Tuorein sisältö

Sonyn asiakaspalvelu yllätti pelaajan!

30.08.2008 klo 23.00 | Luettu: 21209 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Ripten kirjoittelee otsikolla 'Sony PS3 Customer Service FTW'. Voiton arvoista onkin se, kuinka asiakaspalvelu kohteli erästä pelaajaa. Miekkosen Call of Duty 4 -levy oli juuttunut juuri ostetun PS3-konsolin sisään, eikä suostunut tulemaan ulos. Soitto tukipalveluun sai vastaukseksi 'hoidamme asian välittömästi'.

Parin päivän silmien pyörittelyn jälkeen pelaajalle toimitettiin paketti, jossa oli upouusi 40GB PS3-konsoli, kaksi ohjainta, Blu-ray-kaukosäädin, Call of Duty 4 -peli sekä Formula One -peli. Kaukosäädintä, kakkosohjainta ja Formula-peliä hänellä ei edes entuudestaan ollut.

Tarina ei kerro, pitikö miehen palauttaa rikkinäinen konsolinsa varusteineen.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Fani laulaa Bungiell... Pac-Man ahtautui pom... >

Keskustelut (22 viestiä)

Kapteeni

30.08.2008 klo 23.08

Katohan. Liekkö mainoskikka vai ollaanko sonylla oikeasti näyttämässä mikkisoftalle kaapin paikkaa miten asiakaspalvelu toimii.
lainaa
kakkerlak

Rekisteröitynyt 11.04.2007

30.08.2008 klo 23.11

Okei, nyt vain joku peli täyteen liimaa ja tuonne Pleikkariin se.:D

Boxi-puolella velottavat 50€ ylimääräistä pankkitunnuksien unohtamisesta tjsp.

Tai sitten on mainoskikka.
lainaa
hehe

30.08.2008 klo 23.14

Aika jalosti tehty, mutta tosiaankin mainoskikalta haiskahtaa.
lainaa
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

30.08.2008 klo 23.15

Kapteeni kirjoitti:
Liekkö mainoskikka vai ollaanko sonylla oikeasti näyttämässä mikkisoftalle kaapin paikkaa miten asiakaspalvelu toimii.

Olisi syytäkin, sen verran arsesta tuo Microsoftin asiakaspalvelu välillä.
lainaa
Shadwu

Rekisteröitynyt 07.06.2008

30.08.2008 klo 23.19

Tais Sonylle tulla muutama muukin samanlainen viesti tämän jälkeen.
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

30.08.2008 klo 23.29

Onko PS3:ssa pieni reikä siinä Blue-Ray asemassa josta neulan sisään tunemalla saa vapautettua kelkkamekanismin jotta kelkan voisi vetää ulos käsin?
lainaa
Sotamarsu

Rekisteröitynyt 17.02.2008

30.08.2008 klo 23.31

Miksei mulle koskaan käy noin?

Taas näitä amerikkalaisia vai?
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

30.08.2008 klo 23.38

On varmaan kiinni täysin alueesta. Tosin sain itsekkin Pleken maahantuoja NordiskFilmiltä täyden kympin palvelua. Valitin, kun en saanut luvattua Spider-Man leffaa vaikka ostin PSP:n julkaisussa, niin sain valita Nordisk Filmin omasta 5 UMD -leffan joukosta eniten itseä miellyttävän leffan. Valintani oli Suomalainen Raid -leffa joka kiinnostikin huomattavasti enemmän kuin Spider-Man.
lainaa
liero

31.08.2008 klo 00.06

Tais mennä sonyltä vaan paketit sekasin
lainaa
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

31.08.2008 klo 00.24

ja ms vaatii viis kymppisiä :(
lainaa
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

31.08.2008 klo 00.45

Luulisin että tässä on mukana asiakaspalvelussa ollutta henkilökohtaista empatiaa ja jollain hyvä päivä siellä..
lainaa
Intrasigent

Rekisteröitynyt 15.07.2008

31.08.2008 klo 00.46

Todella, siis todella esimerkillistä palvelua Sonylta. Tollanen saa täyden kunnioitukseni, kun ajattelee, että ite olen tässä kesästä asti (joku pari kuukautta) tapellut rikkinäisen Asus läppärin kanssa ja palvelu on todella takkuista.

Ekana läppärin tuuletin meni rikki ja sitä selvittämään. Lukuisien puhelinsoittojen jälkeen sain koneen korjattavaksi ja viellä useamman soiton jälkeen sen takasin. Sitten kone oltiinkin kolhittu oikein kunnolla ja tätä selvittämään. Taas pari puhelinsoittoa ja kone lähti uudelleen korjaukseen. Halusin toisen läppärin korjauksen ajaksi, kun edellisessä korjauksessa todellakin kesti ja sain tapella asian kanssa hyvän aikaa, mutta lopulta mulla on täs pöydäl toinen läppäri. Sitten taas pitäis selvitellä, millon koneen pitäs tulla huollosta, vai antaaks ne kokonaan uuden koneen vai mitä. Ottaa pirusti päähän moinen.
lainaa
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

31.08.2008 klo 02.28

Tainnu olla jonku Sony pomon sukulainen, ei tuollasta palvelua kyllä varmasti normisohvaperuna saa mistään vaikka kuinka itkisi.
lainaa
Villapuuro

Rekisteröitynyt 02.06.2007

31.08.2008 klo 03.56

Eiköhän toi riipu ihan alueesta. Kuten varmaan kaikki tietää, niin kaikkia ongelmia ja asiakaspalveluita ei hoida yks ja ainoo "virasto". Oon kyl kuullu juttua enemmänkin, että ei ois saanu takuita takas, kun konsoli oli pölyinen tjtn.
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

31.08.2008 klo 10.52

Villapuuro kirjoitti:
Oon kyl kuullu juttua enemmänkin, että ei ois saanu takuita takas, kun konsoli oli pölyinen tjtn.


Oon minäkin kuullu juttua loch nessin hirviöstä.

Mutta tämä on kyllä todella esimerkillistä toimintaa, näin pitäisi toimia kaikkien.
lainaa
Flagg

Rekisteröitynyt 13.04.2007

31.08.2008 klo 11.47

xbotithaisee kirjoitti:
Villapuuro kirjoitti:
Oon kyl kuullu juttua enemmänkin, että ei ois saanu takuita takas, kun konsoli oli pölyinen tjtn.


Oon minäkin kuullu juttua loch nessin hirviöstä.

Mutta tämä on kyllä todella esimerkillistä toimintaa, näin pitäisi toimia kaikkien.


Pakko kyllä nyt todeta että sonybotit haisee.
lainaa
Ana_

Rekisteröitynyt 09.12.2007

31.08.2008 klo 12.40

Todennäköisesti asiakaspalvelussa sattunut kunnon moka ja nyt saavat selitelleä Sonylle mitä ovat koheltaneet.
lainaa
-A-

31.08.2008 klo 14.11

xbotithaisee kirjoitti:
Villapuuro kirjoitti:
Oon kyl kuullu juttua enemmänkin, että ei ois saanu takuita takas, kun konsoli oli pölyinen tjtn.


Oon minäkin kuullu juttua loch nessin hirviöstä.

Mutta tämä on kyllä todella esimerkillistä toimintaa, näin pitäisi toimia kaikkien.

Melko sinisilmäne saa olla jos tällästä uskoo, haha :D Kuhan pientä mainoskikkaa, että kaikki uskoo suuren yhtiön olevankin hieno ja kaikki huomioonottava yritys. Kyllähän näitä uutisia näkyy sillontällön. Pysyypähän imago jotenkuten hyvänä tälläsen seurauksena.
lainaa
PS3BotitImevätMelaa

31.08.2008 klo 14.17

Joku sepittänyt kivan sadun.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

31.08.2008 klo 14.45

Villapuuro kirjoitti:
Eiköhän toi riipu ihan alueesta. Kuten varmaan kaikki tietää, niin kaikkia ongelmia ja asiakaspalveluita ei hoida yks ja ainoo "virasto". Oon kyl kuullu juttua enemmänkin, että ei ois saanu takuita takas, kun konsoli oli pölyinen tjtn.

Se pöly -tapaus oli totaalinen vitsi. Ensinnäkin mitä näin kuvia siitä PS3:sta, niin se oli niin täynnä pölyä, että se ei menisi sellaiseen kuntoon edes ollessaan 5 vuotta kämpässä jota ei ole koskaan siivottu. Lisäksi koko tapauksen uskottiin olevan tekaistu. Tosin sitä en kiistä etteikö joku voisi saada huonoakin kohtelua Sonyn asiakaspalvelusta.
lainaa
Shadwu

Rekisteröitynyt 07.06.2008

31.08.2008 klo 16.44

Tääki o totaaline vitsi. V:)
lainaa
Ilomieli

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.09.2008 klo 10.36

tagman kirjoitti:
Lisäksi koko tapauksen uskottiin olevan tekaistu.
Mutta tämä ei voi olla mainoskikka tai moka?
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova