Tuorein sisältö

Apple vei Metal Gearin, Xbox-leiri nielee karvasta kalkkia

17.12.2008 klo 09.45 | Luettu: 10631 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Seuraavan Metal Gear -pelin odotettiin jo ilmestyvän Xboxille, mutta yllätys saattaa katsantokannasta riippuen olla vieläkin suurempi seuraavan osan ilmestyessä Applen iPod Touchille ja iPhonelle. Xbox 360 -pelaajat joutuvat nielemään tappion karvasta kalkkia, sillä PS3:lla huippusuosion saavuttanut Metal Gear Solid 4 ei vieläkään ole tulossa Microsoftin konsolille.

Kotaku kaivoi esiin skannatun sivun uusimmasta Famitsu-pelilehdestä, jossa esitellään tuoreen Metal Gear -pelin kosketusnäyttöominaisuuksia. Kotaku arvelee tulevan pelin tarjoavan sivujuonen MGS4:n tarinaan.



Pisteet arvauskilpailussa menevät tällä kertaa niille, jotka jo Xbox-uutisen aikaan arvelivat Konamin teaser-mainoksen viittaavan PSP:lle julkaistuun Metal Gear Ac!d -sarjaan Xbox 360:n sijaan.

V2.fi | Matti Lintula
< GTA IV: Lost and Dam... Pohjoismaista tukea ... >

Keskustelut (22 viestiä)

Mi5

17.12.2008 klo 10.22

Eiiii, en kestä tätä tuskaa!

ööh...
Echou

Rekisteröitynyt 02.11.2008

17.12.2008 klo 10.25

Oh well :/
Virus

Rekisteröitynyt 30.10.2008

17.12.2008 klo 10.35

Eikös Snake ollut jo matopelissä vanhoissa puhelimissa? :P


LOL XBOX FANIPOJAT SAI JUST TURPAANSA!!!111
Tseikki

17.12.2008 klo 11.06

Virus@
No ei sitä tartte fanipoika olla jos pettynyt ettei peli tuukaan vielä boxille. Taidat ite olla fanipoika kun kommentoit noin.
Kimitri

Rekisteröitynyt 22.04.2007

17.12.2008 klo 11.11

Niin siis eihän seuraavan MG:n tuleminen iPhonelle tarkoita sitä, että MG:tä ei nähtäisi Xboxilla. iPhonelle tuotanto on varmasti halvempaa ja nopeampaa kuin "oikeille" konsoleille, joten miksipä jotain pientä välipalapeliä ei tehtäisi iPhonelle.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

17.12.2008 klo 11.21

No eipä tullut MGS 3:sta boxille myöskään vaikka kakkonen tuli.
jokurandomhomo

17.12.2008 klo 11.35

höh paskaa
Petey

17.12.2008 klo 11.59

Who cares??? XO:lle tulee ihan tarpeeksi laadukasta pelattavaa ilman MGS:kin. Ja PS3:n omistajana kyseinen "pelikin" on jo pelattu läpi, eikä se nyt niin kummoinen ollut.
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

17.12.2008 klo 12.02

Ihan mielenkiintoinen idea, mutta mites tuo ohjaaminen onnistuu kosketusnäytöllä?
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

17.12.2008 klo 12.58

Itse kyllä olin ajatellut, että kaikkein järkevintä olisi ollut julkaista Metal Gear Wii:lle. Sony maksaa näköjään muhkeita summia pelisarjasta...
Rami

17.12.2008 klo 13.01

Gasoil kirjoitti:
Ihan mielenkiintoinen idea, mutta mites tuo ohjaaminen onnistuu kosketusnäytöllä?


Tämän pelin kontrolleista en tiedä, mutta useissa peleissä puhelimen kallistelun lisäksi on virtuaaliset ohjaimet näytöllä, joita sitten painellaan normaaliin tapaan.
joopajoo

17.12.2008 klo 13.11

konsolisotaa lietsovan otsikon keksijähän röllää kuin pahemman luokan fanipoika..
KuroShiro

Rekisteröitynyt 26.09.2008

17.12.2008 klo 15.02

Hyvä että kännyköidenkin peleihin aletaan panostamaan enemmän. Uutiskuvalle menee pisteet jälleen :)
Monk3yy

Rekisteröitynyt 28.10.2008

17.12.2008 klo 15.48

vähän epäilen tuota sivujuoni hommelia, eiköhän sieltä ihan oma peli ole tulossa :)
mIE

17.12.2008 klo 16.30

Kauheeta vaikka boxin omistankin ei peli kiinnostaa paskaakaan.
Mielipide asia.
enkakeole

17.12.2008 klo 17.08

Olisi julkaistu N-Gagelle :(
fdgcv

17.12.2008 klo 17.30

MGS4 tarvii trophy päivityksen.
Bubba

Rekisteröitynyt 28.04.2007

17.12.2008 klo 18.16

Ihan kiva yllätys ainakin itselleni iphonen omistajana. Onhan iphonella sporekin(tai ainakin tulossa) ja ID sanoi aikovansa tehdä pelin varttavasten iphonelle. Mutta eiköhän tästäkin tehdä oma versio nokian kännyköille.
Muumipappa

17.12.2008 klo 18.33

Mitenköhän MGS 4 tarina jatkuu koska se käsiteltiin aika hyvin loppuun jo nelos osassa??
Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

17.12.2008 klo 18.35

Bubba kirjoitti:
Mutta eiköhän tästäkin tehdä oma versio nokian kännyköille.


En pidättelisi hengitystäni.
p5skalakki

17.12.2008 klo 21.29

Muumipappa kirjoitti:
Mitenköhän MGS 4 tarina jatkuu koska se käsiteltiin aika hyvin loppuun jo nelos osassa??


hmm.. eikös tuo MGS 4 ole nelos osa? ja jos 3 tarkotat niin kolmas osahan palaa mgs sarjan juuriin big bossiin jne.. tämä taas on seuraavan sukupolven lopussa, niin kyllähän tässä juoni on pikkasen paljon edennyt. Jos ei omaa AD/HD oireyhtymää ja on aiempia pelannut, niin todennäköisesti tulee kaipaamaan tätä... ja ad/hd:lla tarkoitin sitä, että ei jaksa vaan yksinkertaisesti keskittyä juoneen, tai ei muuten vaan ymmärrä englantia niin hyvin.
Echou

Rekisteröitynyt 02.11.2008

17.12.2008 klo 23.30

Miksiköhän välillä luen ton ''Xbox-leiri nielee karvasta kakkia''. Lyhyt lukihäiriö FTW :D

Mut, kuten sanoin tos viime viestissäni, niin ei tuo asia niin paljoa tunnontuskia aiheuttanut, koska en ole itse tutustunut MGS-pelisarjaan.

Kirjoita kommentti