Impact Winter -tekijähaastattelu

Jukka O. Kauppinen

24.05.2017 klo 12.00 | Luettu: 1307 kertaa | Teksti: Jukka O. Kauppinen

30 päivää pelastukseen

Checkpoint TV:n Impact Winter -haastatteluissa käsitellään muun muassa pelin syntyä, sekä brittiläisen indiestudio Mojo Bonesin pääsyä Kickstarterista Bandai Namcon leipiin.


Puheissa ovat myös pelin esikuvat ja inspiraatiot talviseen maailmanloppuun. Mielenkiintoisena ideana lumen ja jään keskellä ei tarvitse selviytyä ikuisesti, vaan pelastus saapuu 30 päivän päästä - tai jopa nopeammin.

Paljon on kiinni pelaajasta itsestään.

OSA I



OSA II




Pelin arvostelu on V2.fi:ssä parhaillaan työn alla.

V2.fi | Jukka O. Kauppinen
< Pelataanpa: Acorn Ar... V2.fi testasi: Lenov... >

Keskustelut (2 viestiä)

HArtsa

25.05.2017 klo 15.25

Kyseinen peli on muuten PC:llä tällä hetkellä sen sortin fiasko, että siitä tulee mieleen lähinnä 90-luvun jusoten kustut konsoli -> pc käännökset. Aivan onnettomat kontrollit, hiiritukea ei ole edes menuissa, ei tue edes 2560x1440 resoluutiota korkeammista nyt puhumattakaan.

Mielestäni on melkoinen suoritus 2017 vuonna jos 40 vuotias lapsesta asti pelannut nörtti jumittuu konffausmenuihin siksi, että kontrollit ovat niin älyttömät.

Nyt ihan oikeasti. Ei todellakaan näin.

Eniten tässä risoo se, että pelin tarinassa ja toteutuksessa voisi muuten olla niin kovasti potentiaalia.

HArtsa

26.05.2017 klo 21.50

Tokkopa näitä kukaan lukee, mutta sen verran pitää rehellisyyden nimissä päivittää omaa kommenttiani, että peliin julkaistaan tänään (26.5.) päivitys missä kontrolleja on korjattu fiksummiksi ja nyt jopa hiiri + näppis toimii. Plussat nopeasta toiminnasta deveille.

Kirjoita kommentti

81483

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova