Konsolit myyvät heikosti Amerikassa - paitsi Switch 2
![]() |
Eurogamer kertoo Amerikan Yhdysvaltojen konsolimyynneistä, eivätkä lukemat näytä monilta osin ruusuisilta - hintojen noustessa trendi myös jatkunee.
PlayStation 5:n myynnit laskivat 58% viime vuoden toukokuusta ja olivat heikoimmat toukokuun Pleikkarimyynnit sitten vuoden 2000. Xboxin myynti sen sijaan laski "vain" 12%, mikä teki kuukaudesta Xboxille... kaikkien aikojen huonoimman toukokuun.
Myydyin konsoli Yhdysvalloissa oli Nintendon Switch 2 ja samalla siitä tuli kaikkien aikojen toiseksi nopeimmin myynyt konsoli kyseisessä valtakunnassa - vuoden kaupoissa olon jälkeen laitetta on myyty siellä lähes 6 miljoonaa kappaletta. Vain Game Boy Advance menee edelle.
Grand Theft Auto VI:n odotetaan toki piristävän myös konsolimyyntejä.



Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti