Tuorein sisältö

Uusia kuvia suomalaisesta avaruussodasta

03.09.2009 klo 23.02 | Luettu: 5972 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Kotimaisen, 3D-korttien nopeusmittausohjelmista tunnetun Futuremarkin työn alla olevan avaruustaistelupelin Shattered Horizonin ei tarvitse räiskintäpelien markkinoilla ainakaan ulkonäkönsä puolesta hävetä. Avaruuden painottomuuteen ja hiottuun fysiikkamoottoriin perustuvasta pelistä on nyt julkaistu uusia ruutukaappauskuvia, jotka ovat nähtävissä Voodoo Extremen kuvagalleriassa.

Shattered Horizon tarjoaa vapaata liikkumista kolmiulotteisessa avaruudessa, sekä niin sanottua kovaa tieteiskuvitelmaa olemassaolevaan teknologiaan perustuvine laitteineen ja aseineen. Kiväärin lisäksi leijuvien sotilaiden aseeksi tarjotaan erilaisia kranaatteja, joilla avaruudessa voi aiheuttaa mm. tutkat ja rakettireput sekoittavia sähköpulsseja, jääpilviä ja paineaaltoja, joilla vastustajat voi vaikka pompauttaa esiin piiloistaan.

Shattered Horizonia odotellaan PC:lle vielä tämän vuoden aikana.

V2.fi | Matti Lintula
< New Super Mario Bros... BC Kid herää henkiin... >

Keskustelut (14 viestiä)

Omena

03.09.2009 klo 23.16

hienon näköstä on ja sekin on hienoo että näin myöhään jaksetaan uutisoida.
Moonwalkker

03.09.2009 klo 23.29

Upeen näköstä kyllä menee odotuslistalle
Rautamaha

Rekisteröitynyt 20.12.2008

03.09.2009 klo 23.44

Suoraan sanoen vituttaa tuommoiset scifiaseet, miksi ei voi olla musketteja ja kanuunoita? Aina pitää sotkea jotain rynnäkkökivääreitä avaruudessa käytävään räiskintään, ei sovi yhtään.
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

03.09.2009 klo 23.53

Rautamaha kirjoitti:
Suoraan sanoen vituttaa tuommoiset scifiaseet, miksi ei voi olla musketteja ja kanuunoita? Aina pitää sotkea jotain rynnäkkökivääreitä avaruudessa käytävään räiskintään, ei sovi yhtään.


Nii just! Musketit ja kanuunat scifipeleihin!
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

04.09.2009 klo 00.16

Pistää kyllä miettimään miten perus-kiväärit toimivat painottomassa tilassa... Tavallisesti?
inazuma

04.09.2009 klo 00.28

Avaruudessa ainakaan eivät mitenkään. Tarvitsevat happea toimiakseen.
Daymar

Rekisteröitynyt 13.12.2007

04.09.2009 klo 03.15

Appe kirjoitti:
Rautamaha kirjoitti:
Suoraan sanoen vituttaa tuommoiset scifiaseet, miksi ei voi olla musketteja ja kanuunoita? Aina pitää sotkea jotain rynnäkkökivääreitä avaruudessa käytävään räiskintään, ei sovi yhtään.

Nii just! Musketit ja kanuunat scifipeleihin!

Juu ja merirosvopuvut päälle... sit ne lentelee siel laival, ja ammuskelee sen kanuunoil, kannel on sit muskettei ja lähitaisteluun säilät.
aaaatu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

04.09.2009 klo 05.19

inazuma kirjoitti:
Avaruudessa ainakaan eivät mitenkään. Tarvitsevat happea toimiakseen.

Mihin ne sitä happea tarvitsevat? Patruunassa oleva ruutihan tuottaa kemiallisesti kaiken hapen mitä se se räjähdys tarvitsee. :o
LeCtUrE

Rekisteröitynyt 02.10.2007

04.09.2009 klo 10.45

Demonoid kirjoitti:
Pistää kyllä miettimään miten perus-kiväärit toimivat painottomassa tilassa... Tavallisesti?

Melko normaalisti. Aseilla on tietysti loputon kantama, koska ilmanvastusta ei ole. Lähtönopeuskin saattaa olla nopeampi, koska paine-ero patruunan räjähtäessä ympäröivään tyhjiöön on suurempi kuin maan pinnalla.
pekhe

04.09.2009 klo 11.31

Itsehän olen mukana hiljattain alkaneessa beta-testauksessa. :)
Zarsky

Rekisteröitynyt 08.08.2007

04.09.2009 klo 13.53

pekhe kirjoitti:
Itsehän olen mukana hiljattain alkaneessa beta-testauksessa. :)
Sama täällä. Ihan kivalta vaikuttaa... :)
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

04.09.2009 klo 14.08

Daymar kirjoitti:

Juu ja merirosvopuvut päälle... sit ne lentelee siel laival, ja ammuskelee sen kanuunoil, kannel on sit muskettei ja lähitaisteluun säilät.

Olisi muuten paras peli koskaan.
Note

Moderaattori

Rekisteröitynyt 18.05.2007

04.09.2009 klo 16.05

Kunhan ei tule mitään Unreal Tournamentia tosta, niin ihan jees.
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

04.09.2009 klo 16.58

musketteja ja kanuunoja on parissakin scifipelissä http://www.youtube.com/watch?v=mGzKuhRnX3U

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA