Tuorein sisältö

Ground Zeroesin ensimmäiset PC-modit paljastavat Fox Enginen dynaamisuuden

03.01.2015 klo 18.00 | Luettu: 8085 kertaa | Teksti: Mats Kyyrö


Metal Gear Solid V: Ground Zeroesin saavuttua Steamiin oli vain ajan kysymys, milloin ensimmäiset modifikaatiot ilmestyisivät. Tällä hetkelllä ensimmäiset muokkaukset mahdollistavat hahmomallien vaihtamisen eri hahmojen kesken, mikä on paljastanut, että Hideo Kojiman hypetys seitsemän vuotta työn alla olleen pelimoottorin dynaamisuuden ympärillä ei ole täysin perustelematonta.

Mitä tuumaatte, kuinka moni pelimoottori toimisi näin nikottelematta, kun lintujen hahmomalli vaihdettaisiin toiseen?



Myös Chicon ja Big Bossin uudelleentapaaminen saa tuoreen näkökulman, kun hahmomallit vaihdetaan toisin päin:



Ohjeet tekstuurien ja hahmomallien vaihtamiseen, laajempaan Field of Viewiin sekä muihin pieniin muutoksiin löytyy tästä Steamin keskustelufoorumin ketjusta.

V2.fi | Mats Kyyrö
< Steamissa tehtiin vu... Xbox Onen tuore kehi... >

Keskustelut (6 viestiä)

MrJii

03.01.2015 klo 18.44

>Mitä tuumaatte, kuinka moni pelimoottori toimisi näin nikottelematta, kun lintujen hahmomalli vaihdettaisiin toiseen?

Ainakin Red Dead Redemptionissa oli paljon tuollaisia bugeja. Tuskin se yhteensopivuus eri mallien ja niiden animaatioiden välillä ole juuri muusta kiinni kuin siitä "luustosta" joka varmasti monella ihmishahmolla on samanlainen Metal Gearissa. Itseäni kiinnostaa miten Konami aikoo suhtautua modaamiseen. Käänsiväthän he takkinsa Metal Gear 1 remake faniprojektissakin ja kielsivät sen tekemisen.

Muutama varsin hauska ja tälläkin sivustolla muistaakseni postattu glitchi RDR:stä. Näistä on varsin monta eri variaatiotakin vielä.

https://www.youtube.com/watch?v=kYdCvN-ukRY

https://www.youtube.com/watch?v=zI9ZgzxIfOM
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

03.01.2015 klo 22.50 8 tykkää tästä

Kettukone vaikuttaa melko hyvälle pelimoottorille.
lainaa
PCCCP

04.01.2015 klo 01.38

#PC MASTER RACE
lainaa
vilke

04.01.2015 klo 09.47 12 tykkää tästä

PCCCP kirjoitti:
#PC MASTER RACE


Näin PC pelaajana voin sanoa että http://i.imgur.com/NKD7M5k.jpg

lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

04.01.2015 klo 10.19 2 tykkää tästä

Itse en saa oikein mitään hupia tuollaisista hahmomallien vaihteluista.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

04.01.2015 klo 15.39

Protec kirjoitti:
Itse en saa oikein mitään hupia tuollaisista hahmomallien vaihteluista.


Ei se itsessään, mut jos ne aiheuttavat jotain jännää bugisuutta tai niillä saa muodostettua hauskan vitsin.

http://puu.sh/dYDCX/9646495af3.gif
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova