Tuorein sisältö

Tässä on Sonic Boomin pahis - ja pelimatskua

04.06.2014 klo 15.21 | Luettu: 11841 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Viime viikolla paljastettiin Sonic Boom -pelien uusi hahmo, Sticks. Nyt on paljastettu pahis, Lyric. Sen kerrotaan olevan ilkein ja kavahdettavin vihollinen Sonic-pelien historiassa.



Sekä Sonic Boom: Shattered Crystal (3DS) että Sonic Boom: Rise of Lyric (Wii U) -peleissä Sonic, Tales, Knuckles, Amy ja Sticks taistelevat yhteistyössä tätä uutta vihollista vastaan. Pelit eroavatkin Sonic-edeltäjistään painottumalla enemmän toimintaseikkailuun ja yhteispeliin. Alla uusi video Wii U -versiosta.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Hammaslääkärin vasta... Uskaltaisitko osalli... >

Keskustelut (15 viestiä)

Jihii

04.06.2014 klo 15.56 2 tykkää tästä

Lisää Co-oppipelejä tänne, kiitos tosi paljon! Yhteistöpelit ovat eräitä luonnollisimmista Wii U:n erikoisuuksista.
lainaa
sfjdiosdfioq

04.06.2014 klo 17.06 3 tykkää tästä

Ja Wii Un myynnit osoittavat miten valitettavasti yhteisöllisyys ja paikallinen moninpeli ovat kuolleet. Ainoa kannattava moninpeli on verkkoräiskejonneilu ja instagrampäivitykset
lainaa
sad-but-true

04.06.2014 klo 17.41

Sonicin uskottavuus on yhtä säälittävän alhainen nykyisessä pelimaailmassa kuten myös Pac-Manilla, Mega Manilla, Crash Bandicootilla ja monella muulla turhakkeella. Piirettymäiset videopeli "maskotit" eivät kuuluu nykypäivän pelialalle ollenkaan.
lainaa
leart

04.06.2014 klo 17.45 9 tykkää tästä

sad-but-true kirjoitti:
Sonicin uskottavuus on yhtä säälittävän alhainen nykyisessä pelimaailmassa kuten myös Pac-Manilla, Mega Manilla, Crash Bandicootilla ja monella muulla turhakkeella. Piirettymäiset videopeli "maskotit" eivät kuuluu nykypäivän pelialalle ollenkaan.


Ei kuulu ei kun kaiken pitää olla paskanharmaata tai psykedeelistä pyörremyrskyä
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

04.06.2014 klo 18.05 2 tykkää tästä

sad-but-true kirjoitti:
Sonicin uskottavuus on yhtä säälittävän alhainen nykyisessä pelimaailmassa kuten myös Pac-Manilla, Mega Manilla, Crash Bandicootilla ja monella muulla turhakkeella. Piirettymäiset videopeli "maskotit" eivät kuuluu nykypäivän pelialalle ollenkaan.

Moni noista vanhan liiton maskoteista on vain ryssitty nykyajalle. Kyllä maskoteille varmasti on tilausta nykypäivänäkin, mutta tarvittaisin vaan maskotteja joilla ei ole liian lapsenmielistä imagoa, vaan jotka olisi neutraalimpia ja joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
lainaa
eiweieie

04.06.2014 klo 18.18

tagman kirjoitti:
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.


Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

04.06.2014 klo 18.26 1 tykkää tästä

eiweieie kirjoitti:
tagman kirjoitti:
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.


Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.


Joo, ei crash bandicoot kyllä sieltä vaikeimmasta päästä ollut. Niiden timanttien metsästyksessä tuli muutama harmaa hius mutta kyllä nekin kaikki sai loppujenlopuksi hankittual.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

04.06.2014 klo 19.52 3 tykkää tästä

eiweieie kirjoitti:
tagman kirjoitti:
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.


Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.

Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.
lainaa
fepokfio

04.06.2014 klo 19.59 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
eiweieie kirjoitti:
tagman kirjoitti:
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.


Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.

Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.


Joten kumosit väitteen että ihmiset haluaisivat haastavia maskottipelejä. Ehkä joku maskottipeli voisikin toimia jos pelattavuus olisi "press X to win"-mallin mukainen
lainaa
vilke

04.06.2014 klo 20.56 2 tykkää tästä

fepokfio kirjoitti:
tagman kirjoitti:
eiweieie kirjoitti:
tagman kirjoitti:
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.


Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.

Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.


Joten kumosit väitteen että ihmiset haluaisivat haastavia maskottipelejä. Ehkä joku maskottipeli voisikin toimia jos pelattavuus olisi "press X to win"-mallin mukainen


En näe miten se mitään on kumonnut?
lainaa
fsdii9dfs

04.06.2014 klo 21.16 1 tykkää tästä

vilke kirjoitti:
fepokfio kirjoitti:
tagman kirjoitti:
eiweieie kirjoitti:
tagman kirjoitti:
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.


Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.

Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.


Joten kumosit väitteen että ihmiset haluaisivat haastavia maskottipelejä. Ehkä joku maskottipeli voisikin toimia jos pelattavuus olisi "press X to win"-mallin mukainen


En näe miten se mitään on kumonnut?


Jostain syystä sellaisia pelejä ei enää tehdä. Ja se syy on myynnit. Haaste = No good
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

04.06.2014 klo 23.19 3 tykkää tästä

fsdii9dfs kirjoitti:

Jostain syystä sellaisia pelejä ei enää tehdä. Ja se syy on myynnit. Haaste = No good

Mitenkäs esimerkiksi Souls-sarja, joka on tämän hetken haastavimpia pelisarjoja ja joka on myynyt älyttömän hyvin verrattuna siihen, että peli on halvalla tehty ja markkinointibudjetti on mitätön. Kyllä markkinoilla on ollut jo pitkään selvästi viitteitä, että haastaville peleille on kysyntää, mutta pelintekijöistä vaan on trendikästä ja turvallista tehdä pelejä aivokuolleille.
lainaa
Huutaja

05.06.2014 klo 11.20

Kukaan ei puhu tästä uudesta pahiksesta
lainaa
ilkeäjoooo

05.06.2014 klo 11.29 2 tykkää tästä

Eggman on joka tapauksessa parempi
lainaa
Veteraani

05.06.2014 klo 13.11 2 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Mitenkäs esimerkiksi Souls-sarja, joka on tämän hetken haastavimpia pelisarjoja ja joka on myynyt älyttömän hyvin

Markkinoilla on juuri ja juuri tilaa yhdelle haastavalle pelille kerrallaan. Ei paljon tilastoja hetkauta, jos yksi peli on haastava 99:ää Press X to Win -peliä kohden.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova