Peter Molyneux selittää. miksi Project Miloa ei koskaan julkaistu
![]() |
Peter Molyneux on nimi, josta ei ole kuulunut hetkeen. Bullfrogista ja Lionheadista tuttu pr-mies on Populouksen jälkeen mies tunnettu lähinnä siitä, että lupauksia on tullut kovempaa liukuhihnalta kuin varsinaisia pelejä - sekaisin tuloksin.
Nordic Game Conferencessa Ruotsissa Molyneuxilta kysyttiin moniakin kysymyksiä, mutta varsinkin Microsoftin Kinectille luvatun Project Milon kohtalo askarrutti monia. Molyneux pistää projektin kuoleman pitkälti Kinectin rajallisuuden piikkiin - kehittäessä ominaisuuksia tippui siihen tahtiin, ettei pelin kehittäminen ollut enää järkevää.
Uskoako vai ei, se on toinen asia, mutta ainakin miehellä on mielenkiintoisia tarinoita kerrottavanaan.
Lähde: Gameindustry.biz
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti