Tuorein sisältö

Näin nätiltä näyttävät The Witcher 4:n maisemat Unreal Engine 5:llä

03.06.2025 klo 17.27 | Luettu: 998 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Tämän viikon pelitapahtuma-striimikimara on käynnistynyt ja yksi ensimmäisistä oli State of Unreal, jossa esiteltiin Unreal-pelimoottorin tulevaisuutta ja uusia ominaisuuksia. Yksi esittelyn kohteista oli The Witcher 4 -pelin uuteen Kovir-alueeseen sijoittuva teknologiademo, joka näytti seuraavalta (ja kuusissakin on neulaset!):



Koko tilaisuuden voi katsoa täältä:


V2.fi | Manu Pärssinen
< Hitman-tekijöiden Bo... Zynga sulkee Torchli... >

Keskustelut (3 viestiä)

Insill

Rekisteröitynyt 11.08.2008

03.06.2025 klo 20.33

Unreal Enginessä on ollut suorituskykyongelmia kuten varjostimien kääntämisestä ja sisällön striimaamisesta muistiin syntyvä takkuilu. Nanite vapauttaa pelinkehittäjät yksityiskohtatasojen luomisesta 3D-malleille, mutta vastineena ahmii muistia kuin Juha Mieto mämmiä pääsiäisenä ja myös voi omalta osaltaan vaikuttaa suorituskykyongelmiin. Ruudunpäivitys saattaa pomppia kuin mikäkin vikuroiva ori. Tuleva Witcher näyttää nätiltä, mutta miten on suorituskyvyn laita?
lainaa
make

03.06.2025 klo 21.15 4 tykkää tästä

Insill kirjoitti:
Unreal Enginessä on ollut suorituskykyongelmia kuten varjostimien kääntämisestä ja sisällön striimaamisesta muistiin syntyvä takkuilu. Nanite vapauttaa pelinkehittäjät yksityiskohtatasojen luomisesta 3D-malleille, mutta vastineena ahmii muistia kuin Juha Mieto mämmiä pääsiäisenä ja myös voi omalta osaltaan vaikuttaa suorituskykyongelmiin. Ruudunpäivitys saattaa pomppia kuin mikäkin vikuroiva ori. Tuleva Witcher näyttää nätiltä, mutta miten on suorituskyvyn laita?


En tiedä, katsoitko tuota videota lainkaan. Esittelijä kehuu, että pyörii base mallin PS5:lla sulavalla 60fps nopeudella.
lainaa
Insill

Rekisteröitynyt 11.08.2008

Eilen klo 19.59 1 tykkää tästä

make kirjoitti:
Insill kirjoitti:
Unreal Enginessä on ollut suorituskykyongelmia kuten varjostimien kääntämisestä ja sisällön striimaamisesta muistiin syntyvä takkuilu. Nanite vapauttaa pelinkehittäjät yksityiskohtatasojen luomisesta 3D-malleille, mutta vastineena ahmii muistia kuin Juha Mieto mämmiä pääsiäisenä ja myös voi omalta osaltaan vaikuttaa suorituskykyongelmiin. Ruudunpäivitys saattaa pomppia kuin mikäkin vikuroiva ori. Tuleva Witcher näyttää nätiltä, mutta miten on suorituskyvyn laita?


En tiedä, katsoitko tuota videota lainkaan. Esittelijä kehuu, että pyörii base mallin PS5:lla sulavalla 60fps nopeudella.


Demot ovat demoja, kuten tunnettua. Toivoa sopii että valmiissa pelissä ruudunpäivitys on yhtä vakaa ja Unreal Enginen uudempi versio on tuonut mukanaan parannuksia suorituskykyyn.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova