Tuorein sisältö

Shattered Horizonin avaruudessa voi olla myös hiljaista

07.11.2009 klo 14.00 | Luettu: 6453 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kotimaisen Shattered Horizonin trailerit ja betatestaukset saivat jonkun verran kritiikkiä siitä, että räiske ja räjähdykset kuuluivat avaruudessa, jossa ei tietenkään ääniä pitäisi olla. Pelinkehittäjät selittävät tämän seikan avaruuspuvun äänisimulaattorilla, joka auttaa havaitsemaan uhat. Pelaajien toiveesta peliin on nyt kuitenkin lisätty 'Silent Running'-tila, jossa ääniä ei ole. Tässä siitä traileri.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Näin grindataan Skat... Bioware puolustelee ... >

Keskustelut (9 viestiä)

jan1

Rekisteröitynyt 20.08.2009

07.11.2009 klo 14.43

laittaa vaan mutelle jos haluaa realismia?
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

07.11.2009 klo 14.53

ööh, "Silent Run" on ollut pelissä mukana ties kuinka pitkään jo. Oli jo betoissa mukana. Oliko tämän jo alusta lähtien mukana olleen toiminnon mainostaminen sen arvoista? :/

Edirol: Huomatkaapa vielä, että "Silent Run" tilan ideana on kytkeä pois kaikki avaruuspuvun sähköjärjestelmät jolloin EMP:n vaikutukset jäävät toteutumatta. Jos on tarpeeksi skilli pelaaja voi kytkeä Silent Runin päälle kun näkee EMP:n tukevan päin naamaa ja "puolittaa" siitä koituvat haitat. Siitä on muutenkin hyötyä jos liikkuu joukkueena toisen joukkueen niskaan. Tosin se voi olla haastavaa jo siksikin, että tyypit joilla on puvut sähköistettynä näkevät HUD:sta tulossa olevat tyypit. Mutta taas EMP:t huomioidaan niin jengi voi vetää niitä vastapuolen niskaan ja rynniä suoraan kimppuun lyömällä puvut auki. Lisäksi "Silent Run" nimensä mukaisesti tekee pelaajasta lähes liikunta kyvyttömän kun puvun thrusteja ei voi käyttää maksimi arvoilla. "Silent Run" myös lopettaa pelaajan näkymisen tutkalla jossa pelaaja muuten näkyisi liikkuessaan.
lainaa
Jibbe

07.11.2009 klo 14.56

Jos immiset eivät sitä huomanneet vaan valittivat toiminnon puutteesta huolimatta sen olemassaolosta, kai se on.
lainaa
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

07.11.2009 klo 15.52

Dekonega kirjoitti:
"Silent Run" myös lopettaa pelaajan näkymisen tutkalla jossa pelaaja muuten näkyisi liikkuessaan.
ei kai kukaan normaalivauhdilla liikuttaessa(jos ei ammu) näy vastustajan tutkassa jollei sitä päin tähdätä paria sekuntia silent run kai näkyy jos ampuu, en muista paska peli
lainaa
DSAf

07.11.2009 klo 16.30

Mitäs toi murina oli silent running päällä aseella ampuessa? Eihän niitä ääniä pitänyt kuulua?
lainaa
asd

07.11.2009 klo 16.50

Kuten varmaan tiedät, ääni tarvitsee väliaineen liikkuakseen. Avaruuspuvun sisällä tuskin on tyhjiötä, joten aseen rekyyli tärisyttää asetta pukua vasten jolloin se pääsee kulkemaan puvun läpi väliaineeseen ja siitä korvaan.
lainaa
fasd

07.11.2009 klo 19.03

Pelissä puhutaan stalkkauksesta. Myös rekyyli liikuttaa samalla energialla ampujaa taaksepäin, että sellanen lisä hienouksiin. Ja jos tähdätään tai ammutaan niin ei näy kenenkään tutkassa silti.
lainaa
Moonwalkker

07.11.2009 klo 21.02

Ihan hieno ja kekseliäs toiminto omasta mielestä hyvin on pojat vääntänyt tän pelin.
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

08.11.2009 klo 13.52

Moonwalkker kirjoitti:
Ihan hieno ja kekseliäs toiminto omasta mielestä hyvin on pojat vääntänyt tän pelin.

Onhan tuo hieno peli. Saisivat vain korjata alle natiivi laajakuva resoluutioiden ongelmat, ruudun päivityksen puolittumisen kentän vaihdon jälkeen ja ne muutamat kaatuilut työpöydälle. :P
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova