Tuorein sisältö

Microsoft kehittää 1000 pelaajan joukkotaisteluita

12.09.2007 klo 14.21 | Luettu: 7115 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Ars Technica kertoo Microsoft Researchin projektista nimeltä Donnybrook. Sen tavoitteena on eri teknologioiden avulla saada aikaiseksi nettipelitaisteluita, joihin voi osallistua suuria pelaajamääriä. Testejä on tehty toistaiseksi Quake III:n ja PC-koneiden voimin, konsoliversiosta ei vielä puhuta. Tekniikan luvataan skaalautuvan pelaajien nettiyhteysnopeuksien mukaan, joten jos paikalle sattuu runsaasti hyväpiuhaista väkeä, taisteluissa voi olla useampikin tuhat pelaajaa...






V2.fi | Manu Pärssinen
< Orange Box Steamissa... Wii-pelien pitäisi n... >

Keskustelut (11 viestiä)

leFroid

12.09.2007 klo 14.49

MIllaistakohan huttua siitäkin tulee, kun 1000 pelaajaa temmeltää samalla taistelukentällä...
lainaa
Thilli

12.09.2007 klo 14.56

Ei tule toimimaan, harvemmin edes sadan pelaajat serverit on hauskoja pelata. Maksimissaan 16 pelaajan kanssa voi pelata edes jonkin verran taktisesti. Taktiiseen pelaamiseen kuitenkin 4vs4 pelit on parhautta.
lainaa
mdtrx

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.09.2007 klo 15.56

Tulee toimimaan, varsinkin kaveriporukan kanssa aivan älyttömän hauskaa.

Kiva kun testaavat quakella, pistäisivät vielä public betaa :)

On vain ajan kysymys että FPSMOG yleistyy. Tulossa on jo Tabula Rasa ja Huxley, joiden tähtäys toimii melko alkeellisesti. Neocron on ollut jo kauan sitten. Tähtäys näissä toimii siten että hahmon ympärillä näkyy frame kun osoittaa kohti ja siihen pitää osua. Neocronissa jopa pientä hitboxin alkua, pystyi ampumaan jalat alta (ruumis jaettu siivuihin ylhäältä alas, ampuminen päähän eniten dmg, jalkoihin hidastaa juoksua).
lainaa
nokerpele

12.09.2007 klo 16.00

Ihme valitusta taas. Ei kaikki halua aina pelata mitään taktiikkakikkailua, jotkut haluaa vaan pirunmoista räiskintää, missä tarvi kämppiä sitä yhtä ja samaa quadia kymmentä vuotta putkeen.

Ei muutakuin onnea vääntöön mikkisoftalle ja kumppaneille, vaikka inhoankin koko puljua. Toivottavasti saavat jotain uutta ja mielenkiintoista aikaiseksi.
lainaa
mdtrx

Rekisteröitynyt 10.04.2007

12.09.2007 klo 16.03

nokerpele kirjoitti:
Ihme valitusta taas. Ei kaikki halua aina pelata mitään taktiikkakikkailua, jotkut haluaa vaan pirunmoista räiskintää, missä tarvi kämppiä sitä yhtä ja samaa quadia kymmentä vuotta putkeen.


Sellaista räiskintää ei olekaan joka ei vaatisi taktiikkaa. Taktiikka on oikeastaan puolipeliä, oli kyse mistä tahansa. Parempi olisi viitata realismiin. Ei kaikkia kiinnosta realistinen fps, jossa taktiikan merkitys korostuu.
lainaa
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

12.09.2007 klo 17.35

ui suatana....jotakin massiivisen isoo BF mappia vaikka...droooldroooldroooll
lainaa
Irichanu

12.09.2007 klo 18.59

Ajatelkaas, valtavia ilmataisteluja simulaattoreissa ja Battlefieldeissa *drool*. Tai vaikkapa miehitetty laiva Online RPG, jossa jokainen tekee jotain ja sitten "räiskitään" tykeillä vihollisen laivaa *drool*. Ehkä onnistuisi sillä ruottalaisen mummon netillä -.-
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

12.09.2007 klo 19.38

Tämä siis käyttää P2P-tekniikkaa...? Käytetäänkö muissa peleissä sitä paljonkin?
lainaa
leFroid

Rekisteröitynyt 11.04.2007

12.09.2007 klo 21.57

Tässä ei totisesti ole taktisuus vaihtoehtona. Yksilötasolla korkeintaan. Enemmänkin tulee mieleen LoTR:n örkit vs ihmiset -tyyliset nujakat.

Vähän liian intohimoista jo.
lainaa
lammas

Rekisteröitynyt 26.05.2007

13.09.2007 klo 11.10

Nyt voitais saada vanha kunnon talvisota kunnon miehistöllä. Pakko sen on toimia.
lainaa
Jokunen

13.09.2007 klo 22.26

Saiskohan EvE Onlinesta vihdoin ton fleettitaistelulagin pois... Hitusen tuppaa palvelimet ottamaan osumaa kun 500 kaveria ottaa mittaa toisistaan.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova