Tuorein sisältö

GTA V:n ensimmäisten joukossa ostanut sai kivestä päähän ja puukosta kylkeen

17.09.2013 klo 21.00 | Luettu: 12896 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Grand Theft Auto V -huuma ei varmasti laannu muutamaan päivään ja otsikoita pelistä revitään iltapäivälehtiä myöten. MTV3 kertoo, että GTA V -jonon alkupäässä lontoolaisessa supermarketissa ollut mies ei päässytkään pelaamaan peliä.

Innokas pelaaja nimittäin ryöstettiin liki välittömästi ostotapahtuman jälkeen lyömällä häntä kivellä päähän ja puukottamalla. Peli lähti ryöstäjien mukaan, pelin ostaja sairaalaan.

Kevennetään uutista CollegeHumorin 'arvostelulla' pelistä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< GAT V hämää ja troll... SimCity ja Punainen ... >

Keskustelut (28 viestiä)

xbotti

17.09.2013 klo 21.09 17 tykkää tästä

Jaa, että sai "kivestä".
kypsäolen

17.09.2013 klo 21.14 7 tykkää tästä

xbotti kirjoitti:
Jaa, että sai "kivestä".


En mitenkään osannut kuvitella että keksisit tuollaisen yksityiskohdan.

Jos nickisi on yhtä huonosti tehty niin veikkaan että sen nimen pitäisi oikeasti olla "sonyboy"
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

17.09.2013 klo 21.47 12 tykkää tästä

Mies pääsi kokemaan In real life GTA:ta.
gtav

17.09.2013 klo 22.10 2 tykkää tästä

Sonyn servut ihan tukossa ei onnistu millään lataaminen ja on hidasta.
hmmmmm

17.09.2013 klo 22.32 12 tykkää tästä

Ihan sairaita. Jonkun pelin takia pitää tappaa joku -_-
gatv

17.09.2013 klo 23.06 10 tykkää tästä

Pistin xboxin käyntiin ja aloin asentaa GTA V:sta, kun yhtä äkkiä kone alkoi pitää kovaa ruminaa ja rätinää. Tämän jälkeen laitteen takaa alkoi nousta mustaa savua. Mitä teen?
Make

17.09.2013 klo 23.09 6 tykkää tästä

Itsellänikin alkoi boksin takaa nousta mustaa savua, kun laitoin gta 5:n levyn koneeseen. Onko tämä joku yleinen vika? Aika monilla tuntuu tekevän samaa.
ToweI

Rekisteröitynyt 03.06.2013

17.09.2013 klo 23.13 24 tykkää tästä

Make kirjoitti:
Itsellänikin alkoi boksin takaa nousta mustaa savua, kun laitoin gta 5:n levyn koneeseen. Onko tämä joku yleinen vika? Aika monilla tuntuu tekevän samaa.

Tuntuu olevan. Itselläni teki samoin ja boksi on lähdössä huomenna taas huoltoon. Aika monella kaverillakin ollut sama ongelma. Odotellaan vielä virallista tiedotusta MS:ltä/Rockstarilta.
Asko78

17.09.2013 klo 23.31 24 tykkää tästä

Joopa joo.
kymmenen ps3:stani räjähti tappaen sukuni ja tuhoten omaisuuteni kun pistin niihin GTA viitoset.
Aika monella kaverillakin ollut sama ongelma. Odotellaan vielä virallista tiedotusta Sonyltä/Rockstarilta.
Hengeyokai

Rekisteröitynyt 29.07.2008

18.09.2013 klo 00.16 11 tykkää tästä

Voiko autenttisempaa pelikokemusta enää kokeakaan, kun saa jo kaupasta poistuessa kivestä päähän ja puukosta kylkeen.

GOTY 10/10
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

18.09.2013 klo 00.45

Jos peli ei toimi xboxilla kannattaa sentaa play disc myös konsolille auttaa hitaaseeen FPSssään ja ruudunpäivitys ongelmiin
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

18.09.2013 klo 00.47 1 tykkää tästä

GTA-fanit pähkinänkuoressa.
Betrunken

Rekisteröitynyt 20.02.2010

18.09.2013 klo 01.39 4 tykkää tästä

hmmmmm kirjoitti:
Ihan sairaita. Jonkun pelin takia pitää tappaa joku -_-

"Mies vietiin sairaalaan, eikä hänellä ole hengenvaaraa."
gta

18.09.2013 klo 06.51 13 tykkää tästä

Hengeyokai kirjoitti:
Voiko autenttisempaa pelikokemusta enää kokeakaan, kun saa jo kaupasta poistuessa kivestä päähän ja puukosta kylkeen.

GOTY 10/10


Rockstarin järjestämä kampanja?
MUN4G0GG3L14LF4

18.09.2013 klo 07.10 6 tykkää tästä

Maailman paras peli saatana!
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

18.09.2013 klo 08.17 1 tykkää tästä

MUN4G0GG3L14LF4 kirjoitti:
Maailman paras peli-saatana!
3r0xi0d

Rekisteröitynyt 07.08.2007

18.09.2013 klo 08.23 3 tykkää tästä

Pistin levyn sisään PS3 niin koko paska syttyi tuleen, no kävin tietty ostamassa uuden pleikkarin vaikka olikin varoiteltu sen paskuudesta, no se otti ja räjähti jo matkalla kotiin. :S
joujoujef

18.09.2013 klo 08.45 3 tykkää tästä

Ovat tainneet ryöstäjät pelata liikaa GTA -pelejä.
sda

18.09.2013 klo 09.08 11 tykkää tästä

MUN4G0GG3L14LF4 kirjoitti:
Maailman paras peli saatana!

Mutta eihän munakikkelillä riitä vielä ikä ???
Temposaur

Rekisteröitynyt 16.01.2012

18.09.2013 klo 11.12 5 tykkää tästä

gtav kirjoitti:
Sonyn servut ihan tukossa ei onnistu millään lataaminen ja on hidasta.
Yllättyneitä olivat

[ ] Raivoava kansa
[ ] Justin Bieber
[x] gtav-nikin omaava foorumisti
Muokannut: Temposaur 18.09.2013 klo 11.12
MasaV

18.09.2013 klo 12.56 2 tykkää tästä

ToweI kirjoitti:
Make kirjoitti:
Itsellänikin alkoi boksin takaa nousta mustaa savua, kun laitoin gta 5:n levyn koneeseen. Onko tämä joku yleinen vika? Aika monilla tuntuu tekevän samaa.

Tuntuu olevan. Itselläni teki samoin ja boksi on lähdössä huomenna taas huoltoon. Aika monella kaverillakin ollut sama ongelma. Odotellaan vielä virallista tiedotusta MS:ltä/Rockstarilta.

Voin omalta osaltani vahvistaa tämän. Boksi raksutti noin 10 minuuttia itsekseen, minkä jälkeen takaa alkoi nousta mustaa savua. Katkaisin laitteesta välittömästi virran ja soitin MS:n tukeen. Pyysivät lähettämään huoltoon. Suoraan sanottuna hieman v***ttaa. Kaiken tämän odotuksen jälkeen boksi meni ja hajosi juuri, kun olisin alkanut pelaamaan.
Häiritsi

18.09.2013 klo 14.19

Asko78 kirjoitti:
Joopa joo.
kymmenen ps3:stani räjähti tappaen sukuni ja tuhoten omaisuuteni kun pistin niihin GTA viitoset.
Aika monella kaverillakin ollut sama ongelma. Odotellaan vielä virallista tiedotusta Sonyltä/Rockstarilta.


Tilasin GTA:n xlootalle, kun PS3 fat lähti suihkuhävittäjän lailla ikkunasta kun pelasin kesällä Last of Us:ia. Boksista ei sellaista turbiinitilaa saanut päälle edes vanhassa versiossa, ihan kuin huudattaisi kohinaa sterkoista täysillä.
servaus

18.09.2013 klo 14.35 2 tykkää tästä

Temposaur kirjoitti:
gtav kirjoitti:
Sonyn servut ihan tukossa ei onnistu millään lataaminen ja on hidasta.
Yllättyneitä olivat

[ ] Raivoava kansa
[ ] Justin Bieber
[x] gtav-nikin omaava foorumisti


Nyt kyllä servattiin ja pahasti!!! Ou!
nytheti

18.09.2013 klo 15.12

pelin vika. pelit kieltoon
qwashere99

Rekisteröitynyt 26.08.2012

18.09.2013 klo 16.44

Noh, onneks sentään peli on kunnossa.
Tohtori

18.09.2013 klo 19.49 6 tykkää tästä

MUN4G0GG3L14LF4 kirjoitti:
Apua penikseni jäi Xbox360:n levyaseman väliin! Auttakaa.


Poikittain vai pitkittäin
3r0xi0d

Rekisteröitynyt 07.08.2007

19.09.2013 klo 08.34 2 tykkää tästä

MUN4G0GG3L14LF4 kirjoitti:
Apua penikseni jäi Xbox360:n levyaseman väliin! Auttakaa.


Joo kaverilla jäi kans, toi on ilmeisesti aika yleinen ongelma, mut odotellaan vielä virallista vastausta Microsoftilta.
homo-oot

19.09.2013 klo 15.39 3 tykkää tästä

Temposaur kirjoitti:
gtav kirjoitti:
Sonyn servut ihan tukossa ei onnistu millään lataaminen ja on hidasta.
Yllättyneitä olivat

[ ] Raivoava kansa
[ ] Justin Bieber
[x] gtav-nikin omaava foorumisti


omaava? ei vittu mikä daijju

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA