Tuorein sisältö

Parhaan näköinen GTA on taas, tai yhä, GTA IV. PC:llä.

27.07.2014 klo 17.22 | Luettu: 13273 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

iCEnhancer-modi kavereineen on jo vuosien ajan kaunistuttanut muun muassa Grand Theft Auto IV:n PC-versiota aina kauniimmaksi ja kauniimmaksi. Nyt on julkaistu iCEnhancer 3.0 ja huikean komeaa jälkeä kohta kuusi vuotta vanhasta pelistä revitään irti. Katsokaa vaikka itse.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Tämä tiedetään nyt u... V2.fi testasi kolmea... >

Keskustelut (27 viestiä)

Mustard

27.07.2014 klo 18.09 28 tykkää tästä

Kuusi vuotta vanhasta pelistä saadaan modattua Watch Dogsia paremman näköinen peli joka pyöriikin vielä paremmin. Ei paha.
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

27.07.2014 klo 18.21 36 tykkää tästä

Mustard kirjoitti:
Kuusi vuotta vanhasta pelistä saadaan modattua Watch Dogsia paremman näköinen peli joka pyöriikin vielä paremmin. Ei paha.

Tietysti saadaan, kun kerran Watch Dogsin grafiikoita piti huonontaa, koska konsolikakaroiden myllyissä ei riitä tehot parempiin grafiikoihin.
Jusa

27.07.2014 klo 18.36 29 tykkää tästä

Noh, jos joku kerran haluaa kuluttaa - ilmeisen liiallisen - aikansa paskapökäleen vahaamiseen kiiltävämmäksi niin mikäpä mikä olen tuomitsemaan.
Mostard

27.07.2014 klo 19.07 5 tykkää tästä

Mustard kirjoitti:
Kuusi vuotta vanhasta pelistä saadaan modattua Watch Dogsia paremman näköinen peli joka pyöriikin vielä paremmin. Ei paha.

Suosittelen käymään optikolla :D
huohmitä

27.07.2014 klo 19.25 11 tykkää tästä

Mitäs tässä nyt oli niin hienoa? Muutamat kiiltoefektit ja valaistukset. Tekstuurit ja muut samoja rumia paskahelvettejä. Ei kiinnosta. Muutenkin surkea peli PC:llä.
kommentoija

27.07.2014 klo 19.42 6 tykkää tästä

On se kiva kun joku kellarissa koodava kaulaparta näitä modeja tekee, niin ei itse tarvitse vaivautua.
Ziisuschrist

27.07.2014 klo 19.45 7 tykkää tästä

huohmitä kirjoitti:
Mitäs tässä nyt oli niin hienoa? Muutamat kiiltoefektit ja valaistukset. Tekstuurit ja muut samoja rumia paskahelvettejä. Ei kiinnosta. Muutenkin surkea peli PC:llä.

Ainoastaan pc puolella siis hyvä. Ajettavuus modattuna imho paras mitä olen avoimen maailman pelissä kokenut.
kommentoija

27.07.2014 klo 19.48 2 tykkää tästä

kommentoija kirjoitti:
On se kiva kun joku kellarissa koodava kaulaparta näitä modeja tekee, niin ei itse tarvitse vaivautua.

No olipa pettymys. Ihan perus-grafiikoilta näytää minusta. Ei mitään Skyrimia ihmeellisempää kun pelaa medium asetuksilla.
kommentoija

Rekisteröitynyt 27.07.2014

27.07.2014 klo 19.57 1 tykkää tästä

kommentoija kirjoitti:
kommentoija kirjoitti:
On se kiva kun joku kellarissa koodava kaulaparta näitä modeja tekee, niin ei itse tarvitse vaivautua.

No olipa pettymys. Ihan perus-grafiikoilta näytää minusta. Ei mitään Skyrimia ihmeellisempää kun pelaa medium asetuksilla.


Tämä on oma mielipiteeni. Pitäkää peppukipeys loitolla

Siis edellinen kommenttini...
Muokannut: kommentoija 27.07.2014 klo 20.09
LaForge

27.07.2014 klo 20.31 20 tykkää tästä

Toimitus julkaisee tämän tyyppisiä "uutisia" ilmeisesti ihan vain "for shits and giggles" trollina ja vetäytyy takavasemmalle hihittelemään kommenteille.
NJAEHAEHAEHAE

27.07.2014 klo 20.37 1 tykkää tästä

Video ei siis hitaasta tahdista huolimatta ollut mitenkään hidastettu.

Ei vain ole konetta, joka tuota jaksaa nopeammin pyörittää.
braatwurst

27.07.2014 klo 21.00 1 tykkää tästä

Pikku pojat taas kisailee pitsat ja kookikset näköjään taas nautittu karvakämmenien kera hahhahhaaah
lunkwill

Rekisteröitynyt 06.01.2011

27.07.2014 klo 21.21 1 tykkää tästä

Miten se on noin paljon pois kaikilta, jos pelistä saadaan paremman näköinen kuin oobe:na?
Onhan noita toki muitakin, mutta silti hämmästyttää tämä peppukipeys!
Ite mietin, että pitäiskö se GTAIV jo hommata, modien kanssa se vois olla ihan jees...
fdsipjfsdij

27.07.2014 klo 22.00 1 tykkää tästä

lunkwill kirjoitti:
Ite mietin, että pitäiskö se GTAIV jo hommata, modien kanssa se vois olla ihan jees...


Vaikka se saisi kuinka vahaa pintaansa niin aika on ajanut armotta ohi
esa

27.07.2014 klo 22.04 4 tykkää tästä

lunkwill kirjoitti:
Miten se on noin paljon pois kaikilta, jos pelistä saadaan paremman näköinen kuin oobe:na?
Onhan noita toki muitakin, mutta silti hämmästyttää tämä peppukipeys!
Ite mietin, että pitäiskö se GTAIV jo hommata, modien kanssa se vois olla ihan jees...


Ai se on muilta pois?
Esim. "konsolikakaroiden myllyissä ei riitä tehot parempiin grafiikoihin."

Voisinpa kysyä sitä samaa, että miten se on herrarotulaisilta pois jos konsolipojat eivät pääse tätä pelaamaan? Minun mielestäni on hämmästyttävää kun heti ensimmäisistä kommenteista lähtien pitää alkaa solvaamaan. Kertoo kai kuka oikeasti on peppukipeä ja epävarma.
Defaulted

Rekisteröitynyt 04.01.2011

27.07.2014 klo 22.18 4 tykkää tästä

Voisiko joku valaista meikäläistä miksi pc pelejä yleensä joudutaan huonontamaan graafisesti, jos peli julkaistaan myös konsoleilla? Paljon työtä menee kuitenkin siihen konsoleille porttaamiseen, niin eikö sitä vain voi samalla jättää heikomman näköiseksi, kun pc versiota hiotaan? Tai vaihtoehtoisesti joku päivitys pc:lle, jossa grafiikkaa on paranneltu originaaliin suuntaan.
masturcheef

27.07.2014 klo 22.32 4 tykkää tästä

Defaulted kirjoitti:
Voisiko joku valaista meikäläistä miksi pc pelejä yleensä joudutaan huonontamaan graafisesti, jos peli julkaistaan myös konsoleilla? Paljon työtä menee kuitenkin siihen konsoleille porttaamiseen, niin eikö sitä vain voi samalla jättää heikomman näköiseksi, kun pc versiota hiotaan? Tai vaihtoehtoisesti joku päivitys pc:lle, jossa grafiikkaa on paranneltu originaaliin suuntaan.

Siksi, että konsolipelien myynnillä tehdään isommat rahat, ja selkeästi huonomman näköinen konsoliversio voisi vaikuttaa myynteihin negatiivisesti. Lisäksi Sonylla ja Microsoftilla on varmasti näppinsä pelissä isojen pelitalojen tuotoksiin, oli se sitten painostusta, markkinointia tai valtavia yksinoikeuskorvauksia.
Huutaja

Rekisteröitynyt 16.06.2014

27.07.2014 klo 23.26

Sillä välin j0ku haxeri sai GTA V:n PC versi0n.
Muokannut: Huutaja 28.07.2014 klo 04.04
agm

28.07.2014 klo 04.13

Mostard kirjoitti:
Mustard kirjoitti:
Kuusi vuotta vanhasta pelistä saadaan modattua Watch Dogsia paremman näköinen peli joka pyöriikin vielä paremmin. Ei paha.

Suosittelen käymään optikolla :D

???

Kyllä tuo näyttää aivan helvetisti paremmalta mitä Watch Dogs.
nyybber

28.07.2014 klo 10.10

Blurria... Blurria kaikkialla
TheSuperTonza

28.07.2014 klo 10.59

agm kirjoitti:
Mostard kirjoitti:
Mustard kirjoitti:
Kuusi vuotta vanhasta pelistä saadaan modattua Watch Dogsia paremman näköinen peli joka pyöriikin vielä paremmin. Ei paha.

Suosittelen käymään optikolla :D

???

Kyllä tuo näyttää aivan helvetisti paremmalta mitä Watch Dogs.


Ei todellakaa ole...
Plääähhhh

28.07.2014 klo 13.15

En vieläkään pysty ymmärtämään, että miksi ne grafiikat ovat joillekin niin tärkeitä. Jos peli kuitenkin on täysin sama.
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

28.07.2014 klo 13.49

tää toimi hyvin mun uudella atk:lla :)
Facro88

28.07.2014 klo 15.26

Pelaako tätä oikeasti vielä joku? Kyllä kuudessa vuodessa pitäis ehtii pari kertaa läpi vetää, ja sit jättää "historiaan". Moninpelikin oli tuossa aika tylsä, joten sekään ei pahemmin pidennä tuon pelin pitkäikäisyyttä. Jotain GTA V:sta hakkaa mielummin pidempään juuri parannellun Onlinen ansiosta, mutta IV on pelattu läpi aika nopeasti. Mutta ei siinä mitään, hyvä peli toi IV oli myös.
asddsadsadsa

28.07.2014 klo 17.20

nyybber kirjoitti:
Blurria... Blurria kaikkialla
Sen saa pois päältä nappia painamalla. DoF Blur on tuossa modissa tarkoitettu enemmänkin juuri videoiden tekoon ja screenshottien ottoon. Harvemmin sitä kukaan tykkää pelatessa pitää päällä.
Alajarvi84

Rekisteröitynyt 09.11.2011

28.07.2014 klo 19.56

"Tietysti saadaan, kun kerran Watch Dogsin grafiikoita piti huonontaa, koska konsolikakaroiden myllyissä ei riitä tehot parempiin grafiikoihin."

No niin lapsoset voi nyt poistua takavasemmalle pelaamaan niillä opintotuilla väsätyillä diskovalo-virityksillä. Hävettää omistaa useampi PC (ja konsoleita) juuri tuollaisten älykääpiöiden ansiosta.
faktatkuntoon

28.07.2014 klo 22.27 1 tykkää tästä

Alajarvi84 kirjoitti:
"Tietysti saadaan, kun kerran Watch Dogsin grafiikoita piti huonontaa, koska konsolikakaroiden myllyissä ei riitä tehot parempiin grafiikoihin."

No niin lapsoset voi nyt poistua takavasemmalle pelaamaan niillä opintotuilla väsätyillä diskovalo-virityksillä. Hävettää omistaa useampi PC (ja konsoleita) juuri tuollaisten älykääpiöiden ansiosta.

Ei tuo kuitenkaan mikään hatusta temmattu väite ollut, vaan tästähän syystä Watch Dogsin grafiikoita juuri huononnettiin. Ubisoft ei halunnut PC-version näyttävän paremmalta, joten siitä disabloitiin iso osa efektejä tarkoituksella.

Koodin seasta löytyi jopa erään poistetun ominaisuuden kohdalta kommentti: "This is PC only, who cares"

Kirjoita kommentti