Tuorein sisältö

Fallout 3:n erikoispainos antaa vastinetta rahalle

12.04.2008 klo 17.14 | Luettu: 18637 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Fallout 3 Collector's Edition ei tyydy siihen, että DVD-levy tulee hienommassa paketissa ja mukaan on isketty pari tarraa. Ei sinnepäinkään. Tällaista on luvassa moisen komeuden haltuunsa saaville:

- Vault Boy bobblehead-hahmo
- The Art of Fallout 3 -kirja (100 sivua)
- The Making of Fallout 3 -dvd
- Vault-Tec Lunch Box, metallinen lounaslaatikko, jossa kaikki edellämainittu saapuu



Hinta Pohjois-Amerikassa on 80 dollaria (50 euroa).

GameStop

Lunch Boxin kuva: Kotaku

V2.fi | Manu Pärssinen
< Echochromelle Euroop... Uutisia Resident Evi... >

Keskustelut (20 viestiä)

Coledash

Rekisteröitynyt 20.08.2007

12.04.2008 klo 17.30

Ihmeellisen halpa hinta. Voisi melkein itsekin tilata
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

12.04.2008 klo 17.44

No todellakin halpa hinta.
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

12.04.2008 klo 17.52

Melkein kaikki noi making of jutut on valetta niissä ei näy yhtään koodia tai piirtämistä jotkut vaan selittää jotain tarinasta ym. pelin sisäisistä jutuista eikä itse ohjelmoinnista =DD

truu nörtit kuolais: kattokaa !!!!!! ny se tekee uuden olioluokan^_^
Kommentaattori

12.04.2008 klo 17.57

Miten käy hinnalle Eurooppaan rantautuessa. Koska Harmonix/EAn ei ole kyseessä niin en aivan rohkeasti lähde tekemään veikkausta hinnan tuplaantumisesta. Miellyttävän halpa, mutta mitenhän iso erä tuota sarjaa sitten tulee myyntiin.

Innokkaita keräilijöitä piisaa puhumattakaan rahastajista, jotka ostavat etunenässä päästäkseen myymään kalliilla ebayssä/jne eteenpäin kun kaikki on myyty ja kysyntää olisi.
Tillu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

12.04.2008 klo 17.59

Eiköhän tästä euroopassa veloiteta 80 euroa.
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

12.04.2008 klo 18.29

Jos tuo 50€ pysyy hintana, ostan tämän!
xkd

12.04.2008 klo 18.32

Jahas.. taas yritetään rahastaa paskalla pelillä ja loistavan pelisarjan maineella.

Täyttä tuubaa.
johnJameson

12.04.2008 klo 19.12

xkd kirjoitti:
Jahas.. taas yritetään rahastaa paskalla pelillä ja loistavan pelisarjan maineella.

Täyttä tuubaa.


Voitko kertoa vähän tarkemmin testisessiostasi Fallout 3:n parissa? Erityisesti haluaisin tietää, mikä siitä teki niin paskan.
Phantom

Rekisteröitynyt 20.12.2007

12.04.2008 klo 19.12

vois ostaa myös :)
a_Sniper

Rekisteröitynyt 20.01.2008

12.04.2008 klo 20.03

No huh, sata varma se on se 80euroa, mikä o kyl pakko maksaa tuosta ku muuten ne loppuu kuitenki :\ Pitää ostaa tuosta tyttärelle kouluun eväslaukku :D
Todd

12.04.2008 klo 23.59

Onpas ruma kuva tuossa, ja Vault Boykin näyttää joltain down-syndroomaiselta äpärältä. Noh, kuvaa varmaan hyvin itse peli tasoa.
Jälleenmyyjä

13.04.2008 klo 09.47

Onneksi saa suoraan jakelijalta nettohintaan.
xkd

13.04.2008 klo 10.12

johnJameson kirjoitti:
xkd kirjoitti:
Jahas.. taas yritetään rahastaa paskalla pelillä ja loistavan pelisarjan maineella.

Täyttä tuubaa.


Voitko kertoa vähän tarkemmin testisessiostasi Fallout 3:n parissa? Erityisesti haluaisin tietää, mikä siitä teki niin paskan.


Kaksi sanaa, konsolioptimointi ja bethesda.
Ja miksi falloutia edes aletaan toteuttamaan 3d:nä. Taikka 1st personina. Ei näin.

Ja turhaa jauhaa siitä että isometrinen grafiikka on "vanhentunutta".
Tämä nykyinen "oversheidataan muovin näköiseksi" tyyli on pystyynkuollut.

Tulossa on siis oblivionin post-nuclear versio. Bethesda onnistui kusemaan oblivioninkin aivan täysin Morrowindin jälkeen.
Balls-to-the-Wall

13.04.2008 klo 10.26

Oblivion on loppupeleissä saanut allekirjoittaneelta pelitunteja lähes samanverran mitä Falloutit ja kerännyt massia niin pelikonsoli- kuin kuihtumassa olevalta PC-pelipuoleltakin aika näppärästi. Ei tässä enää nykymaailmassa ole kyse siitä, että jotain "optimoidaan" konsoleille, vaan plussaa että kyseinenkin peli ylipäätään julkaistaan kitiseville tietokonepelaajille.
Aniska

Rekisteröitynyt 04.04.2007

13.04.2008 klo 13.23

Harmi ettei tule mukana Nuka-Colaa: http://nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=2307
fuurio

01.11.2008 klo 19.49

tuota samaa pakettia tarjottiin mulle pelimies-liikkeessä, hintaan 93e, en ottanut!,
101

02.11.2008 klo 15.32

Bethesda poikkesi väärälle polulle. Fallout 3 muistuttaa lähinnä Oblivion ja Stalkerin yhdistelmältä, jolla ei ole mitään tekemistä Fallouttien kanssa. Olen pelannut noin 9 tuntia tätä " ns. Fallouttia" ja tullut siihen tulokseen että pelin nimeksi olisi voinut laittaa Oblivion 2
101

02.11.2008 klo 15.59

Lisäys edelliseen: Ehkä ainoa hyvä puoli siinä pelissä on modaus mahdollisuus. Toivottavasti/luultavasti joku Fallout fani tekee siihen uuden parannetun version... Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
MadBrahmin

02.11.2008 klo 22.53

Itse oon kyllä tykännyt F3:sta varsin paljon. Vaikkakin nuo mainitut stalker + oblivion fiilikset välillä tulevat mieleen itselläkin, niin falloutien musta huumori kyllä puree ja Capital Wasteland näyttää todella uskottavalta. Konsolioptimoinnista kärsii lähinnä valikoissa tuo, mutta niihin luulisi modia olevan tulossa. Hienosti on mielestäni Bethesdan pojat elvyttäneet falloutin. On tätä jo kymmenen vuotta odotettukin.
Jurgen

17.11.2008 klo 22.47

ko pelinhän siis pystyy pelamaan läpi vaikka 5 tunnissa siinä vaan jää suurin osa näkemättä:D ei tullu oblivion mieleen kun ihan alussa... kyllä on 95/100 arvostelut menneet ihan kohdilleen. Hyvä bethesda näin sitä pitää!!!

Kirjoita kommentti