Tuorein sisältö

PS Vita TV ei ole tulossa Eurooppaan

13.09.2013 klo 21.51 | Luettu: 11512 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Apple TV:n ja Ouyan haastaja, pieni ja halpa Sonyn PS Vita TV ei ainakaan näillä näkymin ole tulossa Eurooppaan. Kotakun mukaan Sonyn Andrew House kertoi, että Vita TV keskittyy Aasian markkinoihin, kuten Japaniin, Kiinaan ja Etelä-Koreaan, eikä suunnitelmia julkaisusta USA:ssa tai Euroopassa ole tällä hetkellä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Kehittäjät huhuileva... 3D Realmsin ja Gearb... >

Keskustelut (16 viestiä)

tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

13.09.2013 klo 22.08 9 tykkää tästä

Huono veto. Luulen että tuolle olisi voinut olla kysyntää länsimaissa.
Kakkuonhyvaa

Rekisteröitynyt 26.01.2011

13.09.2013 klo 22.16

Olisi kiva viedä tuo kouluun ja pelata PS4:sta, mutta ei. ;__;
715517

13.09.2013 klo 22.35 1 tykkää tästä

jotenki arvasin
Dirk

13.09.2013 klo 23.18

Kakkuonhyvaa kirjoitti:
Olisi kiva viedä tuo kouluun ja pelata PS4:sta, mutta ei. ;__;


Vie se vita sinne kouluun ja voit salaa pelata tunnilla ps4:sta.
eiainakaannokia

14.09.2013 klo 00.15 4 tykkää tästä

Vita TVssä on liikaa sisäänrakennettuja mainoksia käytetyistä pikkuhousuista ja lonkerohuveja

Mutta näihän tämä on. Xbox on punaniskoille, Sony ja Nintendo vinosilmille. Kuka tekisi meille eurooppalaisille oman konsolin?
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

14.09.2013 klo 00.47

Kylläpä tuon varmaan tilaan Japanista. Muuntajakin löytyy nipponikonsoleille jo valmiiksi.
Joni

14.09.2013 klo 01.19

eiainakaannokia kirjoitti:
Vita TVssä on liikaa sisäänrakennettuja mainoksia käytetyistä pikkuhousuista ja lonkerohuveja

Mutta näihän tämä on. Xbox on punaniskoille, Sony ja Nintendo vinosilmille. Kuka tekisi meille eurooppalaisille oman konsolin?


Ubisoft?
Nokiadividingpeople

14.09.2013 klo 02.18

Joni kirjoitti:
eiainakaannokia kirjoitti:
Vita TVssä on liikaa sisäänrakennettuja mainoksia käytetyistä pikkuhousuista ja lonkerohuveja

Mutta näihän tämä on. Xbox on punaniskoille, Sony ja Nintendo vinosilmille. Kuka tekisi meille eurooppalaisille oman konsolin?


Ubisoft?


Ubissakaan ei ole nykyään enää mitään eurooppalaista. Kaikki isot hitit tulee Montrealista, Shanghaista, Vancouverista sun muualta. Se että tyypit puhuvat ranskaa on käytännössä vain miinusta koska edes niiden haastatteluja ei ymmärrä samalla tavalla kuin jenkkien vastaavia.

Olis kyllä aika mielenkiintoista jos Eidos ja Dice pääsisivät irtautumaan nykyisistä emoistaan ja saisivat jonkun rautafirman vielä mukaan. Britti-Tomb Raider, Hitman, Mirror's Edge ja Legacy of Kain ovat niin eurooppalaisia pelejä kuin pelit vaan voivat olla. Mutta sitten firman pitäisi myös tajuta pitää prioriteetit euroopassa julkaisujen, hintojen ja lisä-tv-sunmuiden-palveluiden suhteen. Nykyajan "uhkaava firma = osta" systeemillä ei varmaan kauaa pysyisi.
Joni

14.09.2013 klo 03.57

Nokiadividingpeople kirjoitti:
Joni kirjoitti:
eiainakaannokia kirjoitti:
Vita TVssä on liikaa sisäänrakennettuja mainoksia käytetyistä pikkuhousuista ja lonkerohuveja

Mutta näihän tämä on. Xbox on punaniskoille, Sony ja Nintendo vinosilmille. Kuka tekisi meille eurooppalaisille oman konsolin?


Ubisoft?


Ubissakaan ei ole nykyään enää mitään eurooppalaista. Kaikki isot hitit tulee Montrealista, Shanghaista, Vancouverista sun muualta. Se että tyypit puhuvat ranskaa on käytännössä vain miinusta koska edes niiden haastatteluja ei ymmärrä samalla tavalla kuin jenkkien vastaavia.

Olis kyllä aika mielenkiintoista jos Eidos ja Dice pääsisivät irtautumaan nykyisistä emoistaan ja saisivat jonkun rautafirman vielä mukaan. Britti-Tomb Raider, Hitman, Mirror's Edge ja Legacy of Kain ovat niin eurooppalaisia pelejä kuin pelit vaan voivat olla. Mutta sitten firman pitäisi myös tajuta pitää prioriteetit euroopassa julkaisujen, hintojen ja lisä-tv-sunmuiden-palveluiden suhteen. Nykyajan "uhkaava firma = osta" systeemillä ei varmaan kauaa pysyisi.


Kyllä Böxitkin valmistetaan Kiinassa ja silti Xbox on jenkkikone? Ihan hyvin Ubisoftin voi olla Eurooppalainen.
ArtemisFlow

Rekisteröitynyt 05.03.2011

14.09.2013 klo 10.07 6 tykkää tästä

Katsos. Sony meinasi jo tehdä minusta PS Vita-asiakkaan, tiesin että tässä oli jotain mätää.
anyC

14.09.2013 klo 13.24 1 tykkää tästä

https://twitter.com/yosp/status/378367856879992832

Väärinkäsitys kyseessä ilmeisesti.
DeepIYmom

14.09.2013 klo 13.51

naurattaa nää itkunsekaiset kommentit. Olisin ostanut jos olisi tullut...minusta olisi tullut asiakas jos ja kun...blaa..blaa...blaa... niin läpinäkyvää naamapalmu trollausta...
Aliharkko

14.09.2013 klo 14.25

DeepIYmom kirjoitti:
naurattaa nää itkunsekaiset kommentit. Olisin ostanut jos olisi tullut...minusta olisi tullut asiakas jos ja kun...blaa..blaa...blaa... niin läpinäkyvää naamapalmu trollausta...
Ei tälläkertaa. Käsikonsoleille tulee ihan hyviä pelejä siinä missä konsoleillekin mutta sellasten kanssa näpertely on täyttä paskaa. Kivahan niitä olis pelata mutta ei sitten saatana.
Dirk

14.09.2013 klo 14.33

Kuka ihmeessä haluaa pelata paskaresosia pelejä plus 50 tuuman telkkarista. Ei ymmärrä. PC/konsolipelit isolta näytöltä ja kässäripelit pieneltä näytöltä. Ketju lukkoon...
uliuli

15.09.2013 klo 03.27

Dirk kirjoitti:
Kuka ihmeessä haluaa pelata paskaresosia pelejä plus 50 tuuman telkkarista. Ei ymmärrä. PC/konsolipelit isolta näytöltä ja kässäripelit pieneltä näytöltä. Ketju lukkoon...


Kuka ihmeessä haluaa pelata pelejä?
deepIYmom

15.09.2013 klo 22.08

^^ miten kallo ihminen voi olla...huhhuh!!

Kirjoita kommentti