Tuorein sisältö

X360:n NFS:Shift koittaa yhdistää PS3:n verkkokauppaan

27.09.2009 klo 23.00 | Luettu: 17699 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Sarjassamme huolimatonta koodausta Kotaku tuo päivänvaloon ongelman Need for Speed: Shiftin Xbox 360 -versiossa. Se nimittäin kaatuu yrittäessään yhdistää Playstation Storeen. Niinpä.

EA:han on otettu yhteyttä asian tiimoilta, odottelemme jälkilöylyjä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< PSP:n pikkupelilista... Ninja Gaidenin grafi... >

Keskustelut (20 viestiä)

Hauis

Rekisteröitynyt 04.04.2008

27.09.2009 klo 23.04

:D:D:D:D Kotakun piilomainontatukea Sonylle..! Hyvä kotaku!! Saavat laatikkopojat hajoilla peliluoliinsa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

27.09.2009 klo 23.08

Nyt kävi näin. Taattua NFS -laatua.
lainaa
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

27.09.2009 klo 23.13

Olihan se ps3:n vauriomallinuskin poissa...
Ja mikä on muuten suurin syy että konsoleissa on kovalevyt ja netti? Siksi että voidaan pistää keskeneräisiä tuotteita markkinoille.
lainaa
MuiG

27.09.2009 klo 23.17

EA kun tykkää julkaista keskeneräisiä pelejä, sitten korjailee bugit vasta pakon edessä (tai jos jaksaa)
lainaa
what_next

27.09.2009 klo 23.37

lullz.. peli bugittaa ja yhdistelee minne sattuu, GJ!
lainaa
Daymar

Rekisteröitynyt 13.12.2007

28.09.2009 klo 00.04

konsolit... lol
PC:llä ajotuntuma nii pron ja muutenki toiminu moitteetta.
lainaa
öööööööööö

28.09.2009 klo 02.27

Daymar kirjoitti:
konsolit... lol
PC:llä ajotuntuma nii pron ja muutenki toiminu moitteetta.


Eipä oo Shifti toiminu kyllä PC:lläkään kovin hyvin, joten ei oo alustasta kiinni.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

28.09.2009 klo 06.55

Nii, EA vois lopettaa kyllä pelien "tekemisen" ku kaikki on niin perseestä. Mirror's Edgekin oli sellasta kuraa että! Eiku..
lainaa
rarr

28.09.2009 klo 09.00

Appe kirjoitti:
Nii, EA vois lopettaa kyllä pelien "tekemisen" ku kaikki on niin perseestä. Mirror's Edgekin oli sellasta kuraa että! Eiku..

EA oli vain julkaisija ME:n tapauksessa. :)
lainaa
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.09.2009 klo 09.27

rarr kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Nii, EA vois lopettaa kyllä pelien "tekemisen" ku kaikki on niin perseestä. Mirror's Edgekin oli sellasta kuraa että! Eiku..

EA oli vain julkaisija ME:n tapauksessa. :)


Arvaan, että Slightly Mad Studiosin tekemän Need for Speed: Shiftin tapauksessa EA on myös vain julkaisija :)
lainaa
Nipa

28.09.2009 klo 12.38

Tottakai yhdistää... Sehän on ilmainen store! Peli yrittää auttaa kuluttajaa=)
lainaa
Miekkatail

Rekisteröitynyt 11.04.2007

28.09.2009 klo 12.45

Nipa kirjoitti:
Tottakai yhdistää... Sehän on ilmainen store! Peli yrittää auttaa kuluttajaa=)
Onhan se Live Marketplacekin ilmainen.
lainaa
i30

28.09.2009 klo 15.56

Nipa kirjoitti:
Tottakai yhdistää... Sehän on ilmainen store! Peli yrittää auttaa kuluttajaa=)


Se ei paljoa lohduta, kun Storessa ei ole mitään mitä ladata :O
Kerros mulle samalla, minkä verkkokaupan käyttäminen maksaa? :DD
lainaa
Don_Make

Rekisteröitynyt 08.06.2008

28.09.2009 klo 18.38

Shift nyt on muutenkin aika pitkälti kuraa. Hyvältähän se näyttää, vaan ei tunnu.
lainaa
urpo

28.09.2009 klo 18.49

no NFS:t onkin ollut perseestä Hot Pursuit 2:n jälkeen
lainaa
Randomi

28.09.2009 klo 21.48

urpo kirjoitti:
no NFS:t onkin ollut perseestä Hot Pursuit 2:n jälkeen
Aaah... Hot Pursuit 2... Brings back good memories... Oli muuten mun eka peli ^^
lainaa
Ville

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

28.09.2009 klo 21.56

Don_Make kirjoitti:
Shift nyt on muutenkin aika pitkälti kuraa. Hyvältähän se näyttää, vaan ei tunnu.


Hmm, sehän on sitten aivan päinvastoin kuin eräs toinen asia.
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

28.09.2009 klo 21.58

Appe kirjoitti:
...Mirror's Edgekin oli sellasta kuraa että!..

Mirror's Edgen pelaamatta jättäminen on rikos ihmiskuntaa vastaan ja henkilö pitäisi pakottaa pelaamaan peli edes kerran läpi. Mirror's Edge on korkeakulttuuria (kuten Portal) eikä mikään purkkapeli kuten Call of Duty 4 tai Halo 3 jotka ovat molemmat mainitsemaasi "kuraa" verrattuna Mirror's Edgeen ja Portaliin... ( Huomattehan, että olen tuohtunut hieman. :P )
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

28.09.2009 klo 22.02

Uutiseen liittyen, että ei tuossa Xbox versio todennäköisesti yritä yhdistää PSN storeen vaan koska kyseessä on monelle eri alustalle kehitetty peli niin veikkaan, että heillä on ollut yhtenäinen koodikanta ja yhtenäinen EA:n sisäinen käyttöliittymäkirjasto käytössä tuossa pelissä kaikille alustoille. Käyttöliittymän "testaus moodissa" on todennäköisesti oletuksena tuo kuvankaappauksessa näkyvä pätkä ja kun Xbox versio kaatuaa se nollaa käyttöliittymän ja palaa "testaus moodiin" jostain syystä johon on siis jäänyt kokeilu tekstiä jolla on vaikka mitattu, että leveydet yms. ovat oikein.

Miksi sitten Xbox 360:n käännöksessä on "testi tilassa" PS3 tekstiä? Noh jos vaikka Shift on kehitetty PS3:lla ensin ja sen jälkeen käännetty Xbox 360:lle olisi varmaan kaikkein luonnollisin selitys ja sitten EA:n aikataulu on pettänyt tai beta testaus jakso on ollut aivan liian lyhyt jos sitä edes oli. :P

Tässä olisi ihan hyvin voinut käydä myös toisin päin, että Xbox aiheista tekstiä näkyy PS3:n ruudulla.
lainaa
morz

29.09.2009 klo 01.12

Kiitos Dekonega!
Ilman sinun mahtavaa päättelykykyäsi tämä asia olisi jäänyt meille ikuisesti mysteeriksi! Kiitos vielä kerran!
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova