Tuorein sisältö

Guitar Hero Aasiaan, Call of Duty massiivimoninpeliksi

05.03.2008 klo 11.40 | Luettu: 5060 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Activisionin toimitusjohtaja Bobby Kotick kertoi eilen Morgan Stanley Technology Conferencessa pitämässään puheessa yhtiön aikovan viedä Guitar Heron PC-version noin 300000 kiinalaiseen ja korealaiseen kotiin. Apuna projektissa aiotaan käyttää Blizzardin asiantuntemusta.

Kotickin mukaan Call of Duty puolestaan saattaa muuttua tulevaisuudessa massiivimoninpeliksi.

Lähde: GameSpot

V2.fi | Matti Lintula
< Crysis myös Xbox 360... Yksi nörttiyden juma... >

Keskustelut (14 viestiä)

Note

Moderaattori

Rekisteröitynyt 18.05.2007

05.03.2008 klo 12.38

Blizzardin tuotteissa on tosin ollut sellainen hienoinen etu, että pelaamiseen ei tarvita mitään Crayn tehokkainta rassia.
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

05.03.2008 klo 13.52

"Kotickin mukaan Call of Duty puolestaan saattaa muuttua tulevaisuudessa massiivimoninpeliksi."

Kyllä! Tämä kuulostaa loistavalta. Se uudistaisi sarjaa ihan oikeasti ja olisi hemmetin mahtavaa taistella parhaimmillaan satojen pelaajien kesken esim. Omaha beachilla.
roni

05.03.2008 klo 14.12

Ei toista maailmansotaa kiitos enään ikinä!
arttu

05.03.2008 klo 14.33

Massiivimoninpeli? Mitä sekin tarkoittaa?
CODnelostelija

05.03.2008 klo 14.36

roni, en voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Moderni teema herätti sarjan eloon.
Dingo

Rekisteröitynyt 09.01.2008

05.03.2008 klo 14.49

Red Orchestra on paras WW2-peli.
foxxo

05.03.2008 klo 15.20

Jos cod 5 on WW2, niin olisi kyllä tunnelmaa jos olisi satoja pelaajia omaha beachilla.
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.03.2008 klo 15.44

Tuota, massiivimoninpelissä on tässä tapauksessani viitattu Call of Dutyyn liittyvään MMORPGiin, mikäli muita medioita on uskomista.

Toista maailmansotaa ei ymmärtääkseni ole toistaiseksi nähty roolipeleissä juurikaan, ainakaan minun ymmärtääkseni, joten projekti kuulostaa ainakin omiin korviini ihan mielenkiintoiselta.
Stifler

Rekisteröitynyt 24.01.2008

05.03.2008 klo 16.16

roni kirjoitti:
Ei toista maailmansotaa kiitos enään ikinä!

Kyllä kiitos lisää!
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

05.03.2008 klo 17.48

roni kirjoitti:
Ei toista maailmansotaa kiitos enään ikinä!

kyllä kiitos jos luvassa on jotain uutta
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

05.03.2008 klo 18.25

Arcane kirjoitti:
Tuota, massiivimoninpelissä on tässä tapauksessani viitattu Call of Dutyyn liittyvään MMORPGiin, mikäli muita medioita on uskomista.

Enpä löytänyt yhtään tällaista joten linkkiä kiitos.
Muutenkin Call of Duty MMORPG:na nyt olisi täyttä hulluutta.
Mopez

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.03.2008 klo 18.54

No eipä tule toimimaan massiivimoninpeli Call of Dutyn pelimekaniikalla, sehän jo on selvä. Turha odottaa mitään kovin autenttisen tuntusta kun porukka vetää HEDYYYY kahden kilometrin päästä.
Bale

05.03.2008 klo 21.25

En usko että COD5 tulee olemaan MMORPG vaan enemmänkin MMOFPS? Kuka nyt COD:sta roolipeliä haluaa..
superwolf

06.03.2008 klo 04.00

Cod 5:n tekijäthän eivät ole Infinity ward, eli cod1,2,4 vaan kolmosen tekijät, ja kun taas mennään WW2, niin voi tuska.

Mutta MMOG CoD kyllä maistuisi jos 4:stä ottaa mallia.

Kirjoita kommentti