Tuorein sisältö

Ykkönen ei yllätä - vuoden 2014 myydyimmät pelit Suomessa

08.01.2015 klo 11.57 | Luettu: 6937 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Suomen pelialan etujärjestö FIGMA on julkistanut vuoden 2014 myydyimmät pelit, ja jos on listoja seurannut, ei ykkössijasta ollut epäilystäkään. Suomalaiset ovat todistaneet jälleen olevansa myös virtuaalista kiekkokansaa, joten NHL 15 keikkuu keulilla. Urheilugenreä edustaa myös listan toiseksi noussut FIFA 15.

1. NHL 15 (Electronic Arts)
2. FIFA 15 (Electronic Arts)
3. Minecraft (Sony CEE / Microsoft)
4. Call of Duty: Advanced Warfare (Activision-Blizzard)
5. Far Cry 4 (Ubisoft)
6. Watch Dogs (Ubisoft)
7. SingStar Suomibileet (Sony CEE)
8. Grand Theft Auto V (Take 2)
9. LEGO Movie: The Videogame (Warner)
10. Destiny (Activision-Blizzard)

Ainoana yksinoikeuspelinä listalta löytyy SingStar Suomibileet (PS3, PS4).

”Pelivuosi 2014 täydensi pelikonsolien uuden sukupolven ja sen myötä ilmestyi lukuisia uusia ja kiehtovia pelejä. Monet tutut pelisarjat nähtiin entistä upeampina aiempaa tehokkaammilla pelilaitteilla. Vanhojen tuttujen lisäksi nähtiin myös täysin uusia pelinimikkeitä, jotka lupaavat hauskaa pelattavaa myös tuleville vuosille”, kommentoi FIGMAn johtoryhmän puheenjohtaja Antero Paljakka.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Pikapelausmaratoni k... Mario tuodaan suosit... >

Keskustelut (13 viestiä)

SeppoTaalasmaa

08.01.2015 klo 12.02 17 tykkää tästä

Figman on aika turhaa laskea näitä listoja kun digimyynnit eivät ole siinä mukana.
asdfqwer

08.01.2015 klo 12.50 4 tykkää tästä

EA se vaan myy vaikka ainakin nämä kaksi tekelettä on laadultaan toimimattoman ja toimivan välimaastossa.
jodfspokjpo

08.01.2015 klo 16.42 6 tykkää tästä

menkää pelaamaan oikeaa lätkää tai futista!
sepppos

08.01.2015 klo 16.51

Ärsyttää ku pistetään viimesen päälle Activision-BLIZZAAAARDDDDSSDDWS ja sitten vaan 'warner'.
Mortem

09.01.2015 klo 02.12

Parhaat NHL pelit oli kausilta 94-96

Näitä uusia en halua vaikka ilmaiseksi annettaisiin :P
jooei

09.01.2015 klo 03.06 3 tykkää tästä

jodfspokjpo kirjoitti:
menkää pelaamaan oikeaa lätkää tai futista!

menkää tappamaan oikeita ihmisiä!
PekkaKana69

09.01.2015 klo 04.30 3 tykkää tästä

jooei kirjoitti:
jodfspokjpo kirjoitti:
menkää pelaamaan oikeaa lätkää tai futista!

menkää tappamaan oikeita ihmisiä!


Mietinnässä on.
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

09.01.2015 klo 06.42 1 tykkää tästä

PekkaKana69 kirjoitti:
jooei kirjoitti:
jodfspokjpo kirjoitti:
menkää pelaamaan oikeaa lätkää tai futista!

menkää tappamaan oikeita ihmisiä!


Mietinnässä on.

Aloita itsestäsi.
Temposaur

Rekisteröitynyt 16.01.2012

09.01.2015 klo 14.07 1 tykkää tästä

jooei kirjoitti:
jodfspokjpo kirjoitti:
menkää pelaamaan oikeaa lätkää tai futista!

menkää tappamaan oikeita ihmisiä!
Jotkut sitä jo Euroopassa teki.
Exe

09.01.2015 klo 16.36

Jännä että GTA V vasta tuolla sijalla. Aattelin että ainakin kolmantena Fifojen ja Änärien jälkeen.
jooei

09.01.2015 klo 20.41

Temposaur kirjoitti:
jooei kirjoitti:
jodfspokjpo kirjoitti:
menkää pelaamaan oikeaa lätkää tai futista!

menkää tappamaan oikeita ihmisiä!
Jotkut sitä jo Euroopassa teki.


Haluaisin ensimmäiseksi että sanoa että painoin vahingossa 'tykkää' nappia vaikka tarkoitus oli painaa 'lainaa', eikä sitä saa poistettua. Pyydän anteeksi koska en suinkaan hyväksy taikka tykkää siitä mitä Ranskassa tapahtui.

Sen verran lisää että ei ne turbaanipäät ole tietoisia meidän länsimaalaisten teknologiasta taikka tietokoneista. Ne kuin johtavat niiden aggressiot täysin sen mukaan miten Allah syöttää niille tietoa.
Asko78

09.01.2015 klo 21.15

Eipä noista ole itse tullut hankittua muuta kuin Minecraft Xbox One Edition.
TaiSittenEi

10.01.2015 klo 13.34 1 tykkää tästä

Huikeita tekeleitä joita varmasti muistellaan lämmöllä vielä vuosien päästäkin.

Kirjoita kommentti

55864