Tuorein sisältö

Suosittu kahviketju hylkää CD-levyt

21.02.2015 klo 18.52 | Luettu: 4157 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Tunnettu kahviketju Starbucks lopettaa fyysisten cd-levyjen myynnin.

Levy-ja digitaalisen myynnin lisäksi kahviketjulla on oma levymerkki Hear Music. Tietojen mukaan Starbucks jatkaa musiikin parissa, digitaalinen myynti jatkuu entiseen tapaan mutta cd-levyistä luovutaan. Levyt häviävät nopealla aikataululla, jo maaliskuun lopulla.

"We will stop selling physical CDs in our stores at the end of March, todetaan yhtion suunnalta (Billboard).

"Starbucks continually seeks to redefine the experience in our retail stores to meet the evolving needs of our customers. Music will remain a key component of our coffeehouse and retail experience, however we will continue to evolve the format of our music offerings to ensure we're offering relevant options for our customers.

(Billboard, NME)




V2.fi | J.A. Kaunisto
< Kissaremix räppilevy... Kykykilpailutähden a... >

Keskustelut (5 viestiä)

Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

21.02.2015 klo 19.19 1 tykkää tästä

Ja Suomessa Stockmann julkisti juuri saman.
lainaa
LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

21.02.2015 klo 20.05

Mikko kirjoitti:
Ja Suomessa Stockmann julkisti juuri saman.


Ainakin Tampereen Stockmannilla onkin ollut tosi vähän CD-levyjä viime aikoina, nyt ne sitten katoavat kokonaan.
lainaa
TheAvenger

Rekisteröitynyt 14.10.2008

21.02.2015 klo 21.48 2 tykkää tästä

Kävin kerran Stockalla kattelemassa cd-levyjä. Metallican Kill 'em All maksoi melkei 30€ euroa. En mennyt ikinä uudestaan levyosastolle.
lainaa
pifdsijpsdpij

21.02.2015 klo 21.53

Nyt saa sitten ilmeisesti kaikki kyykkyhintaan. Meinaan digitaalisen ajan tullessa en tule ostamaan yhtäkään levyä tai biisiä koska omistusoikeudet, logistiikka ja keräilyarvo. Youtubet ja radiot saa riittää
lainaa
Hellsinki

22.02.2015 klo 11.51 1 tykkää tästä

Levyt on fyysisiä, ja tulee aina olemaankin.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova