Tuorein sisältö

Odotettu Dota 2 Diretide saapuu

14.11.2013 klo 15.10 | Luettu: 3303 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer uutisoi, että Dota 2:n odotettu päivitys Diretide pitäisi saapua tämän päivän aikana. Laajennukseen kuuluvat muun muassa kaksi uutta sankaria, pelinsisäinen valmennusjärjestelmä, crafting- ja socketing-järjestelmät ja uusi kuvakulma.

Uudet Sankarit ovat Earth Spirit ja Ember Spirit, molemmat Storm Spiritin serkkuja. Valmennusjärjestelmällä kokeneemmat pelaajat voivat opettaa aloittelevia ystäviään pelaamaan.

Diretiden mukana tulee toki myös monenmoista pikkuviilausta peliin, sen grafiikoihin ja talouspuoleen. Valven mukaan päivitys saattaa heilautella Steam Community Marketin markkinahintoja reilustikin.


V2.fi | Manu Pärssinen
< V2.fi:n arvostelussa... Killzone: Shadow Fal... >

Keskustelut (9 viestiä)

DIRETIDE

14.11.2013 klo 17.51 4 tykkää tästä

? ? ?_? ?? Give DIRETIDE
tyyyyyy

14.11.2013 klo 18.42 3 tykkää tästä

? ? ??? ?? THANKS VOLVO
Murrer

14.11.2013 klo 21.07

Pienenä sivu-uutisena voisi sanoa että suomalaisten Trinen tekemän pelin kertoja, on päässyt/pääsee announceriksi Dota 2:seen.
Arquin

Rekisteröitynyt 13.07.2012

14.11.2013 klo 21.35 1 tykkää tästä

Dota 2 on aika huono
bleyy

15.11.2013 klo 02.15

Kyllä sitä vaan kummasti on allekirjoittanut jaksanut 1200h pelata eikä vielä mitään kyllästymisen merkkejä.
furururjrjrkrjdksken

15.11.2013 klo 11.24

bleyy kirjoitti:
Kyllä sitä vaan kummasti on allekirjoittanut jaksanut 1200h pelata eikä vielä mitään kyllästymisen merkkejä.


Niin no, ei se suo hyödyttäis vaikka kyllästyisitki koska ei elämässäs oo mitään muuta kuin Dota 2
Zathor

Rekisteröitynyt 23.08.2010

15.11.2013 klo 14.12 1 tykkää tästä

bleyy kirjoitti:
Kyllä sitä vaan kummasti on allekirjoittanut jaksanut 1200h pelata eikä vielä mitään kyllästymisen merkkejä.

Ite pelaillut nyt 10 vuotta, eikä vielä mitään kyllästymisen merkkejä...
vö449rkw

15.11.2013 klo 22.42

Zathor kirjoitti:
bleyy kirjoitti:
Kyllä sitä vaan kummasti on allekirjoittanut jaksanut 1200h pelata eikä vielä mitään kyllästymisen merkkejä.

Ite pelaillut nyt 10 vuotta, eikä vielä mitään kyllästymisen merkkejä...


Peli ilmestyny 2013 ja alpha 2011, että maken järki sulle vaa. Taidat vaa jauhaa ulostetta.
sentex

Rekisteröitynyt 08.01.2010

15.11.2013 klo 23.51

Ei millään pahalla mutta dota on oikeasti jo yli 10 vuotta ollut mestoilla. Tosin tuolloin kun se oli vielä fanilauman vääntämä modi jota kutsuttiin warcraft 3 dota allstars peliksi. Ja voi luoja auta että se oli parempi kun tämä ragequit/vinevine vikinä kitinä dota 2. Tiedoksi vielä että nimi dota tulee kartasta eikä itse modista ja samaa kartamallia taitaa lolikin käyttää ellen aivan väärin muista.

Kirjoita kommentti