Tuorein sisältö

Nössö kersa peittosi mielisairaat feministit Yhdysvalloissa

28.03.2011 klo 14.10 | Luettu: 4039 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

Viikonlopun katsotuin elokuva Yhdysvalloissa oli Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules. Jatko-osa hittikomedialle kertoo peruskouluikäisten nössöjen pulmista. Rodrick on erään pojan pomotteleva isoveli. Kriitikot pitävät toistakin osaa käyttökelpoisena ajanvietteenä kohderyhmälle, mutta eivät ole löytäneet suuremmin kehuttavaa. Nämä leffat ovat aika nössöjä, on usein sanottu.

Zack Snyderin tehosteilla pröystäilevä toimintafantasia Sucker Punch joutui kaiken hypen jälkeen tyytymään toiseen sijaan. Sucker Punch kertoo ryhmästä nuoria naisia, jotka pieksevät ja ampuvat kumoon miehet ja örkit ja lohikäärmeet ainakin fantasioissaan: naiset ovat mielisairaalaan asukkaita. Kriitikot eivät ole lainkaan pitäneet elokuvasta, jonka hahmoja ja käänteitä on kuvailtu tylsiksi ja luonnostelluiksi. Filkka sentään näyttää aivan omanlaiseltaan.

Viikonlopun katsotuimmat elokuvat Yhdysvalloissa:

Sija / Elokuva / (Viikonlopun tulos) / [Kokonaistulos]

1. Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules (24,4 milj. $) [24,4 milj. $]
2. Sucker Punch (19,0 milj. $) [19,0 milj. $]
3. Limitless (15,2 milj. $) [41,3 milj. $]
4. The Lincoln Lawyer (11,0 milj. $) [29,0 milj. $]
5. Rango (9,8 milj. $) [106,4 milj. $] - arvostelu
6. World Invasion: Battle Los Angeles (Battle: Los Angeles) (7,6 milj. $) [72,6 milj. $]
7. Paul (7,5 milj. $) [24,6 milj. $]
8. Red Riding Hood (4,4 milj. $) [32,5 milj. $]
9. Kohtalon valvojat (The Adjustment Bureau) (4,2 milj. $) [54,9 milj. $] - arvostelu
10. Kohti Marsia (Mars Needs Moms) (2,2 milj. $) [19,2 milj. $]

V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Google ja LG työsken... Nokia julkisti uuden... >

Keskustelut (1 viestiä)

Weteraani

29.03.2011 klo 08.47

Mitä olen Sucker Punchin mainoksia nähnyt niin eivät ole ne päätähdet feministejä nähneetkään. Ainakaan itse en pin-up-naisia oikein feminismiin yhdistä.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova