Tuorein sisältö

Kojima suunnitteli erityistä MGS-ohjainta

27.09.2009 klo 17.00 | Luettu: 5375 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


1up kertoo, että Guitar Heron ja Wii Fitin innoittamana Hideo Kojima suunnitteli erikoisohjainta, jota voisi hyödyntää Metal Gear Solid 4:ssä. Microsoft Project Natal -aiheisessa haastattelussa Kenichiro Imaizumi kertoi hulluista ideoista, joita pelin yhteydessä kehiteltiin.

"Koitimme sähköshokkien antamista, sydämen lyöntien tunnistajaa... koitimme myös tehdä ohjaimen, joka tunnistaisi kuinka voimakkaasti siitä pidetään kiinni. Testasimme monenlaista, myös muotoaan muuttavaa ohjainta."


V2.fi | Manu Pärssinen
< Capcomin Inafune: 'J... Resident Evil 5:n er... >

Keskustelut (5 viestiä)

Oivalluksia

27.09.2009 klo 18.48

Muotoa muuttava ohjain olisi ollut kyllä aika hyvä MGS:ään. Samanlaisia akseli kääntöjä kuin kännyköissä ja kameroissa tai liukuja... Voipa olla että tuollaisia vielä nähdään.
lainaa
tzzzt

27.09.2009 klo 19.31

SÄHÄREITÄ, do want !
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

27.09.2009 klo 21.20

Sähköshokit ja sykemittari eivät kuulosta kovinkaan hyviltä ideoilta. Muotoaan muuttava ohjain olisi voinut olla ihan jees idea oikein toteutettuna.
lainaa
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

27.09.2009 klo 23.15

Mikäs se puku olikaan joka simuloi peleissä luodinosumia? Sellainen olisi makea..
lainaa
Belew

27.09.2009 klo 23.53

tagman kirjoitti:
Sähköshokit ja sykemittari eivät kuulosta kovinkaan hyviltä ideoilta. Muotoaan muuttava ohjain olisi voinut olla ihan jees idea oikein toteutettuna.

Sykemittarihan on aika mainio idea, esim. sen vaikutukset voisivat vastata MGS4 psyykemittarin vastaavia.

Olen kerran tuollaista sähköshokkipeliä pelannut: Pong, mistä sai aina sähköshokin kun pallo meni omaan päähän. Ihan virkistävävää ja nostaa pelin panoksia ( ^_^ ), mutta pitemmän päälle... ei kovin mukavaa.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova