Dying Light: The Beast lupaa entistä avoimempaa parkouria ja tuhoisampaa toimintaa
![]() |
Julkaisun piti olla alunperin jo elokuussa, mutta tiimi tarvitsi hieman lisäaikaa yksityiskohtien hiomiseen. Nyt kun julkaisu lähenee, näitä yksityiskohtia on myös haluttu esitellä: markkinointikoneisto on puskenut viimeisen viikon aikana niin pelin päämekaniikkoja (kuten parkouria ja toimintaa) esitteleviä Behind the Beast -videoita, kuin tarinaa avaavia trailereita.
Millaisia yksityiskohtia videoilla sitten esitellään? Esimerkiksi parkourista on haluttu tehdä entistä vapaampaa ja realistisempaa: liikkeiden leijumaisuutta on vähennetty, vaativimmat kiipeilykohteet vaativat myös hoksottimia ja päähahmo Kyle Cranella on yli 100 uutta animaatiota.
Toimintaa taas kuvaillaan entistä tarkemmaksi. Uusi fysiikkamoottori esimerkiksi arvioi realistisin reaktioin, miten ja mihin vihollista osutaan. Ihmisviholliset taas taistelevat vastaan entistä taktisemmin ja älykkäämmin, eikä veriläträystäkään ole unohdettu: vihollishahmoihin ilmestyvien vahinkojen (kuten haavojen) määrä on tuplattu edellisestä.
Löydät kaikki videot pelisarjan Youtube-kanavalta, alla niistä muutama:
Dying Light: The Beast — Part 1: Torture & Suffering
Behind the Beast: Kyle Crane's Journey
Dying Light: The Beast — Part 2: Out in the Wild
Behind the Beast: Parkour and Combat
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti