Tuorein sisältö

Uusi GRID ajelee lähtöruutuun teaserin myötä

18.04.2014 klo 14.26 | Luettu: 4688 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Eipä tässä paljon ole nähtävää, mutta mitä ilmeisemmin 22. päivä tätä kuuta Codemasters kertoo jotain tulevasta GRID-pelistä... tai jostain muusta autopelistä.

Vroom vroom, sanovat pääsiäisnoidat.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Tytär tarjosi kuolev... Pitkäperjantain tupl... >

Keskustelut (9 viestiä)

fdsffds

18.04.2014 klo 14.47 16 tykkää tästä

Lisää arcade p*skaa siis tulossa. GRID 2 oli ajotuntumaltaan jotain aivan järkyttävää.
Ei vain voi käsittää että mikä idea tekijöiltä oli siinä että pelissä mutkanopeudet olivat autolla kovemmat jos auton vetää poikittain ennen kuin kääntää mutkaan.

Kaikki muu pelissä oli hienosti toteutettua, mutta ajaminen oli niin hel*etin tylsää ettei peliä jaksanut muutamaa kisaa enempää pelata.
lainaa
dsfnofeioj

18.04.2014 klo 16.17 1 tykkää tästä

Jaa-a vai että autopelivuosipäivitys. No kai he ovat laskeneet että on järkevää julkaista sama peli per vuosi

Eka GRID oli vielä kivaa vaihtelua. Itse en voi käsittää mikä halu eräillä on siihen että kaikissa autopeleissä autot käyttäytyisivät realistisesti. Ihan sama kuin kysyisi että miksi kaikissa sotapeleissä ei ole laaki-ja-vainaa-systeemiä, sprinttiä ja yhden rynkyn sääntöä
lainaa
emmastin

Rekisteröitynyt 21.10.2013

18.04.2014 klo 16.54 3 tykkää tästä

Enemmän perus ralliin perustuvaa Dirtiä jos sais. Parhaat jutut kakkosesta ja kolmosesta ku yhdistäis, ni ois kiva. Dirtit on hauskimpia pädillä pelattavia autopelejä mitä ite on tullu pelattua, kolmosen Gymkhanat ja muut "stunttijutut" vaan oli ihan perseestä.
lainaa
james

18.04.2014 klo 17.11 3 tykkää tästä

tulisi Dirt 4
lainaa
fdsffds

18.04.2014 klo 17.49 5 tykkää tästä

dsfnofeioj kirjoitti:
Eka GRID oli vielä kivaa vaihtelua. Itse en voi käsittää mikä halu eräillä on siihen että kaikissa autopeleissä autot käyttäytyisivät realistisesti. Ihan sama kuin kysyisi että miksi kaikissa sotapeleissä ei ole laaki-ja-vainaa-systeemiä, sprinttiä ja yhden rynkyn sääntöä
Haluan pelata autopelejä koska pidän autoista. GRID 2:ssa kuitenkin ainoa autoon liittyvä asia on näiden raiteilla menevien aluksien päälle tehdyt auton näköiset kuoret.
GRID 2:lla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten auton pitäisi liikkua ja näin ollen se ei autoihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.

Ajotuntuma on se kaikkein tärkein asia autopeleissä. Jos ajaminen ei pelissä ole hauskaa ei koko pelin pelaamisessa ole mitään hauskaa.
lainaa
interchangeable

18.04.2014 klo 18.56 2 tykkää tästä

fdsffds kirjoitti:
dsfnofeioj kirjoitti:
Eka GRID oli vielä kivaa vaihtelua. Itse en voi käsittää mikä halu eräillä on siihen että kaikissa autopeleissä autot käyttäytyisivät realistisesti. Ihan sama kuin kysyisi että miksi kaikissa sotapeleissä ei ole laaki-ja-vainaa-systeemiä, sprinttiä ja yhden rynkyn sääntöä
Haluan pelata autopelejä koska pidän autoista. GRID 2:ssa kuitenkin ainoa autoon liittyvä asia on näiden raiteilla menevien aluksien päälle tehdyt auton näköiset kuoret.
GRID 2:lla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten auton pitäisi liikkua ja näin ollen se ei autoihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.

Ajotuntuma on se kaikkein tärkein asia autopeleissä. Jos ajaminen ei pelissä ole hauskaa ei koko pelin pelaamisessa ole mitään hauskaa.


Haluan pelata sotapelejä koska pidän sodasta. Halossa kuitenkin ainoa sotaan liittyvä asia on ammuksiksi väitettyjen objektien lentäminen aseista.
Halolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten maailman pitäisi toimia ja näin ollen se ei sotaihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.

Pelituntuma on se kaikkein tärkein asia sotapeleissä. Jos sotiminen ei pelissä ole hauskaa ei koko pelin pelaamisessa ole mitään hauskaa.
lainaa
-sdFdM-

18.04.2014 klo 23.20

Onko niin vaikeaa käsittää, että joillekkin se pelin ajotuntuma on aika tärkeä? Jos peliä mainostetaan oikeilla radoilla ja autoilla, niin voisi olettaa ,että siinä olisin edes jonkin verran panostettu siihen auton käyttäytymiseen.

En nyt meinaa aiheeseen liittyen, että Grid 1 tai 2 olisi huonoja pelejä, päin vastoin. Codemasters on tehnyt mielestäni pelkästään hyviä ajopelejä historiansa aikana.

Toki arcade peleissäkin voi olla huonoa ajomekaniikkaa ja näistä peleistä uudet NFS:t on mun mielestä hyvä esimerkki, miten autopelin voi ryssiä ajomekaniikalla. En ole ostanu Shiftin jälkeen yhtään sarjan peliä ihan vain siitä syystä, kun se ajomekaniikka on erittäin huono verraten esim. Criterionin aiempaan Burnout Paradiseen.

Toivon, että tämä sekava kirjoitus selvensi edes jollekkin, miksi autopeleistä ja varsinkin niiden ajettavuudesta valitetaan paljon.
lainaa
PasiJaAnssi

18.04.2014 klo 23.25 3 tykkää tästä

Haluan pelata pasianssia koska pidän pasianssista. Pasianssilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kortit pitäisi kerätä takaisin pakkaan ja näin ollen se ei pasianssi-ihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.

Pelituntuma on se kaikkein tärkein asia pasianssipeleissä. Jos pasianssi ei pelissä ole hauskaa ei koko pasianssin pelaamisessa ole mitään hauskaa.

Ps. "Richard Burns Rally 2":sta odotellessa.
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

19.04.2014 klo 10.15

Varmaan joku F2P GRID. Grid 2 oli kuitenkin sellaista kuraa että. Ykköstä pelasi mielellään, oli sellainen sopiva sotku arcadea ja realismia ja ennenkaikkea siinä oli sisäkuvakulma!
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova