Tuorein sisältö

Lose/Lose on peli, joka tuhoaa tiedostosi

23.09.2009 klo 13.59 | Luettu: 14281 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Tietokonepeli Lose/Lose pistää pelaajat ajattelemaan pelien tuhovimmaista perustoimintaa täysin uudelta kannalta. Ruudun yläreunasta laskeutuu alaspäin värikkäitä muukalaisia, jotka suorastaan kutsuvat pelaajaa räjäyttämään nämä kappaleiksi ruudun alareunassa liikkuvalla aluksellaan. Jokainen vihollinen vastaa kuitenkin yhtä tietokoneelta löytyvää tiedostoa, joten liipasinsormen kutinaa on parasta hoitaa tällä kertaa vain rapsuttamalla.

Peli ei kerro, mitä tiedostoja pelaaja koneeltaan räjäyttelee, mutta tuhotun vihollisen jälkeensä jättämä tiedostopääte antaa vinkkiä räiskinnän vaikutuksista. Mikäli pelaajan oma alus tuhoutuu, peli tuhoaa itsensä tietokoneen muistista.

Rohkeat, tiedostoistaan välittämättömät ja syvällisyyttä kaipaavat pelaajat voivat hakea Lose/Losen pelin kotisivuilta. V2.fi:n toimitus ei ota vastuuta kadonneista tiedostoista.

lose/lose from zach gage on Vimeo.


V2.fi | Matti Lintula
< Lue Rust Buccaneers ... Ilmainen Halo 3: ODS... >

Keskustelut (16 viestiä)

Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

23.09.2009 klo 14.08

Kuulostaa hyvältä formatointi peliltä. Voi pitää ennätystä, monta tiedostoa ehtii tuhoamaan ennen kuin joku tärkeä system-file tipahtaa. :P

Tai ainakin ymmärsin siihen suuntaan, että myös käyttöjärjestelmän tiedostot olisivat mukana?
Elveri

23.09.2009 klo 14.12

Kokeilin ja nyt ei kotikoneen Windows sitte enää starttaa, nättiä! Otan kyl yhteyttä ton pelin tekijöihin...
CPU

23.09.2009 klo 14.23

Elveri kirjoitti:
Kokeilin ja nyt ei kotikoneen Windows sitte enää starttaa, nättiä! Otan kyl yhteyttä ton pelin tekijöihin...

ei kande, oma vika ku asensit vaikka tuossa varotellaan...
Roni

23.09.2009 klo 14.24

Tää menee kyl koulun koneelle.
JamesRocket

23.09.2009 klo 14.31

Roni kirjoitti:
Tää menee kyl koulun koneelle.


Ootpas kova jätkä.
Mrtik

23.09.2009 klo 14.53

onko siis näin että tämä poistaa myös ''tärkeitä'' tiedostoja? Siis jotka tosiaan vaikuttavat siihen että starttaako windows jne?
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

23.09.2009 klo 15.03

Elveri kirjoitti:
Kokeilin ja nyt ei kotikoneen Windows sitte enää starttaa, nättiä! Otan kyl yhteyttä ton pelin tekijöihin...


Tässä tulee hirmuinen rölli..
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

23.09.2009 klo 15.12

windowsissa saa kaikki poistetut tiedostot takaisin jos niitä ei ole ylikirjoitettu
+ jonkinlainen järjestelmän palautuslevyke on aina hyvä olla
Henkka

23.09.2009 klo 15.20

Virtuaali XP:hen ja heti.. :D
Battlefield

Rekisteröitynyt 11.07.2007

23.09.2009 klo 15.30

JamesRocket kirjoitti:
Roni kirjoitti:
Tää menee kyl koulun koneelle.


Ootpas kova jätkä.


Mitäs jos kouluun on tulossa uusia koneita? Mitäs haittaa siitä olisi, jos tämän asentaisi kaatopaikalle menevälle tietokoneelle?
kamistar

Rekisteröitynyt 20.08.2009

23.09.2009 klo 16.21

auttaisko vain luku moodi tai sandboxie tai kasperskyn safe run?
Vesiapina

Rekisteröitynyt 10.04.2007

23.09.2009 klo 17.13

Voikohan tää poistaa kans ittensä tää peli niin että sammuu heti?
resistancepsp

23.09.2009 klo 17.26

koulun koneelle tämä peli kun on näppäilytaitoo muhahaa
JÄYNÄ

25.09.2009 klo 13.32

Täähä ois hyvä jekku kaverille :D
Poistas vaa koodista sen varotuksen alusta nii kaveri tuhoaa oman koneensa siin :D
JORMARR

28.09.2009 klo 17.31

Mites tuon saa asennettua?
kakkerlak

Rekisteröitynyt 11.04.2007

29.09.2009 klo 22.07

Otetaanko kisa?

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA