Tuorein sisältö

Traileri ja pelikuvaa Counter-Strike: Global Offensivesta (oikeasti)

26.08.2011 klo 11.35 | Luettu: 26122 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Counter-Strike: Global Offensivesta kiersi jo pari viikkoa sitten traileri, mutta kyseessä oli ikivanha video, jota monet sivustot luulivat uudeksi. Tässä kuitenkin virallista matskua.





Eurogamer kertoo, että pelin PS3-versio tukee myös hiirtä ja näppäimistöä. Toistaiseksi on myös vielä epävarmaa, pääsevätkö X360-pelaajat samoihin kekkereihin muiden kanssa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< David Jaffe heittäyt... Konamin demoninmetsä... >

Keskustelut (48 viestiä)

Iceman

26.08.2011 klo 11.48

kirjoitti:
PS3-versio tukee myös hiirtä ja näppäimistöä.

Aha, eli periaatteessa mitään syytä ostaa peliä PS3:lle.

Mitä tosta pelistä voi nyt sanoa. Näyttää ihan Sourcelta.
lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.08.2011 klo 12.02

IGN tarjoaa myös videoprevikkaa:
http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4

Wanhoja mukana olevia tasoja on ainakin tomu, tomu2 (= dustit), italy, inferno, aztec, office ja nuke.

Videoiden perusteella ensimmäiset ajatukset: En pidä graafisesta ilmeestä, aseet kuulostavat hieman oudoilta ja kaipaan itse isompia matseja kuin 5vs5, mutta muutenhan tämä näyttää oikein hyvältä. Jos pelin vaan saa tukemaan esim. 8vs8 matseja, niin kiinnostaa kovasti. Suorastaan tyrmäisevän naurettavaa, että IGN:n mukaan custom matsien järjestäminen onnistuisi vain PC:llä. Matchmaking, tähänkö paskaan ollaan tultu, ettei pelaajilla ole enää edes sananvaltaa moninpelikokemukseensa?
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

26.08.2011 klo 12.06

Dessu oli munakkaampi sourcessa
lainaa
eikaivata

26.08.2011 klo 12.23

Arcane kirjoitti:
IGN tarjoaa myös videoprevikkaa:
http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4

Wanhoja mukana olevia tasoja on ainakin tomu, tomu2 (= dustit), italy, inferno, aztec, office ja nuke.

Videoiden perusteella ensimmäiset ajatukset: En pidä graafisesta ilmeestä, aseet kuulostavat hieman oudoilta ja kaipaan itse isompia matseja kuin 5vs5, mutta muutenhan tämä näyttää oikein hyvältä. Jos pelin vaan saa tukemaan esim. 8vs8 matseja, niin kiinnostaa kovasti. Suorastaan tyrmäisevän naurettavaa, että IGN:n mukaan custom matsien järjestäminen onnistuisi vain PC:llä. Matchmaking, tähänkö paskaan ollaan tultu, ettei pelaajilla ole enää edes sananvaltaa moninpelikokemukseensa?


eihän niitä customeja edes ole konsoleilla pelannut kukaan paitsi no jotain jonneilua esim Halossa jota perustaneli ei jaksa
lainaa
hihitellenTäällä

26.08.2011 klo 12.37

Perus-countteria, ei tartte ostaa.
lainaa
Resi

26.08.2011 klo 13.05

"Näyttää olevan samaa paskaa millä mennään, niinku tähänki asti"
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.08.2011 klo 13.22

Näytti pitkälti siltä, ettei muutoksia tule oikeastaan ollenkaan. Lähinnä vissiin tää konsolipuoli tuodaan nyt mukaan ku nekin vihdoin osaa pelata näitä pelejä.
lainaa
Xbox360fpspro

26.08.2011 klo 13.25

Xbox&Ps3 vs pc --> konsoleilla se tuttu autoaimassist apuna?

Jos ei, nauran niille pc-elitisteille jotka konsolipojille häviävät pyssypelissä, vaikka itseäni tituuleeraan helvetin hyväksi konsoliräiskinnöissä.
lainaa
xbox360fpspropaskd

26.08.2011 klo 13.27

^ continues
Toivottavasti yhtä vaikea ampua konsoleilla kuin countterissa aina ollut.
lainaa
bruynzeel

26.08.2011 klo 13.42

No jos se autoaimassist tulee niin toivottavasti sen saa edes pois. (jos ei saa niin ihan sama,koska en tälläistä surkeata rahastus peliä osta)
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

26.08.2011 klo 14.42

Ilmeisesti matchmaking hoitaa niin, että samantasoiset pelaajat pääsevät pelaamaan yhdessä ohjaustavasta riippumatta. Jos siis oletetaan, että hyvä konsolipelaaja vastaan huonoa PC-pelaajaa (kärjistetty esimerkki, huom!), niin matchmaking pistäisi yhteen hyvät konsolipelaajat ja huonot PC-pelaajat. Mielestäni tämä eliminoi lähes kokonaan tarpeen aim assistille, mikä on erinomainen uutinen.
lainaa
Warezz

Rekisteröitynyt 30.11.2010

26.08.2011 klo 14.56

Kunhan scoutin kanssa on helppo nonscopettaa, niin taidan ostaa :)
lainaa
DeeR

26.08.2011 klo 15.11

Xbox360 ei tule koskaan tukemaan cross-gamea valven peleissä. Se on mahdotonta koska boxille ei saa steamia. Koska Msoft suckaa assia enkä ole sony fanboy, olen vain sitä mieltä että msoft on perseestä.
lainaa
jepajee

26.08.2011 klo 15.25

8vs8?! ootkoha koskaan pelannu edes cs matseja? ei jos 3 lisää pelaajaa tulisi niin peli olisi aivan unbalanced. Esimerkki: De_nuke, CT, mieti kuinka helppo sitä on puolustaa? vaikka jos 3 menee rampille ja 5 halliin = terojen aivan mahdotonta edes miettiä hyökkäämistä. Sama juttu infernossa, d2ssa ja muissa yleensä matseissa pelattavissa mapeissa.

Mielestäni tämä näyttää mielenkiintoiselta ja muutama ihan jees lisäyskin on tullut. Ainut mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa todella tönköltä ovat liikeradat.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

26.08.2011 klo 15.29

Ei rautatähtäimiä ja kranaatinheitolle omaa näppäintä? Paskaa.
lainaa
Sliipperi

Rekisteröitynyt 14.06.2010

26.08.2011 klo 15.36

Mirr5 kirjoitti:
Ei rautatähtäimiä ja kranaatinheitolle omaa näppäintä? Paskaa.

Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

26.08.2011 klo 15.37

Sliipperi kirjoitti:
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.


Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.
lainaa
jepjep

26.08.2011 klo 15.40

2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.08.2011 klo 16.16

Mirr5 kirjoitti:
Sliipperi kirjoitti:
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.


Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.


Mikä sitten erottais CS:n edukseen muusta FPS-massasta?
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.08.2011 klo 16.20

de_dust ihan erilainen. Tuolla alatunnelissa on portaat, nyt tuota vois jopa kehdata pelatakkin publalla. Lisäksi toinen pommipaikka on ainakin muuttanut paikkaansa hieman.

Ja AK:ssa paljon vähempi rekyyliä...
lainaa
Temposaur

26.08.2011 klo 16.23

jepjep kirjoitti:
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |
Onko se sitten "iso peli". Itsellä on kuva, ettei tätä voi edes ostaa "levyversiona".

Ja kauhea nillitys taas jostain pc vs konsolipelaamisesta. Kyllä konsolipuolellakin on pelaajia, jotka päihittävät mennen tullen mauno perusjampan tateillakin.

Kannattaa myös muistaa, ettei tuota peliä taideta myöskään pyörittää 300 e:n puuceellä.

Annetaan siis jokaisen nauttia peleistään niillä alustoilla, millä kukin haluaa.

Rauhaa ja ulos
lainaa
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

26.08.2011 klo 17.02

Olenko ainoa, jolle tulee mieleen tästä Call of Duty...
lainaa
molanteri

26.08.2011 klo 17.33

ALTHiR kirjoitti:
Olenko ainoa, jolle tulee mieleen tästä Call of Duty...

Todennäköisesti. Omaan silmääni tuo näyttää kierrätyspaskalta sorsasta.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

26.08.2011 klo 17.46

Execta kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:


Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.


Mikä sitten erottais CS:n edukseen muusta FPS-massasta?


Erottaisi edukseen jokin muu kuin estoisuus kehittyä paremmaksi? Lasketaanko tämä muuten oksymoroniksi?
lainaa
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

26.08.2011 klo 18.02

I don't look forward to cynical sequels made by talentless hacks cashing in on a name.
lainaa
Jonne

26.08.2011 klo 18.17

Ero Sourceen? En nähnyt.
lainaa
Shen0

Rekisteröitynyt 24.07.2008

26.08.2011 klo 18.57

Ois voinu olla jotain uuttakin
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

26.08.2011 klo 19.04

Kysytääs tämän paikan mielipidettä.
Condition Zero, pelaamisen arvoinen?
lainaa
Ikijonne

26.08.2011 klo 19.29

Kyseessä on demo, ja ne jampat jotka eivät näe mitään eroa ottakaapa silmäkäteen, milloin css tai cs1.6 tai cs1.5 on ollut molotovi ?? > 1.23.. Ärsyttävän turhi kommetteja koska tiettiin jo pariviikkoa sitten että peli tulee pyörimään source enginellä, joten grafiikka ei paljoa muutu siitä gamma/antialiasing paskasta mihinkään.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.08.2011 klo 20.20

Mirr5 kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:


Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.


Mikä sitten erottais CS:n edukseen muusta FPS-massasta?


Erottaisi edukseen jokin muu kuin estoisuus kehittyä paremmaksi? Lasketaanko tämä muuten oksymoroniksi?


Se ettei oo rautatähtäimiä on pelillinen ratkaisu (ja kuuluu CS:ään), eikä mikään vitun jumitus vanhaan kaavaan. Voi huoh... Jotkut tykkää peleistä, joissa ei oo rautatähtäimiä.
lainaa
Teme

26.08.2011 klo 21.04

Ikijonne kirjoitti:
Kyseessä on demo, ja ne jampat jotka eivät näe mitään eroa ottakaapa silmäkäteen, milloin css tai cs1.6 tai cs1.5 on ollut molotovi ?? > 1.23.. Ärsyttävän turhi kommetteja koska tiettiin jo pariviikkoa sitten että peli tulee pyörimään source enginellä, joten grafiikka ei paljoa muutu siitä gamma/antialiasing paskasta mihinkään.
Molotovihan tekeekin pelistä ihan uuden ja raikkaan.
lainaa
eipeip

26.08.2011 klo 22.44

jepjep kirjoitti:
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |


taktinen veto etteivät vanhat parrat pääse itkemään "grafiikkahuorausta"

kyllä tuo ihan riittävältä näyttää. siisti ja pehmeä kuin Team Fortress ilman sarjakuvamaisuutta. 60fps onnistuu varmasti vakaasti heikommallakin vehkeellä
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

26.08.2011 klo 23.01

eipeip kirjoitti:
jepjep kirjoitti:
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |


taktinen veto etteivät vanhat parrat pääse itkemään "grafiikkahuorausta"

kyllä tuo ihan riittävältä näyttää. siisti ja pehmeä kuin Team Fortress ilman sarjakuvamaisuutta. 60fps onnistuu varmasti vakaasti heikommallakin vehkeellä


Totta, täytyy ajatella konsoleita. ^^
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

26.08.2011 klo 23.11

Execta kirjoitti:


Se ettei oo rautatähtäimiä on pelillinen ratkaisu (ja kuuluu CS:ään), eikä mikään vitun jumitus vanhaan kaavaan. Voi huoh... Jotkut tykkää peleistä, joissa ei oo rautatähtäimiä.


Niinnoh, onhan noita kaikenmaailman perversioita. Aina kaikille epämääräisille retropeleillekkin löytyy oma pieni, mutta lojaali fanikunta. Monipuolisuus on ihan jees, mutta kyllä rautatähtäimet tuollaisesta ceeässän kaltaisesta pelistä paremman tekisivät. Suurin ceeässän ongelma on tuo liikkumisen ja tähtäämisen omituisuus, jätkät kiitävät neljääkymppiä, pysähtyvät melkein kuin seinään ja napauttavat lonkalta ensimmäisen luodin pikselintarkasti keskelle ruutua. Kai tuollainen alkukantaisuus vetoaa tietyn pelaajakunnan lahkon nostalgiannälkään, mutta turha luulla, että kukaan tästä välittäisi, ellei olisi tuttu nimi taustalla.
lainaa
valkoparrat

26.08.2011 klo 23.19

Mirr5 kirjoitti:
eipeip kirjoitti:
jepjep kirjoitti:
2012 vuonna julkaistavaksi "isoksi peliksi" aika saatanan rumat grafiikat : |


taktinen veto etteivät vanhat parrat pääse itkemään "grafiikkahuorausta"

kyllä tuo ihan riittävältä näyttää. siisti ja pehmeä kuin Team Fortress ilman sarjakuvamaisuutta. 60fps onnistuu varmasti vakaasti heikommallakin vehkeellä


Totta, täytyy ajatella konsoleita. ^^


Huono trolli. konsolit kyllä pystyisivät parempaan Gears of War/Killzone tasoon ilman laitteistojen valtavaa vaihtelua

CSn pitkän suosion salaisuus on että lähes kone kuin kone pyörittää sitä. Ei ihmetytä että seuraavankin osan tarkoitus on pyöriä vähän vanhemmallakin eikä tavoite ole miellyttää sitä Crysiksen maxaamisen kanssa intoilevaa porukkaa jonka silmät särkevät heti kun detailit, aliasinit jne eivät ole maxeissa. PC-porukkahan pettyy jos seuraava peli ei ole parhaimman näköinen koskaan joten tämän pitäisi olla Crysistä näyttävämpi ollakseen edes kohtuullinen sen HCPC-kunnan keskuudessa

mutta sinä näytätkin toivovan CSsään rautatähtäimiä joten siihen se juttu kuivui. luulet että rautatähtäin on aina parempi kuin ei rautatähtäintä
lainaa
suggestiondenied

26.08.2011 klo 23.31

Mirr5 kirjoitti:
Suurin ceeässän ongelma on tuo liikkumisen ja tähtäämisen omituisuus, jätkät kiitävät neljääkymppiä, pysähtyvät melkein kuin seinään ja napauttavat lonkalta ensimmäisen luodin pikselintarkasti keskelle ruutua. Kai tuollainen alkukantaisuus vetoaa tietyn pelaajakunnan lahkon nostalgiannälkään,


Lol, vai ongelma. Sinähän juuri selostit pelin viehätyksen. Se on jotain Unrealin ja Flashpointin välissä ja se viehätys nimenomaan tulee siitä ettei CS yritä olla mikään sotasimu valtaisan epätarkoilla aseilla joiden tähtäin heiluu kuin humalaisella ja Mirrors Edgemäisellä liikkumisfysiikalla. mutta ei toisaalta ole rautajänöjen kohtaaminenkaan a la Unreal tai Quake.

Mutta jos koet tuon ongelmaksi niin et varmaan koskaan pitänyt CSstä tai yritit/haluat pitää koska niin "kuuluu" tehdä. Ehdotustasi noudattamalla tämä olisi vain yksi raiskattu "kehittynyt" (jolla on hyvin vähän tekemistä alkuperänsä kanssa) pelisarja lisää

Kysytäänpä että mitä haluat seuraavalta Half Lifelta? Rautatähtäimiä, realistisempaa liikkumista, epätarkkuutta aseisiin?
lainaa
raivostuttavaa

27.08.2011 klo 01.48

Mitä tällä sivustolla olen näitä kommentteja lukenut niin Mirr5 on täysi trolli. Kertaakaan ole nähnyt häneltä fiksua kommenttia.

Kyllä CS:n viehätys on tuo yksinkertaisuus. Rautatähtäimet ja erillinen näppäin kranaatille tekisivät pelistä jotain ihan muuta kuin CS:n.. Itse ainakin suu vaahdoten katsoin nämä uudet videot :P
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

27.08.2011 klo 12.43

Mirr5 kirjoitti:
Sliipperi kirjoitti:
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.

Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.

Kranaatti ei ole sellainen juttu, joka napataan taskusta ja saman tien heitetään. Rautatähtäimille taas on omat paikkansa, tämä ei ole sellainen.

Mirr5 kirjoitti:
Monipuolisuus on ihan jees, mutta kyllä rautatähtäimet tuollaisesta ceeässän kaltaisesta pelistä paremman tekisivät.

Erilaisen kyllä, mutta paremmasta en tiedä. Rautatähtäinten jälkeen peli ei välttämättä tuntuisi enää ollenkaan CS:ltä, sen verran paljon ne peliä muuttavat, jos niillä oikeasti on jotain merkitystäkin.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

27.08.2011 klo 15.08

valkoparrat kirjoitti:

mutta sinä näytätkin toivovan CSsään rautatähtäimiä joten siihen se juttu kuivui. luulet että rautatähtäin on aina parempi kuin ei rautatähtäintä

suggestiondenied kirjoitti:

Kysytäänpä että mitä haluat seuraavalta Half Lifelta? Rautatähtäimiä, realistisempaa liikkumista, epätarkkuutta aseisiin?

MJR2312 kirjoitti:

Erilaisen kyllä, mutta paremmasta en tiedä. Rautatähtäinten jälkeen peli ei välttämättä tuntuisi enää ollenkaan CS:ltä, sen verran paljon ne peliä muuttavat, jos niillä oikeasti on jotain merkitystäkin.


Täytyy varmaan korjata itseäni, että rautatähtäämisellä en tarkoita välttämättä sitä, että naaman eteen tulee jokin ihan oikea tähtäin, vaan lähinnä sitä, että on kiva kun pystyy zoomaamaan ja vaihtamaan hiiren herkyyttä lennosta. Tuntuu pirun paljon luonnollisemmalta pelaaminen tuolloin. Eikä se peliä ainakaan huonommaksi tee jos samalla kaupataan hieman liikkuvuutta hieman parempaan tarkkuuteen, mutta kyllä pelkkä zoomi ja herkkyydenmuutos riittäisivät oikein hyvin.

Halffiksen jatkosta... Ei se pelattavuus kauhean miellytävä koskaan ole ollut, joten varmaan olisi kiva jos keskityttäisiin siihen ympäristön tunnelmaan. Enemmän avoimmuutta, erilaisia reittejä olisi kiva nähdä. Niin, ja parempi tekoäly, kombainien käyttäytymien on oikeasti melko hävettävän yksitoikkoista ja ennalta-arvattavaa sähläilyä.

raivostuttavaa kirjoitti:
Mitä tällä sivustolla olen näitä kommentteja lukenut niin Mirr5 on täysi trolli. Kertaakaan ole nähnyt häneltä fiksua kommenttia.

Ei pidä paikkaansa. Löytäisit useita kirjoittamiani positiivisia kommentteja, jos vain osaisit poimia luettavaksi myös hyviin peleihin liittyviä uutisia.
lainaa
Huh

27.08.2011 klo 15.10

MJR2312 kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Sliipperi kirjoitti:
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.

Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.

Kranaatti ei ole sellainen juttu, joka napataan taskusta ja saman tien heitetään.

Miksi ei ole? Realismi kun ei sovi mihinkään lauseseen jossa esiintyy myös counter-strike.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

27.08.2011 klo 15.13

Huh kirjoitti:
MJR2312 kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
Sliipperi kirjoitti:
Tää on CS, eikä CoD tai CoD-klooni.

Ei niiden sukujuurten pitäisi olla mikään ongelma terveelle kehitykselle.

Kranaatti ei ole sellainen juttu, joka napataan taskusta ja saman tien heitetään.

Miksi ei ole? Realismi kun ei sovi mihinkään lauseseen jossa esiintyy myös counter-strike.

Ei välttis tarvitse olla valmis heittonäppäin, mutta olisi kiva jos sitä naattia ei tarttisi valita kömpelösti jonkun 5:n takaa löytyvästä valikosta.
lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

27.08.2011 klo 16.17

Ihme itkua rautatähtäimistä ja kranaattien omista näppäimistä. Jos kranaatteja on kolmea laatua + molotov, niin siihen tarvittaisiin jo aika monta pikanäppäintä, tai joku epäkäytännöllinen valikko, josta se aktiivinen kranaatti pitäisi kuitenkin valita. Siispä nykyinen tyyli on hyvä.

Counter-Strike ei myöskään kaipaa rautatähtäimiä, jota on jo jokaikisessä pelissä. Ei muuten kaipaisi moni muukaan peli, rautatähtäimet eivät todellakaan ole mitään "tervettä kehitystä", kuten myöskään se todella rasittava rinnankorkuisiin seiniin liimautuminen, vaan sitä, että kopioidaan yhdeltä suosittu ja ihan hyvin toimiva ratkaisu, eikä uskalleta erottua massasta. Counter-Strike on counter-strike nimenomaan omalla tietyllä tuntumallaan, ei sillä että lähdetään kopioimaan Call of Dutya tai vastaavia pelejä. Onhan tässä trailerien ja previkoiden perusteella aika monta asiaa mukkelis makkelis verrattuna 1.6:n, mutta älkää nyt yrittäkö loistavasta verkkopelistä hajottaa niitä loppujakin asioita, jotka toimivat hyvin ja tekivät alkuperäisestä niin suositun.

Yrittäkää nyt edes vähän paremmin trollata.
lainaa
hfhfhd

28.08.2011 klo 14.00

paskaa. taas pelkkää lonkalta ampumista? ei näin
lainaa
Pekka

29.08.2011 klo 15.00

Kyllä sen helvetin oman napin kranaatin heittämiselle saa vaikka CS 1.6 tai CSS jos haluaa kun siitä nyt on niin kauheasti metelöity. Pienellä konsolin pyörittämisellä saa helposti ja eiköhän sama tule onnistumaan myöskin tässä uusimmassa. Pelistä en sano mitään ennen kuin olen testannut.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

29.08.2011 klo 22.31

jepajee kirjoitti:
8vs8?! ootkoha koskaan pelannu edes cs matseja? ei jos 3 lisää pelaajaa tulisi niin peli olisi aivan unbalanced. Esimerkki: De_nuke, CT, mieti kuinka helppo sitä on puolustaa? vaikka jos 3 menee rampille ja 5 halliin = terojen aivan mahdotonta edes miettiä hyökkäämistä. Sama juttu infernossa, d2ssa ja muissa yleensä matseissa pelattavissa mapeissa.

Mielestäni tämä näyttää mielenkiintoiselta ja muutama ihan jees lisäyskin on tullut. Ainut mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa todella tönköltä ovat liikeradat.

pitäiskö huolestua kun ymmärsin joka sanan
lainaa
dogfile

30.08.2011 klo 12.46

Talmunen kirjoitti:
jepajee kirjoitti:
8vs8?! ootkoha koskaan pelannu edes cs matseja? ei jos 3 lisää pelaajaa tulisi niin peli olisi aivan unbalanced. Esimerkki: De_nuke, CT, mieti kuinka helppo sitä on puolustaa? vaikka jos 3 menee rampille ja 5 halliin = terojen aivan mahdotonta edes miettiä hyökkäämistä. Sama juttu infernossa, d2ssa ja muissa yleensä matseissa pelattavissa mapeissa.

Mielestäni tämä näyttää mielenkiintoiselta ja muutama ihan jees lisäyskin on tullut. Ainut mikä vielä tässä vaiheessa vaikuttaa todella tönköltä ovat liikeradat.

pitäiskö huolestua kun ymmärsin joka sanan


hoito: vuosi ilman internetiä, cskamoja tai muita havaintoja erikoisjoukoista ja terroristeista
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

01.09.2011 klo 11.12

Näyttää ihan jeessiltä, vaikkakin samaa tubaa uudella sokerikerroksella, uudessa paketissa vaikuttaisi vahvasti olevan. Ensimmäistä kertaa CS joka ei näytä modilta vaan viilatulta kaupalliselta tuotteelta.
lainaa
Maikkel

02.09.2011 klo 09.56

Itsehän haluaisin pelata SWAT 5:sta :(
Jos joku kaipaa omia näppäimiä naateille, ne voi bindata/tehdä makrot ja herkkyyttä voi jo prameilla hiirillä vaihtaa lennosta. Korjatkaa jos olen väärässä mutta näin olen käsittänyt. CS on semitaktisesti pelattava fps jossa naatit ja rynsesterit avittaa taitavat pelaajat voittoon.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova