Tuorein sisältö

Konsolit myyvät heikosti Amerikassa - paitsi Switch 2

Tänään klo 21.00 | Luettu: 235 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer kertoo Amerikan Yhdysvaltojen konsolimyynneistä, eivätkä lukemat näytä monilta osin ruusuisilta - hintojen noustessa trendi myös jatkunee.

PlayStation 5:n myynnit laskivat 58% viime vuoden toukokuusta ja olivat heikoimmat toukokuun Pleikkarimyynnit sitten vuoden 2000. Xboxin myynti sen sijaan laski "vain" 12%, mikä teki kuukaudesta Xboxille... kaikkien aikojen huonoimman toukokuun.

Myydyin konsoli Yhdysvalloissa oli Nintendon Switch 2 ja samalla siitä tuli kaikkien aikojen toiseksi nopeimmin myynyt konsoli kyseisessä valtakunnassa - vuoden kaupoissa olon jälkeen laitetta on myyty siellä lähes 6 miljoonaa kappaletta. Vain Game Boy Advance menee edelle.

Grand Theft Auto VI:n odotetaan toki piristävän myös konsolimyyntejä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Carmageddon-kehittäj...

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova