.40
EIIII! :( En pysty mitenkään - missään tapauksessa - kuvitteleen että wahlberg pystyis täyttämään draken saappaita.
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

29.11.2010 klo 00.35
mitäperkelettäjuuriluin.jpg

 

Mainos