Tuorein sisältö

Heavy Rainin paljaat rinnat tallentuivat videolle

25.09.2009 klo 13.01 | Luettu: 13348 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Paljaat rinnat, nuo pelialan graalin maljat, joita vain harva kehittäjä uskaltaa edes K18-luokiteltuihin peleihinsä lisätä, on nyt bongattu PlayStation 3:lle tulevasta Heavy Rainista. Aikuiseen makuun tehdyssä seikkailussa on striptease-kohtaus, jossa esitellään paljasta pintaa varsin hyvällä maulla. Tällä kertaa ilmapallonkokoisia jättirintoja ei hölskytellä Sixaxis-ohjaimella, eikä kohtaus ole muutenkaan erityisen alleviivattu - paitsi kontekstista irrotettuna, kuten tällä, kohtausta alleviivalla videolla.

[Video poistettu YouTubesta]

Mutta löytyy ainakin täältä.

V2.fi | Matti Lintula
< Tätä aidompaan Big D... Kolme uutta Mercedes... >

Keskustelut (19 viestiä)

jan1

Rekisteröitynyt 20.08.2009

25.09.2009 klo 13.19

Jumankekka kun on upean näköistä grafiikkaa :o, juonikin on varmasti upea mutta pelattavuus on toivottavasti kunnossa. Joka tapauksessa pakko-ostos
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.09.2009 klo 13.49

Mitähän tapahtuu jos ei hakkaa tolla lampulla. Vastaan tulee varmaan vielä toinenkin mahdollisuus saada tyyppi tainnoksiin, mutta mitä jos ei tee mitään, tanssii vaan..? :D
Tremos

Rekisteröitynyt 22.09.2007

25.09.2009 klo 14.03

Parhaimmat peli rinnat aikoihin.
Monk3yy

Rekisteröitynyt 28.10.2008

25.09.2009 klo 14.15

Tää tulee olemaan aivan mahtava peli. Fahrenheit on paras peli mitä olen tähän mennessä pelannut :)
Sparrow

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.09.2009 klo 14.28

Mulle riittäis tällainen minipeli.
LeCtUrE

Rekisteröitynyt 02.10.2007

25.09.2009 klo 15.02

Liia pienet.
Heikko_suuntaus

25.09.2009 klo 15.20

Kivaa videopätkää, voiko tuota pelatakin? Ilmeisesti on tarkoitus, mitä olen kuullut, että jossain määrin voi myös pelata? Että voit itsekin vaikuttaa videon kulkuun.
Belew

25.09.2009 klo 15.33

Heikko_suuntaus kirjoitti:
Kivaa videopätkää, voiko tuota pelatakin? Ilmeisesti on tarkoitus, mitä olen kuullut, että jossain määrin voi myös pelata? Että voit itsekin vaikuttaa videon kulkuun.

Juu-u, videon kulkuun ja tapahtumiin voi vaikuttaa.
Vesiapina

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.09.2009 klo 16.11

Olipa ruman näkönen tossa toi nainen kyl O.o
foundNirvana

Rekisteröitynyt 21.05.2009

25.09.2009 klo 17.38

Vesiapina kirjoitti:
Olipa ruman näkönen tossa toi nainen kyl O.o


Makuja on monia. Itse pidän lyhyistä ja tummista hiuksista ja oli kyllä loistava kroppa ja kaikki oli muutenkin kunnossa. Rinnatkaan eivät olleet liian suuret vaan juuri sopivat.

Edit: Oli kyllä parasta grafiikkaa mitä olen ikinä nähnyt.
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

25.09.2009 klo 18.07

Heikko_suuntaus kirjoitti:
Kivaa videopätkää, voiko tuota pelatakin? Ilmeisesti on tarkoitus, mitä olen kuullut, että jossain määrin voi myös pelata? Että voit itsekin vaikuttaa videon kulkuun.


Kyllähän tuossakin koko ajan pelataan, tarkkaile niitä valkoisia viivoja ja tekstejä.
TheStar

Moderaattori

Rekisteröitynyt 13.04.2007

25.09.2009 klo 19.30

Heavy Rainista lukeminen on ihan mielenkiintoista, mutta voisko seuraavan uutiskuvan vaihtaa kokonaan? Uutiskuva näyttää erityisen tönköltä, aivan kuin nainen olisi teurastettu ja täytetty.
eiolenää

25.09.2009 klo 20.08

Vidoe poistettu
lobis

25.09.2009 klo 20.10

"This video has been removed due to terms of use violation" nonni ilta on pilalla, kiitos youtube.
Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

25.09.2009 klo 21.28

YouTube ei tykänny tisseistä ja poisti videon.
Hom-..
argent

25.09.2009 klo 21.49

Tämän pelin vuoksi haetaan kaupasta PS3 :)
Elonkerjuu

25.09.2009 klo 23.40

Vähän on Lauri Tähkää tossa ku se puhuu.
Semu

Rekisteröitynyt 03.09.2008

25.09.2009 klo 23.46

Hyvää kannattaa odottaa. Erittäin laadukkaan näköinen peli näyttäisi olevan, toivotaan vain että pelattavuuteenkin on panostettu.
C4SSE

Rekisteröitynyt 24.03.2009

03.10.2009 klo 20.17

linkki ei toimi

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA