EA:n mahdollinen myynti Saudi Arabiaan lähestyy, väkeä potkitaan jälleen pihalle
![]() |
Eurogamer raportoi, että EA on vaihteeksi vähentämässä väkeä. Tietojen mukaan lähtöpasseja saivat työntekijät rekrytointi-, asiakastuki-, trust & safety - ja ATK-tukiosastoilta.
Eurogamerin mukaan uudelle potkuaallolle on todennäköisesti useitakin syitä, yhtenä niistä EA:n luotto tekoälyyn, toisena lähestyvä kauppa, jossa 93,4% pelifirman osakkeista siirtyy Saudi Arabian valtion omistukseen. Kauppa ei ole vielä lopullinen, mutta lähikuukausien aikana sen pitäisi tapahtua, mikäli EU:n viranomaisilla ei ole asiasta valittamista. Kauppahinnaksi on kerrottu 55 miljardia dollaria.



Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti