Tuorein sisältö

Tyttö poseerasi alasti pelikoneiden kanssa - kukaan ei julkaissut kuvia

01.04.2013 klo 00.01 | Luettu: 40952 kertaa | Teksti: Toimitus



Mallinuralleen nopeaa alkua toivonut 19-vuotias, Irlannista kotoisin oleva Kristin joutui taannoin pettymään haaveissaan pahasti, kun yksikään peliuutissivusto tai -blogi ei suostunut julkaisemaan hänestä otettuja alastonkuvia.

"Managerinani toimiva 10 vuotta vanhempi poikaystäväni oli varma siitä, että pääsisin heti kulttimaineeseen jos pidän Xboxia rintojeni päällä ja Pleikkaria jalkovälissäni. Otimme kuvat ja lähetimme ne Redditiin, mutta ne eivät saaneet ääniä", Kristin selittää surullisena.

"Sitten kokeilimme retrokuvia. NES-ohjain pikkuhousuissa tai 5,25 tuuman levykkeet pakaroiden välissä eivät kuitenkaan toimineet yhtään sen paremmin."

Pelaajayhteisö ei kummastele Kristinin kuvien kohtaloa. "Nyt on hei 2010-luku. Miks jäbät kuvittelee, että pelaajat on kaikki jotain teinipoikia, joille menee läpi mikä tahansa? Eihän se pimu edes ollut pelannut koskaan tai tiennyt, mikä joku C64 on. Tollainen olis tosi halpaa klikkien kalastelua, joten ei ihme ettei kukaan mediassakaan lähtenyt siihen", toteaa nimettömänä pysyttelevä Jerppe Stoltenstolten.

Kristin ei kuitenkaan aio luovuttaa, vaan aikoo seuraavaksi teeskennellä olevansa kiinnostunut autoista. "Olen jo alustavasti sopinut, että esiinnyn erään tuning-lehden seuraavassa numerossa. Kyseessä on autovahvistinten markkinakatsaus, mutta AD:n mielestä siihen sopii tosi hyvin, jos seison joka sivulla liian vähissä vaatteissa ja vaivaantunut ilme kasvoillani."

Uutinen oli osa V2.fi:n aprillipilaa 2013. Jerppe Stoltenstolten on Ylen Pasila-sarjan hahmo. The girl in the picture is called Phoebe, thanks for your help!

V2.fi | Toimitus
< Listasunnuntai kurla... Kaverusten Call of D... >

Keskustelut (30 viestiä)

Derp

01.04.2013 klo 00.14 25 tykkää tästä

Sen takia koska nörtit pelkäävät tyttöjä, varsinkin alastomia.
s4m1

Rekisteröitynyt 14.07.2007

01.04.2013 klo 00.16 22 tykkää tästä

mmm... maistuupas silliltä ja kuravedeltä...
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.04.2013 klo 00.18 48 tykkää tästä

"... nimettömänä pysyttelevä Jerppe Stoltenstolten." :D
asiaa-seurannut

01.04.2013 klo 00.18 13 tykkää tästä

Vai johtuuko siitä, että 5,25 tuuman levykkeet pakaroiden välissä peittävät enemmän kuin nykyiset alushousut?
anomMarkoJoki

01.04.2013 klo 00.18

Eka olin että mitä?? sitten tajusin.
Niinpäniin

01.04.2013 klo 00.20 4 tykkää tästä

Mikäs päivä se tänään olikaan?
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

01.04.2013 klo 00.26 1 tykkää tästä

Nainen miehen ruumiissa
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

01.04.2013 klo 00.26 1 tykkää tästä

Oisko klikkien kalastelua läpi päivän? Me gusta :D

...vai anti-uutisia?
Muokannut: Czerwony 01.04.2013 klo 00.37
Talmunen_

01.04.2013 klo 01.15 2 tykkää tästä

Hyvä V2... ;)
vyvbbd

01.04.2013 klo 02.07 1 tykkää tästä

Hyvännäköinen muija mutta tuollainen teeskentely on vaan niin säälittävää ei taida pimu tietää miten noita ohjaimia edes käytetään.Yritti varmaan tehdä Jessica Chobotit joka pääsi IGN:n juontajaksi nuolemalla Sonyn PSP:tä

Lehdet ottavat ilomielin aina näitä julkisuuden kipeitä pimuja kuvauksiin ne tulee halvemmaksi kuin oikeat mallit.Siinä vaan Kristin poseraa alasti jonkun tuunatun Golfin konepellillä thats it sen jälkeen lehti etsii jonkun uuden julkisuuden kipeän idiootin.







Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

01.04.2013 klo 02.09

Parempi kuin edellisvuonna
aza_4

Rekisteröitynyt 25.01.2012

01.04.2013 klo 02.18

2h aikana luettu yli 6k kertaa... Nice
Omg

01.04.2013 klo 02.48

Vau mikä kuva! :O

Nuo SNES-tyyliset GameCube-ohjaimet ovat todella harvinaisia.
Mozart

01.04.2013 klo 03.08 1 tykkää tästä

Ei oikein toimiva aprillipilana sillä näitä ihmisiä nyt on olemassa ihan oikeastikkin.
voivoi

01.04.2013 klo 09.37

Eivätkö edes retrosedät kiinnostuneet :(
GTX9000000

01.04.2013 klo 09.58

Voi sinua nimetön Jerppe Stoltenstolten, mitä menit sanomaan!
jasuts

01.04.2013 klo 11.07 1 tykkää tästä

Ei lähteitä!
visitoori

01.04.2013 klo 11.35 3 tykkää tästä

aza_4 kirjoitti:
2h aikana luettu yli 6k kertaa... Nice


Kuka rämpyttää F5sta? Kuka haluaa tämän listaykköseksi?
jaottaisinkuvan

01.04.2013 klo 11.37 7 tykkää tästä

Pääsisinköhän mäkin mallin-uralle jos tunkisin xboxin perseeseen?
HoneyWhatcuDoing

01.04.2013 klo 13.59 3 tykkää tästä

jaottaisinkuvan kirjoitti:
Pääsisinköhän mäkin mallin-uralle jos tunkisin xboxin perseeseen?


Meemiksi ainakin.
pertti54

01.04.2013 klo 16.15

ONNEKSI tänään on aprillipäivä. Jos toi olis oikeasti totta, menisin ja hakkaisin jokaisen nörtin.

Tämä ei ole kiimaisen 6-luokkalaisen puhetta.
SimaaLiittimessä

01.04.2013 klo 16.40 2 tykkää tästä

Löytyiskö näitä kuvia jostain?
Teen empiiristä tutkimusta jostain ja aiheeseen liittyen tahtoisin tutustua aiheeseen tarkemmin.
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

01.04.2013 klo 19.42 1 tykkää tästä

21k klikkiä. Mikä JP:n arvostelu on saanut viimeksi yhtä monta?
AnonyymiPelkuri

01.04.2013 klo 20.24

SimaaLiittimessä kirjoitti:
Löytyiskö näitä kuvia jostain?
Teen empiiristä tutkimusta jostain ja aiheeseen liittyen tahtoisin tutustua aiheeseen tarkemmin.


Näitä kuvia löytyy enemmän, jos tietää että mallin nimi on Phoebe ja hän on aussi.
clickclickclickclick

01.04.2013 klo 22.32 1 tykkää tästä

Lichi kirjoitti:
21k klikkiä. Mikä JP:n arvostelu on saanut viimeksi yhtä monta?


taitaa lähennellä jo koko V2n historian suurinta klikkimäärää. tiedetään minkälaisia uutisia nähdään jatkossa
kusetusta

01.04.2013 klo 22.36

clickclickclickclick kirjoitti:
Lichi kirjoitti:
21k klikkiä. Mikä JP:n arvostelu on saanut viimeksi yhtä monta?


taitaa lähennellä jo koko V2n historian suurinta klikkimäärää. tiedetään minkälaisia uutisia nähdään jatkossa

Kannattaa et noi ei oo oikeiden ihmisten klikkauksia vaan bottien tjsp.
kusettaja

01.04.2013 klo 22.37

kusetusta kirjoitti:
clickclickclickclick kirjoitti:
Lichi kirjoitti:
21k klikkiä. Mikä JP:n arvostelu on saanut viimeksi yhtä monta?


taitaa lähennellä jo koko V2n historian suurinta klikkimäärää. tiedetään minkälaisia uutisia nähdään jatkossa

Kannattaa et noi ei oo oikeiden ihmisten klikkauksia vaan bottien tjsp.
...ottaa huomioon...
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

01.04.2013 klo 22.49 4 tykkää tästä

clickclickclickclick kirjoitti:
Lichi kirjoitti:
21k klikkiä. Mikä JP:n arvostelu on saanut viimeksi yhtä monta?


taitaa lähennellä jo koko V2n historian suurinta klikkimäärää. tiedetään minkälaisia uutisia nähdään jatkossa


Ei lähentele:

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/944/Kiinan-poliisi-treenaa

Nämä ovat hyvät, mutta normaalit lukemat uutiselle, jossa on joku maininta tytöistä ja alastomuudesta ja joka ei ole täsmälleen samanlaisena jossain muualla.

Nimimerkille "kusetusta" sen verran, että meille ei olisi mitään iloa reloadailla näitä uutisia koneellisesti, se lisäisi vain palvelimen kuormitusta.

Uutinen on ollut Ampparit.comin suosituimmissa koko päivän ja siihen on linkattu ainakin kymmenestä aprillipäiväkoosteesta. Koko viime aamuyön ajan saitilla oli jatkuvasti 200-300 sessiota samanaikaisesti. Käyttämämme Clicky-analytiikan mukaan saitilla on tänään käynyt 24 000 ihmistä, jotka ovat tehneet 47 000 "actionia", eli useimmat ovat lukeneet jonkin toisenkin jutun. Olen seuraillut lokeja tässä pitkin päivää nähdäkseni, mistä liikennettä tulee, ja mukavahan sitä on ollut seurailla. Sinun arviosi "boteista" ei taida perustua niinkään faktaan kuin perstuntumaan, joka tässä tapauksessa on yksiselitteisen väärä.
gfgdg

01.04.2013 klo 23.49

Kahden hyvän asian sekoittaminen ei tarkoita että se olisi hyvä asia.

Cosplay toimii paremmin. Terveisiä irlantiin.

Cacodemon

03.04.2013 klo 21.26

Suosittelisin häntä vaihtamaan manageria, niin voisi ehkä mallinuralla edetäkkin. Nykyinen ei järin hyvältä meinaa vaikuta.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA