Tuorein sisältö

Tampereelta reaktiotestausta iPhonelle

21.07.2010 klo 23.00 | Luettu: 8878 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Moido Games Tampereelta on juuri julkaissut uuden iPhone-pelin nimeltä ReaXXor. App Storessa 79 sentin hintaan saatavilla olevaa pikkupeliä Mansen pojat kuvaavat näin:

"ReaXXor yhdistää kaksi klassista pelityyppiä yhdeksi tyylikkääksi paketiksi. REAXXION-moodi testaa pelaajan nopeutta Speden Speleistäkin tutulla "rämpytä kiihtyvään tahtiin syttyviä värivaloja oikeassa järjestyksessä" -menetelmällä. MEMORY-moodissa puolestaan pyritään painamaan mieleen ja toistamaan alati pitenevä värivalojen sekvenssi."

Peliä voi käyttää myös rummutteluun iPod-musiikin tahtiin.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Söpö-Shepard, söpö-F... Huikea pidennetty St... >

Keskustelut (8 viestiä)

justiinsajoo

22.07.2010 klo 08.54

Jo aikaa sitten on myös julkaistu Speedtester, suomalainen iPhone-peli sekin. Keikkunut varmaan Suomen App Storen listoilla jo parisen vuotta, olleen joskus ykkösenäkin, jos oikein muistan. Ei siinä, vaikuttaa toki ihan pätevältä, vaikka toi toinen moodi onkin jo toteutettu iPhonelle aikaa sitten kotimaisin voimin +pari suoraa kopiotakin vielä päälle. :P
lainaa
moidogames

22.07.2010 klo 10.18

justiinsajoo kirjoitti:
Jo aikaa sitten on myös julkaistu Speedtester, suomalainen iPhone-peli sekin.

Tiedetään. Propsit Speedtesterille, mutta yhtenä tavoitteena oli nimenomaan paikata sen pahimmat puutteet (mm. online-hiscoret, Facebook-frendit, suurempi huippunopeus, paremmin erottuvat värivalot) ja tehdä iPhonen paras nopeustesteri. Testaa itse ja kerro onnistuttiinko.. ;)

(Ettei nyt jäisi kenellekään epäselväksi, niin tämä pelityyppihän on alkujaan peräisin kolikkoautomaatista, jonka Spede teki jo 80-luvulla Suomessa tunnetuksi. http://www.youtube.com/watch?v=q7156cWnvxo.)
lainaa
77418

22.07.2010 klo 10.54

Noh, ei kahta ilman kolmatta... Alankin tästä coodaamaan.
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

22.07.2010 klo 14.30

Onko tuo youtubessa näkytetty huipputulos edes mahdollista iPhonen näytöllä? Luulisi näytön joutuvan koville, ja vähän väliä tulevan jotain 'vääriä hipasuja' kun kosketuksen tunnistus jää jälkeen.

Onko hidastettua replay toimintoa josta näkyy mihin sormi osui, ja kuinka monta millisekunttia myöhässä? :D
lainaa
Los_Retardos

22.07.2010 klo 14.40

Täällä kun kerran on näitä iLuuri peliuutisia, niin milloin saadaan uutisia muille matkapuhelimille tehdyistä peleistä?
lainaa
Exca

22.07.2010 klo 14.46

Pyyhekumi kirjoitti:
Onko tuo youtubessa näkytetty huipputulos edes mahdollista iPhonen näytöllä? Luulisi näytön joutuvan koville, ja vähän väliä tulevan jotain 'vääriä hipasuja' kun kosketuksen tunnistus jää jälkeen.

Onko hidastettua replay toimintoa josta näkyy mihin sormi osui, ja kuinka monta millisekunttia myöhässä? :D

Mitäs tarkoitat tuolla "kosketuksen tunnistamisen jälkeen jäämisellä"? Tuossa pelissähän on tarkoitus painaa vilkkuvia valoja samassa järjestyksessä missä peli niitä näyttää, jos jää jälkeen niin pelin kannaltahan tuo ei haittaa mitään kunhan muistaa vaan vilkkumisjärjestyksen. iPhonen/iPodien kapasitiivisen näytön vuoksi tuossa riittää ihan pieni hipaisu siihen että se rekisteröi painalluksen, joten senkin suhteen ei ole ongelmia :)

Voin napata toisen videon vähän paremmalla kameralla missä pitäis saada kuvattua 50fps:llä. Ja tuo nykyinen video on kyllä ihan pelaamalla pelattu ilman mitään kikkailuja :)
lainaa
Jep

22.07.2010 klo 20.45

Los_Retardos kirjoitti:
Täällä kun kerran on näitä iLuuri peliuutisia, niin milloin saadaan uutisia muille matkapuhelimille tehdyistä peleistä?


Sitten, kun ne huonommat puhelimet alkavat jotain kiinnostamaan. Sitä ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut, joten pysytään iLuuri-uutisissa.
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

23.07.2010 klo 19.04

Exca kirjoitti:

Mitäs tarkoitat tuolla "kosketuksen tunnistamisen jälkeen jäämisellä"? [/quote]
Pieni hipaisu riittää juu, mutta jäi häiritsemään lähinnä se kuinka monta hipaisua iPhone osaa tunnistaa sekunnissa ilman sekoilua.

Valojen perässähän sitä järjestystä matkitaan, mutta pitäähän sen vauhdissa silti jollain lailla perässä pysyä ilman miettimistä että nappeja saa painaa vain vaikkapa 10 kertaa sekunnissa. Yli 10 kertaa naputtaminen jättäisi osan tunnistamatta.

Se oli silti vain ajatus. Eiköhän se ihan tarpeeksi hyvin pelittää jos jo nyt testaajilla oli siellä listan kärjessä yli 300 tuloksia. Jää pientä parantamisen varaa siihen Youtuben yli 600 tulokseen =)
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova