Tuorein sisältö

Uusi Ridge Racer ei PS4-pelaajia lohduta

03.12.2013 klo 21.48 | Luettu: 5586 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Sonyn pelikonsolit ovat perinteisesti saaneet julkaisupelikseen uuden Ridge Racer -pelin, vaan näin ei käynyt Playstation 4:n kanssa. Nyt Namco Bandai on julkistanut Ridge Racer Slipstream -pelin, jota ei PS4:llä pääse pelaamaan, mutta ehkä se sarjan faneja hieman lohduttaa. RRS on tulossa iOS- ja Android-laitteille.

Mukana on 12 muokattavaa ajoneuvoa, uramoodi, kolme eri kisatyyppiä Arcade-pelitilassa sekä yhteensä 108 kilpailua.









V2.fi | Manu Pärssinen
< Playstation 4:n myyn... Näin nousee Kiina Ba... >

Keskustelut (9 viestiä)

rits

03.12.2013 klo 22.17 11 tykkää tästä

Itse rits reiser, riiiiiiits reiser!
BoldAndTheFurious

03.12.2013 klo 22.55 26 tykkää tästä

Itse odottelen enemmän Thorne Raceria ja Brooke Raceria. Sally Spectra Racer olisi myös kova.
DayumDog

03.12.2013 klo 23.02 1 tykkää tästä

BoldAndTheFurious kirjoitti:
Itse odottelen enemmän Thorne Raceria ja Brooke Raceria. Sally Spectra Racer olisi myös kova.


Haha :D Kiitos tästä.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

03.12.2013 klo 23.14 4 tykkää tästä

BoldAndTheFurious kirjoitti:
Itse odottelen enemmän Thorne Raceria ja Brooke Raceria. Sally Spectra Racer olisi myös kova.


Tämä vitsi nauratti vuonna -95
CatFaces

03.12.2013 klo 23.24

Jostakin syystä tuo peli näyttää mobiili versiolta konsolilla..
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

03.12.2013 klo 23.44 2 tykkää tästä

Protec kirjoitti:
BoldAndTheFurious kirjoitti:
Itse odottelen enemmän Thorne Raceria ja Brooke Raceria. Sally Spectra Racer olisi myös kova.


Tämä vitsi nauratti vuonna -95

Sori, mutta hakemalla hakusanalla Ridge googlesta 8 hakua liittyy Ridge Forresteriin. Kuvahaussa Ridge 5/6 on Ridge Forresterin kuvia(se yks niistä on uusi näytrtelijä). On selvää, että suurimmalle asalle tulee mieleen Ridge Racerista Kauniiden ja Rohkeidrn Ridge Forrester. Toki kaikki tietää, myös, että Kauniit ja Rohkeat on syy, miksi pelisarja alunperinkin nimettiin nä'in. Vitsit ovat siis ihan osuvia.
comfused

04.12.2013 klo 13.30 6 tykkää tästä

Protec kirjoitti:
BoldAndTheFurious kirjoitti:
Itse odottelen enemmän Thorne Raceria ja Brooke Raceria. Sally Spectra Racer olisi myös kova.


Tämä vitsi nauratti vuonna -95

Mistä tiedät protekki, kun et ollut edes syntynyt vielä silloin?
surullisia

04.12.2013 klo 18.54 2 tykkää tästä

Menitte myöntämään että katsotte ohjelmaa. Ja koska tiedän mistä puhutaan niin taidan katsoa itsekin
Harkko

04.12.2013 klo 23.43

Ridge over troubled water!

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA