Tuorein sisältö

Counter-Strike kuumentaa tunteita, todisteina videoita

12.04.2008 klo 21.48 | Luettu: 15171 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Lauantai-illan nettisamoilun tuloksena löytyi kaksi videota, joissa Counter-Striken pelaajilta palaa pinna. Ensimmäisessä on useampi pätkä pelikahvilan yhteenotoista ja toisessa hermonsa 'hieman' menettävä peluri.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Lapsien pitää antaa ... Tältä näytti peli, j... >

Keskustelut (22 viestiä)

Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.04.2008 klo 22.10

*Huokaus* Voi näitä...
Aniska

Rekisteröitynyt 04.04.2007

12.04.2008 klo 22.11

*Insert Angry German Kid tähän*
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

12.04.2008 klo 22.17

Jotkut ei taida sietää kämppimistä. :=)
Jeps

12.04.2008 klo 22.26

Onpa uuttaa....
DrFunkee

Rekisteröitynyt 22.01.2008

12.04.2008 klo 22.26

Gasoil kirjoitti:
Jotkut ei taida sietää kämppimistä. :=)


Kämppäys on niinku nössöjen xiittausta1
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

12.04.2008 klo 22.32

Taisi viimeisessä kuvassa ruotsalaisia olla? :D
Antti

12.04.2008 klo 22.33

Mikä tän uutisen pointti on? Löysit kaksi videota "todisteena" siitä, että Counter-Strike kuumentaa tunteita. Wohoo! Videot ovat kaiken lisäksi wanhoja, joten en ymmärrä miksi tästä piti tehdä Counter-Strikestä negatiivisen kuvan antava uutinen. Counter-Strike ei ole nimittäin ainut peli, minkä seurassa hermot helposti menevät.
Sarkoni

Rekisteröitynyt 12.10.2007

12.04.2008 klo 22.42

Mutta CS:n parista ne retardeimmat löytyy.

/offence
jebba21344132

12.04.2008 klo 22.43

http://uk.youtube.com/watch?v=Haxc_RYnwqU
daddymac

12.04.2008 klo 22.58

Se on mikä tahansa tietokonepeli joka on kaiken alku ja juuri. Menkää hyvät ihmiset harrastamaan terveellisiä ulkoliikuntalajeja, hankkiutukaa vaikkapa jalkapalloklubin jäseneksi ja menkää iloisesti ryhmähengessä kannattamaan omaa joukkuettanne! Sitten voitte käydä reilun häviön jälkeen iloisesti kättelemässä kunnioituksen merkiksi paikallisia oikein porukalla, kaikki hyvän ja puhtaan urheilun, toveruuden ja ystävyyden merkeissä.

...kyllä niitä turffeja ja tardeja löytyy ihan kautta linjan joka "lajista". B-shit.
MoZo

12.04.2008 klo 23.22

Jep jalkapalloonhan ei mitään väkivaltaa sitten liity?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa

Vai pitäisikö mennä pelaamaan jääkiekkoa kenties?

Ihmiset ottavat vaan välillä harrastukset liian tosissaan ei tämä mitään muuta todista.
Ryan

12.04.2008 klo 23.56

sairasta lapset
Wanha

13.04.2008 klo 01.14

CS:n pelaajat on niitä luusereita, joilla ei ole mitään elämää ja raivostuvat kun eivät pärjää edes tietokonepelissä. Onhan se kivulias tila kun tietää olevansa täysi nolla.
Uusi

13.04.2008 klo 04.49

MoZo:lle kysymys, miten fudis matsin katsomossa tapahtuvat "tanssit" voi rinnastaa cs pelaajien halailuun?
Konsolimies

13.04.2008 klo 09.13

Antti kirjoitti:
Mikä tän uutisen pointti on? Löysit kaksi videota "todisteena" siitä, että Counter-Strike kuumentaa tunteita. Wohoo! Videot ovat kaiken lisäksi wanhoja, joten en ymmärrä miksi tästä piti tehdä Counter-Strikestä negatiivisen kuvan antava uutinen. Counter-Strike ei ole nimittäin ainut peli, minkä seurassa hermot helposti menevät.


OMG Counter-Strike fanboy!
SEgg

13.04.2008 klo 10.00

Haha.. Kieltämättä joskus palanut pinna koneen kans ja rotat ja näppikset lennelly mutta koskaan, en ikinä ole koskenut muihin ihmisiin vittuunnuksissani. (Ja nyt ei puhuta kynäristä koska siihen koodauksen epic failiin en koske.)
Arttu

Rekisteröitynyt 23.03.2008

13.04.2008 klo 11.20

No sama se mitä pelaat niin joskus alkaa ottamaan pannuun ku ei onnistu :D Itse pelaan CS ja välillä ei vain onnistu ja alkaa vain vituttamaan. Mutta siihen auttaa se että peli vain kiinni ja koneelta pois, niin tippuu se vitutuksen määrä.
himleri

13.04.2008 klo 17.23

Counter-Striket on todella p*skoja pelejä, siis surkeimpia mitä voi olla. Ainoastaan BF2 ja CoD4 on rautaa.
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

14.04.2008 klo 12.15

ei kannattas pelata noin huonoja pelejä
Mason

14.04.2008 klo 12.25

Helvettiäkö ulisette. Ei tässä tarkoituksella CS:ää mollattu, ihan vaan uutinen koski älyvapaita pelaajia joilla ei ole rajoja, videot cs:stä.
asiaan

26.06.2008 klo 22.55

kaikissa lajeissa hermostutaan aina joskus, mitä sitte vaikka hermostutaanki ja välillä menisi yli joskus me kaikki teemme niin! ja cs ei ole tod. ainoa peli jossa näin käy! mutta itse sanoisin että tämä on aika typerä uutinen muutenkin.
Jax_KiBez

16.11.2009 klo 20.34

Kyllä mullakin palaisi pinna jos noin p**kaa peliä joutuisin pelaamaan.

Kirjoita kommentti