Tuorein sisältö

Peter Molyneux selittää. miksi Project Miloa ei koskaan julkaistu

Tänään klo 19.00 | Luettu: 238 kertaa | Teksti: Eric Hartin



Peter Molyneux on nimi, josta ei ole kuulunut hetkeen. Bullfrogista ja Lionheadista tuttu pr-mies on Populouksen jälkeen mies tunnettu lähinnä siitä, että lupauksia on tullut kovempaa liukuhihnalta kuin varsinaisia pelejä - sekaisin tuloksin.

Nordic Game Conferencessa Ruotsissa Molyneuxilta kysyttiin moniakin kysymyksiä, mutta varsinkin Microsoftin Kinectille luvatun Project Milon kohtalo askarrutti monia. Molyneux pistää projektin kuoleman pitkälti Kinectin rajallisuuden piikkiin - kehittäessä ominaisuuksia tippui siihen tahtiin, ettei pelin kehittäminen ollut enää järkevää.

Uskoako vai ei, se on toinen asia, mutta ainakin miehellä on mielenkiintoisia tarinoita kerrottavanaan.

Lähde: Gameindustry.biz

V2.fi | Eric Hartin
< Netherrealm lopettaa...

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova