Tuorein sisältö

SimCity toimii nyt vauhdikkaammin

10.04.2013 klo 15.05 | Luettu: 8381 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Uuden SimCity-pelin ensimmäiset viikot julkistuksen jälkeen olivat erityisen tuskaisia, mikä varmaan kaikille on tullut selväksi. Yksi pieni seikka, jolla ruuhkaa pyrittiin karsimaan oli se, että pelin nopeutustoiminto, niin sanottu "cheetah speed" kytkettiin pois päältä. Rahan valumista kaupunkilaisilta käyttötilille joutui siis odottelemaan kärsivällisesti.

Nyt IGN uutisoi, että kyseinen rajoitus on poistettu kaikilta palvelimilta. EA tiedottaa Simcityn Facebook-sivulla myös, että päivitys numero 2.0 peliin on työn alla. Versionumeron perusteella luvassa on isoja korjauksia.


V2.fi | Manu Pärssinen
< GameInformer julkais... Uusi Splinter Cell t... >

Keskustelut (10 viestiä)

SimpliCity

10.04.2013 klo 16.35 26 tykkää tästä

Kai ne serverit nyt toimii kun ketään enää kiinnosta pelata koko paskaa
lainaa
asdfhqwetr

10.04.2013 klo 17.53 2 tykkää tästä

Ei ole kyllä peliä tullut enää pariin viikkon pelattua. Kolme kaupunkia tuli rakennettua, mutta hauskuus loppu aina saman tien kun kaupungit täytty ja piti alkaa vanhoja rakennuksia purkamaan. Aika pelin tappajaksi muodostui tuo ahdas alue.
lainaa
Jeppeniilo

10.04.2013 klo 18.44 1 tykkää tästä

asdfhqwetr kirjoitti:
Ei ole kyllä peliä tullut enää pariin viikkon pelattua. Kolme kaupunkia tuli rakennettua, mutta hauskuus loppu aina saman tien kun kaupungit täytty ja piti alkaa vanhoja rakennuksia purkamaan. Aika pelin tappajaksi muodostui tuo ahdas alue.

Samoila linjoilla mennään. Muutaman cityn jakso rakentaa ja se oli siinä. Onneks ea tarjos ilmasen pelin sc5 ostaneille. Nyt tullu sitten bf3 pelailtua :)
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

10.04.2013 klo 19.13 5 tykkää tästä

Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

10.04.2013 klo 20.25 8 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.


Varsinkin, kun ottaa huomioon, että peli ei edes oikeasti tarvitse servereitä toimiakseen. Oikeasti siis DRM kyseessä, eikä mikään "supermonimutkaisten simulaatioiden laskeminen pilvessä".
lainaa
vaangraffatmuuttuu

10.04.2013 klo 21.39

tagman kirjoitti:
Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.


"Simcity" eli se on tehty sen alkuperäisen pohjalle. Palattu pieneen kaupunkikokoon, bugeihin yms
lainaa
dieEA

10.04.2013 klo 22.51 1 tykkää tästä

Hah hah tyhmät mitäs ostitte :D Itse en enää osta julkaisussa yhtään peliä vaan odotan kiltisti arvostelut ja pelaajien kokemukset ;) TähänKÄÄN ei onneksi nyt tartte lanttiakaan tuhlata.
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

11.04.2013 klo 05.31 4 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.

Sanoppa muuta. Uskomatonta, että DRM syövän ansiosta ollaan saatu kaksi täysin toisistaan riippumatonta asiaa riippuvaisiksi ilman minkäänlaista hyötyä.
Eilen julkaistun Consumerist-lehden äänestyksessä EA äänestettiin Amerikan paskimmaksi firmaksi ja eiköhän EA:n COO komediakukko jo Xbox-ajoilta "Peter Moore" alkanut asiasta itkemään ja vielä jaksaa valehdella lisää:
http://www.ea.com/news/we-can-do-better

"Many continue to claim the Always-On function in SimCity is a DRM scheme. It’s not. People still want to argue about it. We can’t be any clearer – it’s not. Period."

It's not. Shut up stupid people. Period -argumentointi tuskin kauheana vakuuttaa ketään.
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

11.04.2013 klo 13.59 1 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:


Eilen julkaistun Consumerist-lehden äänestyksessä EA äänestettiin Amerikan paskimmaksi firmaksi...



Mikä lähinnä todistaa sen, että pelaajien keski-ikä on 15v.

Ihan kauhistuttaa, että arkitsin pelin ostoa julkaisussa. Onneksi kaupunkien pieni koko johti siihen, että päätin odottaa arvosteluja.
lainaa
Nauroin

11.04.2013 klo 14.36 2 tykkää tästä

jeje kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:

Eilen julkaistun Consumerist-lehden äänestyksessä EA äänestettiin Amerikan paskimmaksi firmaksi...

Mikä lähinnä todistaa sen, että pelaajien keski-ikä on 15v.

Ja älykkyysosamäärä meikäläisen kengännumeroa pienempi.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova