Tuorein sisältö

BioWaren Star Wars: The Old Republic tanssittaa galaksia

08.09.2009 klo 22.58 | Luettu: 5173 kertaa | Teksti: Matti Lintula


BioWare on lisännyt jokaiselle MMO-pelille lähes pakollisen tanssiominaisuuden myös odotettuun Star Wars: The Old Republiciin. Videolle on toistaiseksi tallentunut vain ihmishahmojen bailausta, mutta varmasti lopullisessa pelissä onnistuu myös wookien tanssittaminen.



Tärkeä ominaisuus vai galaktinen etikettivirhe? Kertokaahan te rakkaat lukijat, kumpaa juuri katselimme.

V2.fi | Matti Lintula
< Kotimainen pelitutki... GTA IV:n uusin trail... >

Keskustelut (10 viestiä)

Evoxia

08.09.2009 klo 23.06

Aika turha "uutinen". Mutta kivahan tuokin on kait tietää
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

08.09.2009 klo 23.30

uutinen kirjoitti:
Kertokaahan te rakkaat lukijat, kumpaa juuri katselimme.

Sangen siirappista jopa Masalta. ;)
Farttis

09.09.2009 klo 02.11

ihan perseestä...pitääks joka vitun MMO:hon änkee tota tanssia
MrRightclick

09.09.2009 klo 07.17

@Farttis
Niin.. Miksei jokainen peli vaan ole niin helvetin vakava että ei voi pelata kuin itku silmässä.

Tuo lause meni väärin niin monella tapaa.
Corpi

09.09.2009 klo 07.20

Farttis kirjoitti:
ihan perseestä...pitääks joka vitun MMO:hon änkee tota tanssia

WARissa ei ole sen paremmin tanssimista kuin muitakaan emoteja jotka saisivat hahmon liikkumaan mihinkään suuntaan. Pelaa sitä.
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

09.09.2009 klo 08.43

Omasta mielestäni emote -mahdollisuuden lisääminen MMO peleihin on erittäin tärkeää. Se kuvastaa tekijöiden innokkuutta pistää peli jokaista pientä yksityiskohtaa myöten kuntoon. Emote mahdollisuuden pois jättö kuvastaa sitä, ettei yksityiskohdilla ole tekijöille väliä ja monesti myös muutkin "mitättömät" pikkuseikat jäävät huomiotta ja lopulta monesta pienestä puuttuvasta detailjista kasvaa nopeasti iso asia. Eihän noilla emoteilla loppujen lopuksi mitään pelissä tee, mutta silti se tuo fiilistä kun huomaa, että tekijät ovat senkin yksityiskohdan ottaneet huomioon kun pelaajan pystyy käyttämään emoteja halutessaan. Attention to detail.
Quincy

Rekisteröitynyt 13.04.2007

09.09.2009 klo 15.04

Roolipelaajat tykkää.. ehkä.
Jihuu

09.09.2009 klo 15.56

Ei nettiropea ilman /dancea!
Flagg

09.09.2009 klo 18.25

Kyllä emotet ropettajille tärkeitä on Duster.
KaXze

Rekisteröitynyt 27.08.2008

10.09.2009 klo 16.48

Jihuu kirjoitti:
Ei nettiropea ilman /dancea!


Joka MMO/MMORPG:n ehdoton ominaisuus ! :D

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA