Tuorein sisältö

Far Cry 3 toisesta vinkkelistä

09.07.2011 klo 17.00 | Luettu: 25953 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Uusin Far Cry 3 -aiheinen video on vaihtoehtoinen lähestymistapa E3:lla esiteltyyn demoon.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Namco ja Witcherin t... Lauantai-illan Kevye... >

Keskustelut (30 viestiä)

UberJonez

Rekisteröitynyt 28.04.2011

09.07.2011 klo 17.01

Näyttääpi ihan menevältä. Apua sanoin jotain positiivista V2:ssa! Sateenvarjo äkkiä auki paskasateelta.
lainaa
Smuqe

Rekisteröitynyt 11.04.2007

09.07.2011 klo 17.04

^Ihan menevää muka! Konsoloitua putkiräimettä taas luvassa idiooteille, huh huh

Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.
lainaa
jösses

09.07.2011 klo 17.16

Smuqe kirjoitti:
^Ihan menevää muka! Konsoloitua putkiräimettä taas luvassa idiooteille, huh huh

Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.

Pelin alue on noin 10 kertaa isompi, kuin ykkösessä ja kakkosessa yhteensä, sekä videokin todistaa sinua vastaan. Kysympä vaan mikä ei ole sitten putki FPS?
lainaa
Smuqe

Rekisteröitynyt 11.04.2007

09.07.2011 klo 17.21

No niin siis... tarkoitin koko kommenttia vähän niin kuin sarkastisesti, mutta se ei vissiin ollutkaan niin selvä juttu kuin luulin :)
lainaa
ASDASD

09.07.2011 klo 17.22

jösses kirjoitti:

Pelin alue on noin 10 kertaa isompi, kuin ykkösessä ja kakkosessa yhteensä, sekä videokin todistaa sinua vastaan. Kysympä vaan mikä ei ole sitten putki FPS?


Etkö sä nyt ymmärtäny Smugen viestiä? :DD
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

09.07.2011 klo 17.24

Tällä välin muissa uutisissa: Ulkona ukostaa, sateen todennäköisyys korkea...
lainaa
Quidon

09.07.2011 klo 17.26

Jösses, osaatko määritellä sarkasmin?
lainaa
Mauge

09.07.2011 klo 18.46

Dekonega kirjoitti:
Tällä välin muissa uutisissa: Ulkona ukostaa, sateen todennäköisyys korkea...


Loistava ajotus ukkosmyrskylle kun on lanit menossa :/
lainaa
Falafel

Rekisteröitynyt 04.01.2011

09.07.2011 klo 18.51

Täytyy vain toivoa että peli ei sorru samaan kuin kakkonen, jossa kaikki tehtävät ovat täysin samanlaisia.
lainaa
asdfg

09.07.2011 klo 19.19

^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
lainaa
ihmettelen

09.07.2011 klo 20.16

Miksi tossa sillan alla on räjähteitä?
lainaa
Iceman

09.07.2011 klo 21.11

asdfg kirjoitti:
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.


Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

09.07.2011 klo 21.14

ihmettelen kirjoitti:
Miksi tossa sillan alla on räjähteitä?
Samasta syystä ku kaikki muuki tarjotaan kultatarjottimella(snipu, köysirata, machete, aseet alussa jne.).

Ihan kiva kait, tuo kuolemattomuus ei tehny iha vaikutusta.
lainaa
jösses

09.07.2011 klo 21.17

Smuqe kirjoitti:
No niin siis... tarkoitin koko kommenttia vähän niin kuin sarkastisesti, mutta se ei vissiin ollutkaan niin selvä juttu kuin luulin :)

*facepalm* Joo ei taida v2 olla paras sivu tällaiseen sarkasmiin. Fanipoikien paratiisi, kun se on.

Asiaan: Täällä satoi äsken kaatamalla ja jyrisi mutta tilanne on jo onneksi rauhoittunut. Odotettavissa makeita Battlefield hetkiä!
lainaa
Smuqe

Rekisteröitynyt 11.04.2007

09.07.2011 klo 21.18

Iceman kirjoitti:

Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.

FC kakkosessa oli kaikesta huolimatta aivan pirullisen jännät tulitaistelut, kiitos loistava terveyssysteemin jonka takia luoteja sai olla kaivamassa iholta irti samalla kun pahikset painelivat kohti ja liekit hipoivat jalkoja.

Silti, vaikka tehtävää kuin tehtävää sai lähestyä niin vapaasti kuin halusi, jossain vaiheessa sekä räjäyttelemisen, hiippailun ja tarkka-ammunnan kaikki lystit puolet on koluttu läpi ja homma alkaa maistua puulta. Sen verran sentään sanon hiivinnän puolesta, että moinen oli oikeasti erinomaisen palkitsevaa kun kokonaisen leirillisen porukkaa sai niitattua ilman että kukaan tajusi mitä tapahtui.
lainaa
Falafel

Rekisteröitynyt 04.01.2011

09.07.2011 klo 21.29

asdfg kirjoitti:
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.


Josta jokaisen sai suorittaa eri tavalla? Yritin tehdä tehtävät mahdollisimman monella eri tavalla (yöllä hiippaillen, pelkkää machetea käyttäen, suoraa päätä rynnien jne). Se kaikki oli koettu kun kampanjasta oli vielä yli puolet jäljellä. Enkä todellakaan ole niitä codi miehiä, ehen...

Voisitko vielä tarkentaa, että miten pelissä olisi kuulunut käyttää omia aivoja, kun vihollisilla ei tuntunut sellaisia olevankaan?
lainaa
SilencedKill

Rekisteröitynyt 22.05.2011

09.07.2011 klo 21.33

Tuli tästä mieleen, että netistä voi nyt katsoa tuon BioShock Infiniten koko 15 minuutin E3:n demon. Mahtavalta näyttää. http://www.youtube.com/watch?v=kEBwKO4RFOU
lainaa
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

09.07.2011 klo 23.05

Iceman kirjoitti:
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
Tämä. Tosin itse räiskintä oli Far Cry 2:ssa ihan kivaa ja tulipalojen sytyttäminen oli aina viihdyttävää (ne tosin sammuivat valitettavan helposti, ottaen huomioon että kuiva ruoho palaa kuin bensa).

Matkustaminen tehtävästä toiseen oli kyllä yksi rasittavimmista puuhista koko pelissä. Ja matkustamistahan riitti. Joka mutkassa on joku aseen kanssa riehumassa ja tottahan toki jokainen mulkvisti pitää pelaajaa vihollisena joka pitää suolata. Tämä kaatoi itsellenikin pelinautinnon Far Cry 2:ssa kokonaan. Ei vain jaksanut joka kilometrin jälkeen jäädä selvittelemään satunnaisten vastaantulijoiden kassa välejä, kun olisi se tehtäväkin suoritettavana.
lainaa
sentex

Rekisteröitynyt 08.01.2010

10.07.2011 klo 04.26

Mauge kirjoitti:
Dekonega kirjoitti:
Tällä välin muissa uutisissa: Ulkona ukostaa, sateen todennäköisyys korkea...


Loistava ajotus ukkosmyrskylle kun on lanit menossa :/


joo sama syy täällä kuopion suunnalla.. :S toivoa saa että läppärin akku kestää kauemmin kuin tämä sää :(
lainaa
Ismor

10.07.2011 klo 09.28

Far Cry Instict Predator pääsin Xbox360:llä juuri ja juuri läpi normaalilla tasolla läpi käyttäen kokoajan täydet energiat ja se täysi mikä kyky koodi :D
Jumankauta että oli vaikea peli jossa oli etenkin muutama ihan helvetin vaikea kohta kuten se missä piti suojella sitä salkkumiestä ja etenkin sitten sen lisäosan viimeinen pomo.

Far Cry 2 tuntui puolestaan niin sekavalta alusta asti että jätin sen kesken.
En tiennyt mihin mennä ja mitä tehdä.
Toivottavasti Far Cry 3 ei ole niiin sekava kuin kakkonen vaan näytetään selkeästi minne pitää mennä ja mitä tehdä.
lainaa
ohgod

10.07.2011 klo 14.02

Ismor kirjoitti:
Toivottavasti Far Cry 3 ei ole niiin sekava kuin kakkonen vaan näytetään selkeästi minne pitää mennä ja mitä tehdä.


Ei juma. Tuo eksyneen epävarma fiilis oli pelin parasta antia. Jos lykätään joku nuoli ja GPS ruudulle ja hyvässä lykyssä vielä putkimaistetaan niin saa jäädä kauppaan

eli mene pliis pelaamaan CODia tai jotain vähemmän sekavaa
lainaa
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

10.07.2011 klo 14.21

+10 +10 +10 +20
yritetäänkö tällä tehdä vaikutus codin yleisöön?
lainaa
Ammattilainen

10.07.2011 klo 15.39

Onko tässä geeni modifoituja ihmisiä siis niitä mutageeni hirviöitä kuten ykkösessä vai onko juoni ihan eri ???
lainaa
HUHHUYH

10.07.2011 klo 18.25

Smuqe kirjoitti:
^Ihan menevää muka! Konsoloitua putkiräimettä taas luvassa idiooteille, huh huh

Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.


Normi pcpelle
lainaa
PelaajaYksilö

10.07.2011 klo 19.43

kaktuz kirjoitti:
+10 +10 +10 +20
yritetäänkö tällä tehdä vaikutus codin yleisöön?


Ei välttämättä mutta veikkaisin, onhan se hyvä tietää kuoliko se vai ei, joissain peleissä kun joutuu tappaan ihmiset kaksi kertaa kun on tehty kaatumisanimaatio, eli et koskaa asunutkaan siihen yms. mutta ei siittä numeroita tarvi antaa, ei pelejä pisteiden takia pelata (poikkeuksena tetris yms.) mielummin alakulmaan pieni teksti jossa lukee vaikka "killed X" tai jotain..
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

10.07.2011 klo 21.56

FC2:ssa oli hienoa tuo tietynlainen realismi, eli ei ollut karttoja valikoissa, vaan kartta ja GPS piti kaivaa itse pelihahmon käsiin esille ja siitä tutkailla reittiä. Sitten tietty tuo omien vaurioiden hoitaminen oli kans siisti lisä realismiin. Grafiikatkin oli pelissä hienot.

Muuten peli olikin aivan paska. Koko ajan joku on kimpussa.. Missä siviilit ja petoeläimet? Missä kunnollinen tekoäly? Muistan kuinka aina yritin hiippailla Crysiksen tapaan, mutta eihän se onnistunut ollenkaan, kun vihollisilla oli joku supernäkö. Ja auta armias vielä niitä vartiopisteitä, joita oli loputtomasti joka risteyksessä.

Hyvä konsepti pelille, mutta toteutus oli perseestä. FC3 näyttää nyt ihan kivalta, katotaan mitä siitä tulee. Kakkosta en mennyt edes puoliväliin.
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

10.07.2011 klo 22.05

Tekisivät johonkin kaupunkiin sijoittuvan pelin välillä. Aina rymytään jossain viidakossa. Joo crysis 2, mutta se on putkijuoksu.
lainaa
jarppi

Rekisteröitynyt 24.02.2011

11.07.2011 klo 16.58

Melkoista paskaa... Perustelut: katsokaa video.

Tai vaihoehtoisesti:
+10 +10 +10, liukumiset, cover-systeemi, räiskintä & tekoäly ylipäätänsä jne.
lainaa
jonne_mikä_jonne

11.07.2011 klo 19.33

jarppi kirjoitti:
Melkoista paskaa... Perustelut: katsokaa video.

Tai vaihoehtoisesti:
+10 +10 +10, liukumiset, cover-systeemi, räiskintä & tekoäly ylipäätänsä jne.

Hyvin failattu. Ensi kerralla voisit sitten vaikka oikeasti yrittää kertoa miksi ne olisivat paskaa :D
lainaa
Dume

28.03.2012 klo 10.19

Iceman kirjoitti:
asdfg kirjoitti:
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.


Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.


Kaikesta huolimatta se oli hyvä peli.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova