Tuorein sisältö

Might and Magic X paljastuu tänä viikonloppuna

18.03.2013 klo 13.11 | Luettu: 10130 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Loppukuu on varmasti kiireistä aikaa pelijulkistuksien suhteen: ensi viikonloppuna on PAX East -tapahtuma, johon on jo luvattu monenmoisia julkistuksia ja ensi viikolla käynnistyy Game Developer's Conference, josta niitä varmasti saadaan lisää.

PAX Eastilla paljastuksia tekee kaikesta päätellen mm. Ubisoft, jonka Might & Magic -sivulla on alla näkyvä X, sekä ilmoitus PAX East -tapahtumassa esiintymisestä. Might and Magic IX julkaistiin vuonna 2002.



Sivun alalaidassa ovat logot: PC, X360, PS3, Nintendo DS.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Bungie rekisteröi sa... Total War -fani kuol... >

Keskustelut (16 viestiä)

Archibald_Ironfist

18.03.2013 klo 14.20 4 tykkää tästä

Viimeinkin!
lainaa
joopkmninq

18.03.2013 klo 15.08

Saa nähdä miten peli tuodaan nykyiseen moderniin maailman esiin, menevätkö vanhan kaavan kautta, vai muuttuuku peli täysin.
lainaa
WhoKnows

Rekisteröitynyt 05.11.2010

18.03.2013 klo 17.23

1-6 en ole pelannut, 7 oli todella hyvä, 8 oli hyvä, 9 oli susipaska. 10 on...?
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

18.03.2013 klo 18.54

Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
lainaa
joopkmninq

18.03.2013 klo 19.40 5 tykkää tästä

Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?


Ehkä paskin "trolli" ikinä, vitun ponipelle.
lainaa
Artsu

18.03.2013 klo 20.18

Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?

Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.

Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(
lainaa
Fallout_1997

18.03.2013 klo 20.39 4 tykkää tästä

Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?


Fallout on vuoropohjainen :)

"Combat in Fallout is turn-based. The game uses an action point system wherein, each turn, multiple actions may be performed until all points in the pool have been expended."

Tosin, todennäköisesti puhuit tästä Fallout 3 pelistä ja NV:sta, joissa refleksien sijasta ainut riittämättömyys tulee kiinnostuksen kohdalla.
lainaa
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

18.03.2013 klo 23.52 2 tykkää tästä

joopkmninq kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?


Ehkä paskin "trolli" ikinä, vitun ponipelle.
ilmeisen toimiva trolli ku niin moni tarttuu jatkuvasti Talmusen kommentteihin :3
lainaa
taienolepelannut

19.03.2013 klo 01.02

WhoKnows kirjoitti:
1-6 en ole pelannut, 7 oli todella hyvä, 8 oli hyvä, 9 oli susipaska. 10 on...?


todella susipaska?
lainaa
palmu

19.03.2013 klo 01.04 2 tykkää tästä

Artsu kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?

Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.

Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(


Mikä niissä sitten vaikuttaa mielettömän hyvältä. Ihan kuin sanois että Halo vaikuttaa hyvältä mutta en voi sietää FPSiä tai että Änäri vaikuttaa hyvältä mutten voi sietää jääkiekkoa.
lainaa
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

19.03.2013 klo 09.20

Koska MM johdetaan ryhmää, eikä yhtä hahmoa. MM 6-8 oli parhautta, toivottavasti palataan tähän. Maailmakin on noissa paljon mielenkiintoisempi kuin vaikka Morrowwindissä ja kanssa vapaasti tutkittava.
lainaa
Artsu

19.03.2013 klo 09.24

palmu kirjoitti:
Artsu kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?

Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.

Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(


Mikä niissä sitten vaikuttaa mielettömän hyvältä. Ihan kuin sanois että Halo vaikuttaa hyvältä mutta en voi sietää FPSiä tai että Änäri vaikuttaa hyvältä mutten voi sietää jääkiekkoa.


Juoni? Tunnelma? Grafiikat? Mielenkiintoiset hahmot? Kaikki muut pelilliset elementit paitsi taistelut?
lainaa
asdop

19.03.2013 klo 11.22 2 tykkää tästä

Artsu kirjoitti:
palmu kirjoitti:
Artsu kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?

Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.

Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(


Mikä niissä sitten vaikuttaa mielettömän hyvältä. Ihan kuin sanois että Halo vaikuttaa hyvältä mutta en voi sietää FPSiä tai että Änäri vaikuttaa hyvältä mutten voi sietää jääkiekkoa.


Juoni? Tunnelma? Grafiikat? Mielenkiintoiset hahmot? Kaikki muut pelilliset elementit paitsi taistelut?


No miten se taistelu pitäisi hoitaa? Hack&Slashina? Pelattavuuden tarkoitus on yleensä tukea juonta ja hahmoja.
lainaa
ep1cal

19.03.2013 klo 22.18

Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?


Taivasvanteessa tai Syksynlopussa nyt ei pahemmin mitää refleksejä tarvii ;D
lainaa
haza

19.03.2013 klo 22.22

Mistä vetoa että ubi raiskaa tämänkin pelin. Muistellaas vähän Ubin muunnoksia kun ovat päässeet vaikuttamaan: Supreme commander 2, Heroes of might and magic 6....
lainaa
pressbutton

20.03.2013 klo 12.30 1 tykkää tästä

ep1cal kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?


Taivasvanteessa tai Syksynlopussa nyt ei pahemmin mitää refleksejä tarvii ;D


Kyllä pahimpien point&click nörttien mielestä vaan tarvitaan. Kun Oblivion otti pelaajakeskeisemmän linjan ja jätti nopanheitot pois niin foorumeilla sun muualla alkoi hirveä ulina siitä miten peli on liian nopeatempoinen. Toinen puoli sitten valitti sitten että eivät voi enää käyttää mestarillisia laskutaitojaan jotka ovat moninkertaiset rahvaaseen kasuaalikuntaan nähden.

Koska onhan se mukavaa etsiä se kaikkein paskin örkki ja sitten taistella sitä vastaan. Se ei osu sinuun mutta sinä osut siihen. Siinä sitten levelöidään pari viikkoa ja lopulta voidaan mennä tekemään sama kaikista pahimmille örkeille.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova