Tuorein sisältö

Naista kidutettiin, kidnappaajat halusivat Sony PSP:n

22.12.2013 klo 15.43 | Luettu: 10994 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Kotaku kertoo erikoisesta rikoksesta Las Vegasissa. 30-vuotias nainen kidnapattiin, sidottiin tuoliin, hänen hiuksiaan ajeltiin ja hänet pakotettiin syömään lääkkeitä sekä juomaan alkoholia. Naista myös uhkailtiin sanomalla, että kidnappaajat etsivät jonkun AIDSia sairastavan raiskaamaan hänet. Myös muilla järjettömillä väkivallan teoilla, kuten huulten leikkaamiselle ja pään irrottamisella sekä sen näyttämisellä naisen lapsille uhattiin. Mikä oli sitten kidnappaajien vaatimus? Sonyn PSP -käsikonsoli.

Uhrille ennakkoon tutut epäillyt, Christopher Hunter ja Rosa Garcia, ovat nyt pakoteillä, vaikka heidät tekopaikalla jo kerran ehdittiin pidättääkin.






V2.fi | Manu Pärssinen
< Lara Croft: Reflecti... Pienen porukan komea... >

Keskustelut (13 viestiä)

Exe

22.12.2013 klo 16.11 37 tykkää tästä

"Uhrille ennakkoon tutut epäillyt, Christopher Hunter ja Rosa Garcia, ovat nyt pakoteillä, vaikka heidät tekopaikalla jo kerran ehdittiin pidättääkin."

WAY TO GO, OFFICERS!
Silli

22.12.2013 klo 18.06 2 tykkää tästä

Exe kirjoitti:
"Uhrille ennakkoon tutut epäillyt, Christopher Hunter ja Rosa Garcia, ovat nyt pakoteillä, vaikka heidät tekopaikalla jo kerran ehdittiin pidättääkin."

WAY TO GO, OFFICERS!

Tähän olisi kyllä hyvä kuulla vähän perusteluja. Lukihan tuolla kyllä että tutkijat etsii lisää todisteita ja tyypit pidätetään sen jälkeen mutta vois kyllä pikkasen taas miettiä kannattaako tuollaisia ihmisiä päästää vapaalle jalalle.
Mazena

Rekisteröitynyt 29.10.2007

22.12.2013 klo 18.06 5 tykkää tästä

Sonyn PSP? Siis joku rupunen PSP? Ellei tuolla PSP:n kovolla ole tallessa jotain tosi arkaluontoista tai naisen kotitekoisia aikuisviihdemausteisia videoita, niin en kyllä nyt ihan ymmärrä, tai ymmärrä siitä huolimattakaan.

Veikkaan että herroilla viiraa hieman päästään. Toki videopelien syytä tämäkin on, pakkohan se on myöntää, soo soo.
Uuhi

22.12.2013 klo 18.20 4 tykkää tästä

Tarviiko alkoholia oikeasti "pakottaa" juomaan?
MUN4G0GG3L14LF4

22.12.2013 klo 18.31 5 tykkää tästä

Vitun sairasta ja käsittämätöntä touhua... ei jumalauta
ihuU

22.12.2013 klo 18.31 23 tykkää tästä

Uuhi kirjoitti:
Tarviiko alkoholia oikeasti "pakottaa" juomaan?

Itsekkö vedät siis viinaa ja lääkkeitä sekaisin ihan vapaaehtoisesti?
jaffa

22.12.2013 klo 21.09

Mazena kirjoitti:
Sonyn PSP? Siis joku rupunen PSP? Ellei tuolla PSP:n kovolla ole tallessa jotain tosi arkaluontoista tai naisen kotitekoisia aikuisviihdemausteisia videoita, niin en kyllä nyt ihan ymmärrä, tai ymmärrä siitä huolimattakaan.


Itse veikkaan, että tässä on uutisoijilla ja reporttereilla mennyt puurot ja vellit sekaisin. Itse alkuperäistä poliisin raportista varmaan totuuden löytäisi, mutta suurimmassa osassa uutisia puhutaan vain lunnaana olleen "Playstation gaming system" tai jopa "video game".
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

23.12.2013 klo 00.33

Mazena kirjoitti:
Sonyn PSP? Siis joku rupunen PSP? Ellei tuolla PSP:n kovolla ole tallessa jotain tosi arkaluontoista tai naisen kotitekoisia aikuisviihdemausteisia videoita, niin en kyllä nyt ihan ymmärrä, tai ymmärrä siitä huolimattakaan.

Veikkaan että herroilla viiraa hieman päästään. Toki videopelien syytä tämäkin on, pakkohan se on myöntää, soo soo.
PSP on ihan kiva laite hyvällä pelikirjastolla ja ottaisin moisen vieläkin ennemmin kuin vitan.

Srsly tho, mitä helvettiä nyt taas :D
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

23.12.2013 klo 21.36 6 tykkää tästä

Sain juuri salaista tietoa, että nyt nämä kidnappaajat ovat kaapanneet Amerikan presidentin. Lunnasvaatimuksena on PSP:n latausjohto.
jojojojojoo

23.12.2013 klo 23.05 2 tykkää tästä

hullut sonypojat vauhdissa...
hulvatonhuumorveikko

24.12.2013 klo 01.09 5 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Sain juuri salaista tietoa, että nyt nämä kidnappaajat ovat kaapanneet Amerikan presidentin. Lunnasvaatimuksena on PSP:n latausjohto.


Onko komedianäytöksiisi vielä lippuja saatavilla, vai onko koko kiertue jo loppuun myyty?
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

24.12.2013 klo 20.59

hulvatonhuumorveikko kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Sain juuri salaista tietoa, että nyt nämä kidnappaajat ovat kaapanneet Amerikan presidentin. Lunnasvaatimuksena on PSP:n latausjohto.


Onko komedianäytöksiisi vielä lippuja saatavilla, vai onko koko kiertue jo loppuun myyty?

On niin loppuunmyyty, että tuskin saat trokariltakaan lippua.
teräsmies

26.12.2013 klo 23.36

ihuU kirjoitti:
Uuhi kirjoitti:
Tarviiko alkoholia oikeasti "pakottaa" juomaan?

Itsekkö vedät siis viinaa ja lääkkeitä sekaisin ihan vapaaehtoisesti?
Kyllä?

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA