Tuorein sisältö

Helvetin portit helisemässä

11.06.2008 klo 13.30 | Luettu: 7361 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamerin mukaan Hellgate ja sen kehittäjä Flagship Studios ovat pulassa. Yksi työntekijöistä tilittää blogissaan (kyseinen viesti on jo ehditty poistamaankin), että porukat jättävät pelistudiota joukoittain ja työ on masentavaa kun kaikki vain valittavat.

"Työ on masentavaa. Ei se vielä mitään, ettei Hellgate ollutkaan niin suosittu kuin kaikki toivoivat. Eikä sekään, että on olemassa termi 'flagshipped', joka tarkoittaa, että ylilupailtiin ja sitten pissittiin silmään. Eikä sekään, että keskustelualueemme ovat täynnä ihmisiä, jotka vain valittavat ja puhuvat siitä, kuinka huono peli on. Eikä sekään, että he tekevät samaa pelatessaan. Miksi työ on sitten masentavaa? Siksi, että ihmiset lähtevät. Sankoin joukoin, he lähtevät", tilitti ainoa jäljellä oleva Hellgaten tiimissä mukana ollut ohjelmoija.

Mies kertoo myös, että tietenkin tämä vaikuttaa pelin tulevaisuuteen - aina kun ohjelmoija tai taiteilija lähtee talosta, on jatkossa vähemmän mahdollisuuksia tehdä Hellgateen lisäsisältöä. Firman perustajatkin ovat siirtyneet jo muihin projekteihin.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Monsteriautot valtaa... Neverwinter Nights 2... >

Keskustelut (6 viestiä)

Zenrich

Rekisteröitynyt 23.07.2007

11.06.2008 klo 13.32

Mahtava uutiskuva :D

Ja jos jotain peliä voi sanoa flopiksi niin se on sitten tämä >,>
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

11.06.2008 klo 13.49

Demon perusteella peli ei todellakaan vakuuttanut. Pelimaailma on tylsä, harmaa ja geneerinen (satunnaiskenttägeneraattori oli siis huono) sekä hahmonkehityksestä saatavat taidot tylsiä. Tiedä sitten kokoversiosta, mutta ei demo oikein innostanut pelaamaan.
lainaa
Rams

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

11.06.2008 klo 14.06

Mitähän tästä nyt voisi oppia... Ehkäpä ainakin sen, että jos aiot julkaista pelin täysin keskeneräisenä, kannattaa sen olla todella, todella hyvä. Keskinkertainen peli keskeneräisenä karkoittaa kyllä ostajat tehokkaasti, puhumattakaan kuukausimaksujen maksajista. Miten Flagship ikinä kuvitteli, että jengi olisi valmis maksamaan lisäsisällöstä peliin jossa kaikki sisältö on täsmälleen samanlaista, sitä en tiedä.

Keräilyvietillä varustettu FPS-fani jaksoi tuota muutaman illan, mutta ei levy koneeseen kovin montaa kertaa arvostelun valmistumisen jälkeen enää eksynyt - suurilta osin siksi ettei eksynyt enää kavereillakaan.
lainaa
Jugger

Rekisteröitynyt 17.04.2008

11.06.2008 klo 14.23

Surettaa vieläkin kun meni rahat tähän. Kaveri suositteli mutta ei tätä kahta päivää kauemmin jaksanut. :/
lainaa
Pupu

11.06.2008 klo 18.02

Henk. koht. 34 lvl jaksoin hankata, kunnes rupes puuduttamaan.
lainaa
Note

Moderaattori

Rekisteröitynyt 18.05.2007

12.06.2008 klo 11.33

Ite ajattelin kyllä jossain vaiheessa testailla uudestaan, mutta saa nähdä onko syytä jos koko paska kuopataan.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova