Uutisalueet


Kaikki uutiset

Diablo 3:n julkaisupäivä kerrottiin

15.03.2012 klo 15.14 | Teksti: Manu Pärssinen | Luettu: 6210 kertaa
Mitäpä sitä muuta kirjoittamaan, tämän kaikki haluavat tietää:



15. toukokuuta helvetin portit siis avautuvat jälleen. Lehdistötiedote täällä.

Muita uutisia aiheesta

Uutiseen liittyvien pelien sivuja

Uutiseen liittyviä ruutukuvia

Keskustele aiheesta
15443

Keskustelut (26 viestiä)

pirkka-keppana-petel

15.03.2012 klo 15.19
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH















Nicky_Santoro

15.03.2012 klo 15.23
HAIL TO THE KING BABY!!!!!!

Se on vihdoin täällä, kohta, kädessäni, rakastelen sitä joka ilta ja aamu... OMFG!!!!! Tässä tehdään historiaa!!!!!!
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

15.03.2012 klo 15.41
PVP puuttuu julkaisusta ja on match-making painotteinen. En osta.
JUMALEISSON

15.03.2012 klo 15.41
ONNEKSI SAIN ELÄÄ NIIN KAUAN ETTÄ NÄIN TÄMÄN, VIELÄ JOS JULKAISUPÄIVÄÄN ASTI SELVIÄÄS! (ja ehtiis sit vähä pelatakki viel)
Kuningas

15.03.2012 klo 15.50
Laukesin...
defree

Rekisteröitynyt 04.02.2008

15.03.2012 klo 16.05
Hail to you, champions!
Kohta pääsee häkkää ja släshää.
GTFO

15.03.2012 klo 16.13
ALTHiR kirjoitti:
PVP puuttuu julkaisusta ja on match-making painotteinen. En osta.

GTFO!
Vanaja

15.03.2012 klo 16.22
ULIULIULIULIULIULIULIULIULI erämaasta tuuli tuo huudn vaienneen...
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

15.03.2012 klo 16.49
Toivottavasti, ei ole ihan perseestä, vituttaa aina kun hypetetään ja sitten onkin ihan kakkaa
kliseinen

15.03.2012 klo 16.52
Uskon vasta kun on kaupan hyllyllä.
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

15.03.2012 klo 17.20
ALTHiR kirjoitti:
PVP puuttuu julkaisusta ja on match-making painotteinen. En osta.


Ei kiinnosta, ku ei oo PvP sitte millään tasolla kiinnostanu Diablossa saatika missään Diablon tapasessa pelissä. Co-op on se mitä odotan
YEAAAAAAAAAAAAA

15.03.2012 klo 17.23
Every day im clickin'
cr0w

15.03.2012 klo 17.36
Ostan, mutta mahtaakohan tuota enää jaksaa samaan malliin mitä nulikkana. Sitä kun on yhden seitsemän tuntia painellut hiirellä örkkejä niin tulee äkkiä sellainen olo, että näinkö tosiaan haluan elämäni käyttää. Miinarahava mutta nätimpi.
Machinus

Rekisteröitynyt 04.01.2011

15.03.2012 klo 17.47
Talmunen kirjoitti:
Toivottavasti, ei ole ihan perseestä, vituttaa aina kun hypetetään ja sitten onkin ihan kakkaa

Hypettäjienhän vika se on kun ihmiset asettavat liikoja odotuksia peleille.
tj-60

15.03.2012 klo 18.31
Ei tää voi olla totta, nyt on pakko tehä bänät tyttöystävän kaa et pääsee pelaa. Haluan omistaa koko elämäni diablolle en skyrimille! jeeeeeee!

PS: onks toi PvP-juttu muka totta?
Schnail

Rekisteröitynyt 11.11.2011

15.03.2012 klo 18.50
Machinus kirjoitti:
Hypettäjienhän vika se on kun ihmiset asettavat liikoja odotuksia peleille.

Käyt kaupassa ostamassa uuden maasturin koska myyja heittää että, "tää on hyvä ku mikä ja tällä pääsee maastossa, kuin maastossa. Tää on paras!" Sitten ylität ensimmäisen routakuopan ja öljypohja tippuu soralle. Joo, se on sun vika, kun uskoit markkinoijan puheita. (/sarcasm)

Mietippä vähän, että mikä niihin ihmisten mielikuviin ja odotuksiin vaikuttaisi eniten. Kyllä se on hypen vika jos se saa ihmiset odottamaan kuuta taivaalta ja todellisuus onkin pelkkä löysä pökäle. Ilman sitä ylitse vuotavaa, absurdia hypeä ja kertomalla tuotteesta todenmukaisesti ihmiset olisivat osanneet odottaa sitä löysää ripulia. Innokkaimmatkin ehkä tiukkaa kädellä nostettavaa palaa, mutta kukaan ei sitä kuuta taivaalta.
Muokannut: Schnail 15.03.2012 klo 19.04
cr0w

15.03.2012 klo 18.59
tj-60 kirjoitti:
Ei tää voi olla totta, nyt on pakko tehä bänät tyttöystävän kaa et pääsee pelaa. Haluan omistaa koko elämäni diablolle en skyrimille! jeeeeeee!

PS: onks toi PvP-juttu muka totta?


Kyllä, PvP lykkääntyminen myöhempiin päivityksiin on varmaa tietoa.
OFMADFMASI

15.03.2012 klo 19.02 1 tykkää tästä
OH, DIABLO SINÄ KAIKKIEN AIKOJEN JUMALA, ARMAHDA MEIDÄT SYNNEISTÄMME JA TULE MEIDÄN LUOKSE. AAMEN.
spoileri

15.03.2012 klo 19.40
OFMADFMASI kirjoitti:
OH, DIABLO SINÄ KAIKKIEN AIKOJEN JUMALA, ARMAHDA MEIDÄT SYNNEISTÄMME JA TULE MEIDÄN LUOKSE. AAMEN.


Olet siis kristitty satanisti?

No joo jokatapauksessa Diablo on kuollu ja Baal viel hengissä joten sielut vaan sille. Sitäpaitsi Tyrael on oikeesti petturi. Uus Fallen Angel...
Dokupappi

Rekisteröitynyt 09.03.2012

15.03.2012 klo 20.02
Ennakkotilattu WoWin Annual Passin kautta jo iät ja ajat sitten. Julkaisupäivää odotellessa!
epestus

15.03.2012 klo 20.25
Betaa pelailin viimevuonna ja diablo II:sta 7 vuotta hakanneena voin sanoa että on ihan vanha kunnon diablo fiilis ja odottamisen arvoinen peli!
GTFO

15.03.2012 klo 20.57
ALTHiR kirjoitti:
PVP puuttuu julkaisusta ja on match-making painotteinen. En osta.


Hyvä, mene pois täältä.
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

15.03.2012 klo 21.09
GTFO kirjoitti:
ALTHiR kirjoitti:
PVP puuttuu julkaisusta ja on match-making painotteinen. En osta.


Hyvä, mene pois täältä.


Käskeekö kapteeni? Ei käske. :-D
Socomi

Rekisteröitynyt 17.01.2011

15.03.2012 klo 22.08
Ennakkotilattu jo 03 January 2009, joskohan se kohta...
DasBoot

15.03.2012 klo 23.09 1 tykkää tästä
Aivan loistavaa, betaa pelanneena voin sanoa että hyvää on tulossa.
Gine

Rekisteröitynyt 08.11.2009

16.03.2012 klo 17.07
Vihdoinkin tiedämme Ilmestymis päivän!... Mut rupes mietityttämään rupesko Blizzard kiirehtimään, koska Guild Wars2 julkaisu on myös piakkoin. Ensikuussa pystyy ostamaan GW2 ennakkoon ja ennakkoon ostaneet pääsevät betaan mukaan. Tässä lähdetietoa: http://www.guildwars2.com/en/news/announcing-pre-purchase

 

Mainos