Tuorein sisältö

Hearthstonen pelaajamestari napattiin Blizzardille töihin

29.08.2014 klo 13.00 | Luettu: 5863 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Taas todistetaan, että pelaamalla voi saada töitä. Eurogamer nimittäin uutisoi, että Blizzard on napannut pelisuunnittelijaksi palkkalistoilleen Ryan "Realz" Mastersonin.

Blizzard nappasi Ryanin todennäköisesti siksi, että mies on yksi USA:n parhaista Hearthstonen pelaajista. Masterson lupaa ottaa pelaajien toiveet erityisesti huomioon työssään. Aiemmin Masters on kunnostautunut myös Magic the Gatheringin ja World of Warcraftin pelaajana.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Titanfallin uusi pel... Nintendolta uusi 3DS... >

Keskustelut (7 viestiä)

jepa

29.08.2014 klo 14.08 1 tykkää tästä

No vittu. Vähän pistää kateelliseks...
lainaa
luiyn

29.08.2014 klo 14.13 2 tykkää tästä

Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.
lainaa
1pvAlkaaKoulu

29.08.2014 klo 14.32 7 tykkää tästä

luiyn kirjoitti:
Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.


Jos olet vaahtosammuttimen kokoisesta asti pelannut pelejä ilman "fani-poikuutta", vuodesta toiseen jaksanut seurata pelejä aktiivisesti sivusta, omistanut useamman sukupolven konsoleita eri julkaisijoilta ja päälle se että olet taitelijaluonne niin kehtaan väittää että _suunnittelijaksi_ on hyvinkin rahkeita ilman "koulutusta".
lainaa
Lester

29.08.2014 klo 14.51 3 tykkää tästä

Onpas paska lempinimi
lainaa
teppo

29.08.2014 klo 15.05 2 tykkää tästä

luiyn kirjoitti:
Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.


Amiskan sähkölinja.
lainaa
Jcyxchv

29.08.2014 klo 20.58

1pvAlkaaKoulu kirjoitti:
luiyn kirjoitti:
Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.


Jos olet vaahtosammuttimen kokoisesta asti pelannut pelejä ilman "fani-poikuutta", vuodesta toiseen jaksanut seurata pelejä aktiivisesti sivusta, omistanut useamman sukupolven konsoleita eri julkaisijoilta ja päälle se että olet taitelijaluonne niin kehtaan väittää että _suunnittelijaksi_ on hyvinkin rahkeita ilman "koulutusta".


Ehkä jossain villeissä kuvitelmissasi töitä voi saadakin noin pelkästään pelejä pelaamalla. Oikeassa elämässä kuitenkaan ei.

Koulutus ei aina ole välttämätön, mutta kokemusta ja taitoa tarvitaan projektinhallinnassa, äänisuunnittelussa, ohjelmoinnissa, mallinnustöissä, kenttäsuunnittelussa, skriptaamisessa, jne.
lainaa
hofsijp

29.08.2014 klo 23.10

Blizzardin kokoisella firmalla on varaa ottaa töihin spesialisteja jotka tekevät vain yhtä asiaa. Apina koodaa samalla kun ideanikkari huutaa vieressä
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova