Arma 3 näyttää komealta
Alla olevalla videolla Arma 3 -pelin pääsuunnittelija Ivan Buchta kertoo mitä kaikkea kaunista pelin maailmasta löytyy. Mukana ovat mm. bikinit ja varsin yksityiskohtaisia vedenalaisia maisemia. Kannattaa laittaa tekstitys päälle [cc]-painikkeesta.
Keskustelut (15 viestiä)
07.05.2012 klo 13.08
Kaikesta huolimatta mukavaa nähdä, että realistisempiin, tiimipelipohjaisiin FPS-peleihinkin vielä panostetaan. ARMA on yksi niitä harvoja pelejä, jossa pelaajat eivät kilpaile toisiaan vastaan pisteessä tai K/D:ssa kuten Battlefieldissa tai Modern Warfaressa, vaan pyrkivät oikeasti voittamaan pelin.
Tarvitsee varmaan hankkia TrackIR tätä varten, kuolasin jo edellisen ARMAn kanssa, mutta en saanut aikaiseksi ostettua.
Rekisteröitynyt 28.12.2007
07.05.2012 klo 14.27
Toivottavasti engineä on paranneltu huomattavasti. ARMA 2 on kevyesti FPS-pelien parhaimmistoa, mutta heikko framerate 2x6950/2500K-systeemilläkin risoo.
Heikko framerate tuolla systeemillä johtuu huonosti valituista grafiikka-asetuksista pelissä. :)
Ei se pahalta näyttänyt, mitä nyt video ei millään suostunut vaihtumaan HD:ksi.
Tuli tässä myös mieleen, että omat Arma 2:n yksinpelin tallennustiedostot lakkasivat toimimasta sopivasti erään lopun pitkän tehtävän loppupuolella. Olihan se kampanja muutenkin vähän mitä oli, tosin huikea parannus edelliseen osaan verrattuna. Tietysti pelin hintakin oli itselleni jotain kuusi euroa.
Mutta joo, kovaa monipeliä voi aina odottaa tässä sarjassa.
07.05.2012 klo 14.33
07.05.2012 klo 14.45 1
07.05.2012 klo 15.05
Toivottavasti engineä on paranneltu huomattavasti. ARMA 2 on kevyesti FPS-pelien parhaimmistoa, mutta heikko framerate 2x6950/2500K-systeemilläkin risoo.
Heikko framerate tuolla systeemillä johtuu huonosti valituista grafiikka-asetuksista pelissä. :)
Onko antaa vinkkiä asetusten suhteen? Natiivireso (2560x1440) ja pitkä piirtoetäisyys ovat ne kriittisimmät, muilla asetuksilla ei ole niin hirveästi merkitystä. Kovin yritin twiikata, mutta saan frameraten pysymään hikisesti 30-40 tienoilla ja sieltäkin putoaa välillä jonnekkin kymmeneen. Varmaan heikoiten pyörivä peli, mitä itseltäni löytyy.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
07.05.2012 klo 15.38
Toivottavasti engineä on paranneltu huomattavasti. ARMA 2 on kevyesti FPS-pelien parhaimmistoa, mutta heikko framerate 2x6950/2500K-systeemilläkin risoo.
Heikko framerate tuolla systeemillä johtuu huonosti valituista grafiikka-asetuksista pelissä. :)
Onko antaa vinkkiä asetusten suhteen? Natiivireso (2560x1440) ja pitkä piirtoetäisyys ovat ne kriittisimmät, muilla asetuksilla ei ole niin hirveästi merkitystä. Kovin yritin twiikata, mutta saan frameraten pysymään hikisesti 30-40 tienoilla ja sieltäkin putoaa välillä jonnekkin kymmeneen. Varmaan heikoiten pyörivä peli, mitä itseltäni löytyy.
Post processing ja aluskasvillisuus alas on aika hyvä jo yksinään.
07.05.2012 klo 15.48 1
07.05.2012 klo 15.57
Rekisteröitynyt 28.12.2007
07.05.2012 klo 16.13
Onko antaa vinkkiä asetusten suhteen? Natiivireso (2560x1440) ja pitkä piirtoetäisyys ovat ne kriittisimmät, muilla asetuksilla ei ole niin hirveästi merkitystä. Kovin yritin twiikata, mutta saan frameraten pysymään hikisesti 30-40 tienoilla ja sieltäkin putoaa välillä jonnekkin kymmeneen. Varmaan heikoiten pyörivä peli, mitä itseltäni löytyy.
Saatat pitää turhan korkeata piirtoetäisyyttä verrattuna sen hyötyyn. Kyllä sieltä kokeilemalla muutama hyvä vaikuttaja aina löytyy.
07.05.2012 klo 16.40
07.05.2012 klo 21.47
07.05.2012 klo 22.25 1
Heikko framerate tuolla systeemillä johtuu huonosti valituista grafiikka-asetuksista pelissä. :)
Tai Bohemian yltiöpaskasta kyvystä optimoida pelinsä kunnolla.
08.05.2012 klo 03.16
Tuo switch to commander systeemi ym näyttää ihan samalta mitä siinäkin.
Saman ikivanhan enginen päälle nuo tsekit näyttää tuota peliään kehittävän ja se on kyllä virhe. Samat core bugit ja ongelmat ovat varmasti yhä mukana. Ei ne mene piiloon, ihan sama kuinka paljon sitä grafiikkaa rassaa.
08.05.2012 klo 03.31
08.05.2012 klo 20.55
Ihan kiva idea tuo vedenalaisen maailman tuominen mukaan, olihan se vähän hölmöä kun sotilas heti kuoli tiputtuaan yli polvenkorkuiseen veteen, mutta jäi semmoinen fiilis että tuo tulee lisäämään bugien määrää entisestään. Joka on siis oli normi jo ekassa OFP:ssä ja jokaisessa arma-pelissä niin todennäköisesti tulee tässäkin niitä olemaan.
Niin, Armoissa on kyllä pystynyt uimaan.. Ettei mikään niin iso mullistus kuitenkaan. Enemmän mietin, että tuoko tuo (todennäköisesti taas koneelta lisää vaativa) lisuke jotain oikeasti pelillistä parannusta, vai onko tuo sukeltaminen tyyliin "tehtiin ku oli mahdollista". Enemmän haluaisin, että muokataan itse pelattavuutta. Näköjään maailma on edelleen täynnä tuota 30 senttistä heinää, joka tekee makuulta ampumisesta mahdotonta. Mitään ei näe, ellet ammu ylämäkeen.
Kirjoita kommentti