Tuorein sisältö

Wiille eroottinen siivouspeli Japanista

13.03.2008 klo 14.50 | Luettu: 8599 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Nintendo Wiin Cleaning Squadron Clean Keeper on pääasiassa varsin perinteinen japanilainen deittailusimulaattori. Häiriintyneeksi toiminta menee siivousta imitoivissa minipeleissä, joissa epäilyttäviä törkyjä tyttöjen puvuista putsataan mm. ruoskalla.

Alastomuutta pelin trailerivideoissa ei esiinny, eikä tuotos muutenkaan ole japanilaisen erotiikkapelituotannon tuhmimmasta päästä. Pitää kuitenkin muistaa, että peliä suositellaan vain yli 15-vuotiaille, joten aivan perheviihteestäkään ei ole kyse.

Lähde: Kotaku




V2.fi | Matti Lintula
< Ilmaisia lisäbiisejä... Bomberman siirtyy Wi... >

Keskustelut (11 viestiä)

Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

13.03.2008 klo 15.12

Joskus vetää aika sanattomaksi näiden edessä, nyt kävi taas niin. Alusvaatteisillaan makaavissa tytöissähän sitä riittää "siivottavaa".
Jahas

13.03.2008 klo 15.35

"Pedobear approves"

Ei kyllä vaikuta ihan täysikäisiltä nämä siivottomat tylleröt.. Pääseeköhän poliisin sulkulistalle. ;)
Mopez

Rekisteröitynyt 10.04.2007

13.03.2008 klo 15.40

Mikko kirjoitti:
Joskus vetää aika sanattomaksi näiden edessä, nyt kävi taas niin. Alusvaatteisillaan makaavissa tytöissähän sitä riittää "siivottavaa".


Kyllähän sen nyt näkee että nämä tytön tylleröt ovat erittäin likaisia ;]
Gaeryc

Rekisteröitynyt 17.04.2007

13.03.2008 klo 15.49

Myykää tuota euroopassa 20-30€ englanniksi niin tuosta tulee pakko-ostos.
Mazena

Rekisteröitynyt 29.10.2007

13.03.2008 klo 19.51

Vihdoinkin kunnon syy lähteä hankkimaan Wii-konsolia.
jehu

Rekisteröitynyt 10.04.2007

13.03.2008 klo 19.51

"Pa ba ta dididid duuu ttiii titi tita inau bimmadin" Rokkimusat!
shaminy

Rekisteröitynyt 23.01.2008

13.03.2008 klo 20.04

Olipas pirtsakkaa poppia.
ctrl-k

Moderaattori

Rekisteröitynyt 03.04.2007

13.03.2008 klo 20.22

Japan. Producing 85% of the world's weird shit since 1945.
Spammy

14.03.2008 klo 08.17

Miksi? Miiiiiiiiksi!? Mä kyl syytän tästä kaikesta jenkkejä, kun menivät nukettamaan japskeja aikoinaan, tää on sitte lopputulos. Nyt ne sitte rankasee meitä kaikkia vuos toisensa jälkeen näillä tuotoksillaan.
Ville

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

14.03.2008 klo 09.10

Spammy kirjoitti:
Miksi? Miiiiiiiiksi!? Mä kyl syytän tästä kaikesta jenkkejä, kun menivät nukettamaan japskeja aikoinaan, tää on sitte lopputulos. Nyt ne sitte rankasee meitä kaikkia vuos toisensa jälkeen näillä tuotoksillaan.


Valitettavasti ongelma on nyt vain sinussa, ei japseissa (tai jenkeissä). :)
Kollikatti

14.03.2008 klo 13.55

Tuon alemman videon alkupuolen perusteella voisi olla joku Sailor Moon -tyyppinen supersankarikoulutyttöjuttu. Pirteää musiikkia juu...

Kirjoita kommentti