Tuorein sisältö

Spyro-lohikäärme liitelee leffateattereihin

27.10.2007 klo 18.03 | Luettu: 55098 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

Menestyneen pelisarjan sankari Spyro the Dragon saattaa päästä valkokankaalle: The Animation Picture Co. on ostanut filmatisointioikeudet hahmoon. Spyrosta on tarkoitus tuottaa moderni tietokoneanimaatio, jonka tarina perustuisi The Legend of Spyro -pelitrilogiaan, josta on toistaiseksi ilmestynyt kaksi osaa, A New Beginning ja The Eternal Night.

Sekä elokuvastudio että käsikirjoittajat Steve ja Dan Altier ovat uusia tekijöitä alalla. APC:n ensimmäinen elokuva on tänä vuonna DVD:llä julkaistava Garfield Gets Reals, Karvisen luojan Jim Davisin käsikirjoittama tietokoneanimaatio. Altieret puolestaan ovat kirjoittaneet käsikirjoituksen vain yhteen elokuvaan, ensi vuonna julkaistavaan Eläintohtori 4:een.

Lähde: Variety

V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Robert De Niro palaa... Juoruilu viidennestä... >

Keskustelut (69 viestiä)

Zenrich

Rekisteröitynyt 23.07.2007

28.10.2007 klo 00.05

Mielenkiintoiselta kuulostaa, pitää odotella että näkee jonkinlaista kuvaa pätkästä..
lainaa
SUPER-SPYRO-FANI

29.10.2007 klo 18.37

Siis tuleeko tää niinku elokuvaksi?! =D
lainaa
Jari-Pee

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

29.10.2007 klo 23.49

SUPER-SPYRO-FANI kirjoitti:
Siis tuleeko tää niinku elokuvaksi?! =D


Nimenomaan kyllä vain.
lainaa
SUPER-SPYRO-FANI

31.10.2007 klo 20.02

JIHUU!!! EN MALTA ODOTTAA!!! =D
Sanokaa sitten, jos tiedätte koska tuo on tulossa. En tiiä tuleeko tosta sitten jotain TV:stä mainoksia koska se on tulos. VARMAAN HIENO ELOKUVA TULEE! Ostan ton varmana!!!!! =D
Ainakin toivon tota Eternal Nightiä joululahjaksi! Muuten ylihuomenna tulee kauppoihin Eternal.
lainaa
joona

04.11.2007 klo 20.48

ihan oikeesti tuleeko se myös kauppoihin jos tulee niin millon.ootan sitä niin innolla menen ps olen super spy fani jo pienenä
lainaa
SUPER-SPYRO-FANI

05.11.2007 klo 17.16

No, mä oon ollu Spyrofani jo 6.v pia 7.v! ;D

lainaa
Joku

17.11.2007 klo 17.01

Vau! Minä päivänä tää tulee ensi-ilta. En Malta odottaa varmati hyvä leffa!
lainaa
Canpy

20.11.2007 klo 19.18

Vitsit mä tartteen apuu!!! Onks kukaa pelannu Spyro THe Eternal Night? Jos on niin vastaa tähän: Miten saa aktivoitua kristallipallon 2 muuta osaa, kun on boittanu Skabban ja teleportainu sinne sähkömaahan? Mä nimittäin sain sen kristallipallon aktivoituu vaan yhen kerran, mut mitä ihmettä sit piutää tehdä?! ;D
lainaa
Canpy

20.11.2007 klo 19.20

Canpy kirjoitti:
Vitsit mä tartteen apuu!!! Onks kukaa pelannu Spyro THe Eternal Night? Jos on niin vastaa tähän: Miten saa aktivoitua kristallipallon 2 muuta osaa, kun on boittanu Skabban ja teleportainu sinne sähkömaahan? Mä nimittäin sain sen kristallipallon aktivoituu vaan yhen kerran, mut mitä ihmettä sit piutää tehdä?! ;D

Siis voittanu, ei boittanu. Pikkasen kirjostusvirheitä.. :DD
lainaa
Pikkuorava

05.01.2008 klo 19.06

Canpy kirjoitti:
Canpy kirjoitti:
Vitsit mä tartteen apuu!!! Onks kukaa pelannu Spyro THe Eternal Night? Jos on niin vastaa tähän: Miten saa aktivoitua kristallipallon 2 muuta osaa, kun on boittanu Skabban ja teleportainu sinne sähkömaahan? Mä nimittäin sain sen kristallipallon aktivoituu vaan yhen kerran, mut mitä ihmettä sit piutää tehdä?! ;D

Siis voittanu, ei boittanu. Pikkasen kirjostusvirheitä.. :DD


Auttaisi hieman, jos kertoisit millä konsolilla tätä eliä pelaat :) Itse olen tämän läpäi9ssyt vain Ps2:lla, enkä oikein ymmärrä tota juttua XD
lainaa
Pikkuorava

05.01.2008 klo 19.07

Muttta kuitenkin, odotan itsekin tuota elokuvaa aika plajon, ja aion ostaa heti sen ilmestyttyä.
lainaa
Unders

01.02.2008 klo 17.59

Siinä "Sähkömaassa" niin PS2 sun pitäis ampuu sitä salama palloa
niihin pikku palloja jotka ovat siinä sun ympärillä(kato Ympärilles) niin paina pohjaan nappia jota voi ampua kauemmaks
ja sit paina uudestaa ,että räjäytat sen siin oikeessa kohdassa

...ei siin o mikään vaikeeta jos viittii lukee mitä siinä pitää tehä
lainaa
Spyrofriikki

10.02.2008 klo 12.49

Canpy kirjoitti:
Vitsit mä tartteen apuu!!! Onks kukaa pelannu Spyro THe Eternal Night? Jos on niin vastaa tähän: Miten saa aktivoitua kristallipallon 2 muuta osaa, kun on boittanu Skabban ja teleportainu sinne sähkömaahan? Mä nimittäin sain sen kristallipallon aktivoituu vaan yhen kerran, mut mitä ihmettä sit piutää tehdä?! ;D


Öö.. En nyt toikeen tajunnu tota sun juttuas, mutta siinä sähkömaassa pitää vaan yrittää saada ne kristallipallot niihin kuoppiin, (muissa elementtimaissa sama juttu) ja aktivoida ne kyseisellä elementillä. Ja kun tulet sellaiseen kohtaan, missä on sellaisia pieniä ötököitä mitkä menee iha hitsin nopeesti, nii niitten päälle pitää hyppii tarpeeks mont kertaa (X, X, O) et ne liiskautuu. Pelasin Eternal Nightin aikoja sitten läpi! Spyro Cynder ja Sparx kuolee siin lopus! Ne jää sellaseen sortuvaan luolaan :( Joo mut yritä jotenki selvitä, emmä tiiä oliks must ny hirveest apuu ;S
lainaa
Spyrofriikki

10.02.2008 klo 12.51

Mun nimimerkki kertoo musta kaiken! Olen Spyrofani yli kaiken! Oikeesti, mä meinasin alkaa hyppii seinille ku näin tän jutun! 8)
lainaa
SPYROFANImäoon

07.03.2008 klo 16.49

OMG SAATTAA TULLA MENESTYS ??????
lainaa
SPYROFANImäoon

07.03.2008 klo 16.51

SPYROFANImäoon kirjoitti:
sanoi: OMG SAATTAA TULLA MENESTYS ??????
nuo kysymysmerkit tarkotti sydämmiä jota saa painamalla alt+3
lainaa
SPYROFANImäoon

07.03.2008 klo 16.54

En MALTA OOTTAA TÄTÄ ELOKUVAA JOS SE TULEE. MÄ OOTAN MYÖS UUTTA: THE LEGEND OF SPYRO: DARKNEST HOUR peliä
lainaa
SPYROFANImäoon

07.03.2008 klo 16.56

SPYROFANImäoon kirjoitti:
En MALTA OOTTAA TÄTÄ ELOKUVAA JOS SE TULEE. MÄ OOTAN MYÖS UUTTA: THE LEGEND OF SPYRO: DARKNEST HOUR peliä
peli julkaistaan joskus syksyllä
lainaa
Spyrofriikki

28.03.2008 klo 12.24

The Legend of Spyro: The Darknest Hour tulee Loka-Marraskuussa 2008 kauppoihin 8) Siin pystyy lentää iha millo haluu ja siin voi pelata Cynderil 8o Spyro on aikuinen täs pelis jo, huhutaan 8o Nojoo, ja sen leffan nimeks tulee;

Spyro: Legacy of Ages.
Jos nyt oikein suomensin, niin:
Spyro: Perintöikä.
En kyl oikeen tajuu tota mut se saatto mennä väärinki.. ;S
lainaa
Spyrofriikki

28.03.2008 klo 12.25

Ja se leffa tulee vuonna 2009...
lainaa
jeku

13.04.2008 klo 14.29

mitä!?....kuulin tästä ihme elokuvasta vasta äsken ku tuli etittyy youtubesta jotaki videoita....no olen kumminkin spyron ja crashin fani ja ihmettelen miksei crash kiinnosta näitä animaatioelokuvien tekijöitä yhtään.... no kumminkin kuulostaa kiinnostavalta....en tiiä kyl tästä legend of spyro sarjasta yhtään...on tullu pelailtuu näitä vanhoja pelejä :D :D
lainaa
Spyrofriikki

24.04.2008 klo 17.37

SPYROFANImäoon kirjoitti:
En MALTA OOTTAA TÄTÄ ELOKUVAA JOS SE TULEE. MÄ OOTAN MYÖS UUTTA: THE LEGEND OF SPYRO: DARKNEST HOUR peliä
lainaa
Spyrofriikki

24.04.2008 klo 17.38

Spyrofriikki kirjoitti:
SPYROFANImäoon kirjoitti:
En MALTA OOTTAA TÄTÄ ELOKUVAA JOS SE TULEE. MÄ OOTAN MYÖS UUTTA: THE LEGEND OF SPYRO: DARKNEST HOUR peliä


Siis se on Darkest Hour - ei Darknest 8D
lainaa
Sana234

06.05.2008 klo 15.36

Spyrofriikki kirjoitti:
The Legend of Spyro: The Darknest Hour tulee Loka-Marraskuussa 2008 kauppoihin 8) Siin pystyy lentää iha millo haluu ja siin voi pelata Cynderil 8o Spyro on aikuinen täs pelis jo, huhutaan 8o Nojoo, ja sen leffan nimeks tulee;

Spyro: Legacy of Ages.
Jos nyt oikein suomensin, niin:
Spyro: Perintöikä.
En kyl oikeen tajuu tota mut se saatto mennä väärinki.. ;S


The Legend of Spyro: The Darknest Hour on toinen nimi pelistä: The Legend of Spyro: Dawn of The Gragon :ista.
lainaa
Sana234

06.05.2008 klo 15.42

Canpy kirjoitti:
Vitsit mä tartteen apuu!!! Onks kukaa pelannu Spyro THe Eternal Night? Jos on niin vastaa tähän: Miten saa aktivoitua kristallipallon 2 muuta osaa, kun on boittanu Skabban ja teleportainu sinne sähkömaahan? Mä nimittäin sain sen kristallipallon aktivoituu vaan yhen kerran, mut mitä ihmettä sit piutää tehdä?! ;D

Mene sille laudalle joka nousi kun aktivoit sen yhden kristalli pallon katso ympärilles ja huomaat toisen sellasen kristalli pallo jutskan ilmas ammusinnekkin ja seuraava lauta nousee, mene sille ja taas näet ilmas sellasen jutskan. Näin etenet;)
lainaa
SPYROFANImäoon

10.05.2008 klo 13.15

Wiille, PS2:lle, PS3:lle XBOX360:lle Dawn of tthe dragon julkaistaan täysin suomeksi. Tuleekohan äänistä hyvät :)
lainaa
lainsuojaton

12.06.2008 klo 18.32

Elokuva?Spyrosta?? :O Miehän olin iha tohkeissani jo siitä ku kuulin että pelisarjan kolmas osa tulee myyntiin syys/lokakuussa..Elokuva Spyrosta...tota täytyy vähä vielä sulatella :'D
lainaa
Sparx

23.06.2008 klo 00.15

Wau!! Olen ollut koko ikäni Spyro fani. Justiinsa tuossa tylsistyksissäni pelasin legendaarisen Gateway to glimmerin täydellisesti läpi. Alusta loppuun.
lainaa
HugeSpyroFan

04.07.2008 klo 10.55

SPYROFANImäoon kirjoitti:
Wiille, PS2:lle, PS3:lle XBOX360:lle Dawn of tthe dragon julkaistaan täysin suomeksi. Tuleekohan äänistä hyvät :)

Ooh... Julkaistaaks se täysin suomeksi!? Can't wait! xD

Tuo Spyro elokuva täytyy nähdä!
-HSF
lainaa
SPYROFANImäoon

23.07.2008 klo 17.48

SPYROFANImäoon kirjoitti:
Wiille, PS2:lle, PS3:lle XBOX360:lle Dawn of tthe dragon julkaistaan täysin suomeksi. Tuleekohan äänistä hyvät :)
sain tiedon eDome plazasta
lainaa
SPYROFANImäoon

03.08.2008 klo 01.26

Spyrofriikki kirjoitti:
The Legend of Spyro: The Darknest Hour tulee Loka-Marraskuussa 2008 kauppoihin 8) Siin pystyy lentää iha millo haluu ja siin voi pelata Cynderil 8o Spyro on aikuinen täs pelis jo, huhutaan 8o Nojoo, ja sen leffan nimeks tulee;

Spyro: Legacy of Ages.
Jos nyt oikein suomensin, niin:
Spyro: Perintöikä.
En kyl oikeen tajuu tota mut se saatto mennä väärinki.. ;S
Jumankauta miks sä lainasit mun kommentin jos luki the legend of spyro the darknest hour ja sä sanoit et se on darkest ei darknest, mut täs sä saoit ite darknest XD
lainaa
spyro

06.08.2008 klo 14.54

aika kiva!! :D
lainaa
joku

17.08.2008 klo 15.53

Spyro elokuva tulee vuonna 2009 tai 2010 elokuva teattereihin.
lainaa
SPYROFANImäoon

21.08.2008 klo 17.41

Spyro daen of the dragonista on nyt tullut ihan oikee traileri!!
lainaa
SPYROFANImäoon

29.09.2008 klo 14.03

spyro dawn of the dragon elementit Spyro: tuli, jää, sähkö, maa Cynder: pelko, myrsky, varjo, myrkky
lainaa
Nicohaku

02.10.2008 klo 22.28

Toivottavasti sitä peliä voi pelata myös alkuperäis kielel ja leffan vois katsoo originaalina suomen kielisten tekstien kaa. Sori itse en hirveest kannata suomi duppei paitsi jossaki disney-leffois.
lainaa
ThePoisoned

27.05.2009 klo 15.04

Ei kai spyrosta tuu leffaa?! Olen todella kova Spyro-pelien fani ja pelaaja, mutta inhottavinta tuossa leffassa on omasta mielestäni varmaan Spyron naama. Minulla oli joskus (se katosi kerran muuton mukana) PS 1:llä Spyro-pelien ensimmäinen osa: "Spyro the dragon". Harmittaa yhä, kun peli on kadonnut, ja PS 1 lagaa. Onneksi omistan yhä Spyron 3 osan, "Spyro the dragon: The year of the dragons". Siinä pitää (en ole päässyt peliä vielä läpi) pelastaa kaikki jotain 300 vai oliko se 200 munaa ja vikalle tasolle päästäkseen tarvitsee myös ne kaikki jalokivet x( . Omistan myös jonkun uudemman Spyron Nintendo DS:llä, en muista sen nimeä, mutta uusi Spyro on ruma! Alkuperäinen Spyro oli symppiksen näköinen, jolla oli isot silmät. Nicohaku muuten, olen samaa mieltä noiden dubbien kanssa :) Tässäpä mielipiteeni, kiva jos luitte.
lainaa
ThePoisoned

27.05.2009 klo 15.08

Anteeks kun lisään tähän vielä viestin, mutta kuva alkuperäisestä spyrosta tässä: http://www.freewebs.com/magiccrafters/Spyro%201%20-%20Jum
lainaa
Sana

03.07.2009 klo 13.11

Spyrofriikki kirjoitti:
Canpy kirjoitti:
Vitsit mä tartteen apuu!!! Onks kukaa pelannu Spyro THe Eternal Night? Jos on niin vastaa tähän: Miten saa aktivoitua kristallipallon 2 muuta osaa, kun on boittanu Skabban ja teleportainu sinne sähkömaahan? Mä nimittäin sain sen kristallipallon aktivoituu vaan yhen kerran, mut mitä ihmettä sit piutää tehdä?! ;D


Öö.. En nyt toikeen tajunnu tota sun juttuas, mutta siinä sähkömaassa pitää vaan yrittää saada ne kristallipallot niihin kuoppiin, (muissa elementtimaissa sama juttu) ja aktivoida ne kyseisellä elementillä. Ja kun tulet sellaiseen kohtaan, missä on sellaisia pieniä ötököitä mitkä menee iha hitsin nopeesti, nii niitten päälle pitää hyppii tarpeeks mont kertaa (X, X, O) et ne liiskautuu. Pelasin Eternal Nightin aikoja sitten läpi! Spyro Cynder ja Sparx kuolee siin lopus! Ne jää sellaseen sortuvaan luolaan :( Joo mut yritä jotenki selvitä, emmä tiiä oliks must ny hirveest apuu ;S
Eivät ne siinä lopussa kuole! Spyro tekee aikakristallin! (Se punainen tai se valo homma jonka se tekee siinä lopussa kun sanoo: "Get close to me, now! Tai jotain tollasta Suomeksi: "Tule minun lähelleni, heti!") Jonka sisällä ne ovat kolme vuotta (kolmen vuoden päästä tapahtuu jotain, ja se tulee Dawn :in alus).
lainaa
Sana

03.07.2009 klo 13.13

SPYROFANImäoon kirjoitti:
spyro dawn of the dragon elementit Spyro: tuli, jää, sähkö, maa Cynder: pelko, myrsky, varjo, myrkky
Myrsky=Tuuli
lainaa
crashi95

22.07.2009 klo 13.30

Olen ollut Spyro-fani päivä kodista asti (AINA) ja nyt nämä legendat ovat pilanneet koko sarjan ja sitten elokuva???!! Sierra menee liian pitkälle Spyro näyttää aivan vanhalta pierulta.He pilasivat Spyron,kuten Crash bandicootin.(i love crash)Tomb raiderin viisi tai kuusi ekaa Core desingerin peliä olivat mahtavia,kunnes se vaihtoi tekijää Lara Croft on sontaa nykyään.Anteeksi nyt vain mutta katsokaa Spyroa nykyään mitä sille ollaan tehty ja kohdatkaa totuus,tse olen aika pettynyt.Tuntuu että nykyisen Spyron fanit tuntuvat valehtelevan itselleen,haistatan paskat sellaisille paskan legendoille(ja sen faneille) se ei ole oikea legenda spyrolla oli jo legenda siinä ei ollut CYNDERIN mustaa pirua tai mitään vitun apinoita...Spyro oli lapsille ja lapsen mielisille eikä masentuneille elämänsä pilanneille paskoille se on mielipiteeni eikä mikään haaste.Älkää suuttuko totta se on,ette kestä totuutta
-crashi(Lara,Crash,Rayman &Spyro fan4ever
lainaa
Aili-chan

14.09.2009 klo 10.11

Elokuva Spyrota?!? TAHTOO NÄHDÄ!!! siskoni on pelannut spyron 2 peiliä serkkujen luona ja olen nähny Youtubesta nämä seuraavat spyro pelit (meillä kun ei ole pelikonsolia):
Spyro: year of the Dragon
The Legend of Spyro: New Beginning
The Legend of Spyro: The Eternal Night
The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon

Ja nyt se tulle Elokuvaksi! AAAH!! Katson jo joka kerta netistä milloin se tulee, jotta voin hommata liput ajoissa. XD
lainaa
spyrocynder

30.09.2009 klo 07.10

se tulee elokuvateatteriin 2010 helmikuussa. oon pelannu kaikki spyrot läpi joten odotan aika innolla leffaa
lainaa
Sierraalas

02.10.2009 klo 18.33

Joo,Spyro on ollut aika moista paskaa siitä asti kun nuo legendat pilasivat sen.T_T' Ikävä kyllä tämä on totta. "They runed Spyro". Ketkä ovat samaa mieltä?! Vanha Spyro on oikea Spyro .
lainaa
Spyro4ever

09.10.2009 klo 20.57

spyrocynder kirjoitti:
se tulee elokuvateatteriin 2010 helmikuussa. oon pelannu kaikki spyrot läpi joten odotan aika innolla leffaa

Ei kannata odottaa siitä paljon esim.juonessa ei päästä yhtään eteenpäin , jättäisivät sen pikku lohikäärmeen jo rauhaan.
Tai vaihtaisivat jo tekijöitä .joo,Sierra alas!!!!!!!
Spyro...te ette ole oikeita faneja jotka
"väittävät pitävänsä uuuuuudesta"Spyrosta vanha takas ja piste.>8(
lainaa
realdragonlove

17.10.2009 klo 16.40

Spyro4ever kirjoitti:
spyrocynder kirjoitti:
se tulee elokuvateatteriin 2010 helmikuussa. oon pelannu kaikki spyrot läpi joten odotan aika innolla leffaa

Ei kannata odottaa siitä paljon esim.juonessa ei päästä yhtään eteenpäin , jättäisivät sen pikku lohikäärmeen jo rauhaan.
Tai vaihtaisivat jo tekijöitä .joo,Sierra alas!!!!!!!
Spyro...te ette ole oikeita faneja jotka
"väittävät pitävänsä uuuuuudesta"Spyrosta vanha takas ja piste.>8(


oleppas hiljaa tai puhu omasta puolestas. Kerroppas että miten niin ei olla? ja niele muidenkin mielipiteet, ne ei lihota. ja muutenkin vähän lapsellinen ajattelutapa mutta ihan rauhassa vaan jos kerta huvittaa.
Ite tykkään ainakin enemmän tästä uudesta ja fanitan spyroa joka tapauksessa. ei siinä vanhassakaan mitään vikaa ole, mut siinä nyt vaan sattu olemaan vähän yksinkertasemmat tappelut. yksi isku nii kaikki kuolee. mikäs järki siinä on? parempi että hyödynnetään lohikäärmeiden luontaisia taitoja, elementtejä ja liikkeitä kuin että vaan kävellään paikasta toiseen ja syöksetään silloin tällöin vähän tulta ja sähköä. ei mitään jännitystä eikä hankaluutta, kaikki on vaan niin helppoa. Ei nämä uudetkaan mitenkään vaikeita ollut, mutta monipuolisempia kuitenkin.
ja sitä paitsi tämä trilogiahan oli lähes kokonaan eri peliä kuin ne vanhemmat, se ei ollut jatkoa tai mitään vaan luotu ikään kuin uudesta alusta, joten lievästi sanottuna vitun turha mussuttaa siitä. tätä trilogiaa on luultavasti yritetty tehdä kokonaiseksi eri pelisarjaksi ihan sen takia ettei sunnuntaipelaajat tulis siitä vinkumaan.

Toi viimenen trilogian osa Dawn of the dragon oli tosi hyvä, koska siinä oli kaksinpelimahdollisuus ja tavote johon piti pyrkiä ja samalla pientä hyödyllistä roipetta taustalla, esim juuri nämä haarniskat ja niiden ominaisuudet. ja oli myös hyvin luotu tuo ns ''ostomahdollisuus'' jossa ansaitulla rahalla/timanteilla/mitä ne nyt olikaan oli mahdollisuus ostaa/ladata lohikäärmeiden elementeille eri leveleitä 1-3 muistaakseni josta se viimeisin oli sitten se parhain. ja muutenkin tässä pelissä lohikäärmeiden luontaiset kyvyt oli tuotu hyvin esille; lentää sai milloin tahtoi. ja myös kaksinpelimahdollisuus mahdollisti lohikäärmeiden yhteistyön ja erilaisen pelinäkökulman kun pystyi pelaamaan spyrolla tai cynderillä, molemmilla omat elementtinsä.
kokonaisuudessaan peli oli hyvä, se oli monipuolinen. huonoina puolina se että peli oli nopeasti pelattu ja se oli suhteellisen helppo. Enemmän tappeluita ja hankalempia ns ''päävihollisia'' ja pidempi peli niin sitten hyvä. alussa kun peliä alkoi pelaamaan ja katsoi sitä karttaa missä näkyi kaikki maat, itse ainakin oletin että näitä karttoja olisi ollut useampikin ja maita sekä päävastustajia enemmän. ja tällaisia trilogioita voisi tulla spyrosta useampikin.

ja vielä sierrasta. Sierra Entertainment liitettiin vuonna 2008 osaksi Activisionia. Ja onhan Sierra ollut Vivendinkin. Taisi olla aika pitkäänkin. Varsinainen fani oletkin kun et tainnut tietää tätäkään. Itse seuraan lähes jatkuvasti näiden kotisivuja. joten nyt voit syyttää noista viimeisimmistä pelistä Activisionia jos välttämättä tahdotte, eipä siinä mitään järkeä ole.
lainaa
Spyro4ever

18.10.2009 klo 19.42


oleppas hiljaa tai puhu omasta puolestas. Kerroppas että miten niin ei olla? ja niele muidenkin mielipiteet, ne ei lihota. ja muutenkin vähän lapsellinen ajattelutapa mutta ihan rauhassa vaan jos kerta huvittaa.
Ite tykkään ainakin enemmän tästä uudesta ja fanitan spyroa joka tapauksessa. ei siinä vanhassakaan mitään vikaa ole, mut siinä nyt vaan sattu olemaan vähän yksinkertasemmat tappelut. yksi isku nii kaikki kuolee. mikäs järki siinä on? parempi että hyödynnetään lohikäärmeiden luontaisia taitoja, elementtejä ja liikkeitä kuin että vaan kävellään paikasta toiseen ja syöksetään silloin tällöin vähän tulta ja sähköä. ei mitään jännitystä eikä hankaluutta, kaikki on vaan niin helppoa. Ei nämä uudetkaan mitenkään vaikeita ollut, mutta monipuolisempia kuitenkin.
ja sitä paitsi tämä trilogiahan oli lähes kokonaan eri peliä kuin ne vanhemmat, se ei ollut jatkoa tai mitään vaan luotu ikään kuin uudesta alusta, joten lievästi sanottuna vitun turha mussuttaa siitä. tätä trilogiaa on luultavasti yritetty tehdä kokonaiseksi eri pelisarjaksi ihan sen takia ettei sunnuntaipelaajat tulis siitä vinkumaan.

Toi viimenen trilogian osa Dawn of the dragon oli tosi hyvä, koska siinä oli kaksinpelimahdollisuus ja tavote johon piti pyrkiä ja samalla pientä hyödyllistä roipetta taustalla, esim juuri nämä haarniskat ja niiden ominaisuudet. ja oli myös hyvin luotu tuo ns ''ostomahdollisuus'' jossa ansaitulla rahalla/timanteilla/mitä ne nyt olikaan oli mahdollisuus ostaa/ladata lohikäärmeiden elementeille eri leveleitä 1-3 muistaakseni josta se viimeisin oli sitten se parhain. ja muutenkin tässä pelissä lohikäärmeiden luontaiset kyvyt oli tuotu hyvin esille; lentää sai milloin tahtoi. ja myös kaksinpelimahdollisuus mahdollisti lohikäärmeiden yhteistyön ja erilaisen pelinäkökulman kun pystyi pelaamaan spyrolla tai cynderillä, molemmilla omat elementtinsä.
kokonaisuudessaan peli oli hyvä, se oli monipuolinen. huonoina puolina se että peli oli nopeasti pelattu ja se oli suhteellisen helppo. Enemmän tappeluita ja hankalempia ns ''päävihollisia'' ja pidempi peli niin sitten hyvä. alussa kun peliä alkoi pelaamaan ja katsoi sitä karttaa missä näkyi kaikki maat, itse ainakin oletin että näitä karttoja olisi ollut useampikin ja maita sekä päävastustajia enemmän. ja tällaisia trilogioita voisi tulla spyrosta useampikin.

ja vielä sierrasta. Sierra Entertainment liitettiin vuonna 2008 osaksi Activisionia. Ja onhan Sierra ollut Vivendinkin. Taisi olla aika pitkäänkin. Varsinainen fani oletkin kun et tainnut tietää tätäkään. Itse seuraan lähes jatkuvasti näiden kotisivuja. joten nyt voit syyttää noista viimeisimmistä pelistä Activisionia jos välttämättä tahdotte, eipä siinä mitään järkeä ole.[/quote]

Oleppas itse hiljaa.Se on vaan mun mielipide.Ei sun.
Sitäpaitsi luuletko että oon ainoa joka näin ajattelee?
lainaa
exfani

19.10.2009 klo 11.50

Ei noisa legendoisa oo mitää järkeä,ennen Spyro oli rautaa,vaikka grafiikat eivät olleet parhainpia niin ei se pelin sisältöä korvaa.Nyt Spyrosta on tullut ihan outo.(sori nyt vaan)että ei se sama Spyro oo jonka tunsin.ajatelkoot kaikki mitä vaan.
lainaa
exfani

19.10.2009 klo 13.14

Nii ja tuo joka väittää olevansa "realdragonlove" haistakoon oman vittunsa,(pikku paska)ei näisä uusisa oo mitää järkeä,äpärä.elä sä vaan niisä fantasioisas,näisä uusisa on paljon huononpaa kuin vanhoisa,elikkä revi siitä äpärä.(nää uudet on ihan paskoja mutta kuvittele rauhasa vaan)Tekisi mieli ottaa paperipussi ja oksentaa siihen, kun katsoo uutta Spyroa.(en viiti katsoa enää spyron raiskausta,aina vain alemmas ja alemmas ja alemmas). Että kanttii olla hiljaa .
lainaa
ööö

23.10.2009 klo 09.57

oleppas hiljaa tai puhu omasta puolestas. Kerroppas että miten niin ei olla? ja niele muidenkin mielipiteet, ne ei lihota. ja muutenkin vähän lapsellinen ajattelutapa mutta ihan rauhassa vaan jos kerta huvittaa.
Ite tykkään ainakin enemmän tästä uudesta ja fanitan spyroa joka tapauksessa. ei siinä vanhassakaan mitään vikaa ole, mut siinä nyt vaan sattu olemaan vähän yksinkertasemmat tappelut. yksi isku nii kaikki kuolee. mikäs järki siinä on? parempi että hyödynnetään lohikäärmeiden luontaisia taitoja, elementtejä ja liikkeitä kuin että vaan kävellään paikasta toiseen ja syöksetään silloin tällöin vähän tulta ja sähköä. ei mitään jännitystä eikä hankaluutta, kaikki on vaan niin helppoa. Ei nämä uudetkaan mitenkään vaikeita ollut, mutta monipuolisempia kuitenkin.
ja sitä paitsi tämä trilogiahan oli lähes kokonaan eri peliä kuin ne vanhemmat, se ei ollut jatkoa tai mitään vaan luotu ikään kuin uudesta alusta, joten lievästi sanottuna vitun turha mussuttaa siitä. tätä trilogiaa on luultavasti yritetty tehdä kokonaiseksi eri pelisarjaksi ihan sen takia ettei sunnuntaipelaajat tulis siitä vinkumaan.

Toi viimenen trilogian osa Dawn of the dragon oli tosi hyvä, koska siinä oli kaksinpelimahdollisuus ja tavote johon piti pyrkiä ja samalla pientä hyödyllistä roipetta taustalla, esim juuri nämä haarniskat ja niiden ominaisuudet. ja oli myös hyvin luotu tuo ns ''ostomahdollisuus'' jossa ansaitulla rahalla/timanteilla/mitä ne nyt olikaan oli mahdollisuus ostaa/ladata lohikäärmeiden elementeille eri leveleitä 1-3 muistaakseni josta se viimeisin oli sitten se parhain. ja muutenkin tässä pelissä lohikäärmeiden luontaiset kyvyt oli tuotu hyvin esille; lentää sai milloin tahtoi. ja myös kaksinpelimahdollisuus mahdollisti lohikäärmeiden yhteistyön ja erilaisen pelinäkökulman kun pystyi pelaamaan spyrolla tai cynderillä, molemmilla omat elementtinsä.
kokonaisuudessaan peli oli hyvä, se oli monipuolinen. huonoina puolina se että peli oli nopeasti pelattu ja se oli suhteellisen helppo. Enemmän tappeluita ja hankalempia ns ''päävihollisia'' ja pidempi peli niin sitten hyvä. alussa kun peliä alkoi pelaamaan ja katsoi sitä karttaa missä näkyi kaikki maat, itse ainakin oletin että näitä karttoja olisi ollut useampikin ja maita sekä päävastustajia enemmän. ja tällaisia trilogioita voisi tulla spyrosta useampikin.

ja vielä sierrasta. Sierra Entertainment liitettiin vuonna 2008 osaksi Activisionia. Ja onhan Sierra ollut Vivendinkin. Taisi olla aika pitkäänkin. Varsinainen fani oletkin kun et tainnut tietää tätäkään. Itse seuraan lähes jatkuvasti näiden kotisivuja. joten nyt voit syyttää noista viimeisimmistä pelistä Activisionia jos välttämättä tahdotte, eipä siinä mitään järkeä ole.[/quote]

Vitun tyhmä kakara(tiedän kuka) on ettiny KAIKKI tiedot SUORAAN wikipediasta. Ja tehnyt tämän elämän kerran,vittu sä oot nolo!
Kerroppas miksi Spyro on nykyään niin hyvä? Miksi ei ennen? miks se vanha on niin huono?(huomaan ettet koskaan ole pelannut vanhoja spyro pelejä etkä tiedä niistä mitään,niin hyvähän se on puhua uusista paskiainen) älä vingu kokoajan tästä uudesta kun muillakin on omat mielipiteensä.Ensinnäkin, vanha Spyro ,siihen aikaan kun Spyro oli nuori ja kokematon ei hänellä vielä mitään supervoimia(mitä sinä odotat Spyrosta)? ollut kai kun oli niin pieni,älä mussuta kokoajan siitä uudesta ihraperse,kun vanhakin on olemassa,kuulostaa niin vitun tyhmältä.(tässä on järkeville ihmisille viesti, jos teillä on yhtään sydäntä niin kirjoittakaa googleen näin: Get the old Spyro back,niin näette).
Ps:tuo ei ole mikään Spyro fani,vaan Spyro hater.
lainaa
Spyrothedragon

23.10.2009 klo 11.48

Elokuva Spyrosta? viimeksi kuulin Spyrosta kun sarja oli ihan alussa...Täytyy katsoa se kun tulee...Toivottavasti se on hyvä. =D
lainaa
Drako801

12.02.2010 klo 19.57

Kivaa kun on tulossa elokuva Spyrosta. Ja juuh... tykkään itse molemmista, Legend-sarjasta ja vanhoista Spyroista. Kaikilla on omat mielipiteet, asian voisi ratkaista järkevästi että siitä ei tarvisi riidellä... jotkut ihmiset vain tykkäävät eri asioista ja ovat erilaisia. Hyväksykää se ja antakaa asian olla. =3
~Drako (xD tätä lopetusta ei edes olisi tarvinnut OwO')
lainaa
Sana

25.02.2010 klo 20.22

Mä odotan sitä elokuvaa tosi paljon! Mä tykkään Spyrost, mul o kaikki PS2 Spyrot (Ja oon menny ne täysin läpi) ja Spyro Shadow Legacy, ja oon pelannu kaikkia PS1 Spyroja. Oon ihan samaa mieleltä Drako:n kanssa (Siis tosta koko viestistä).
lainaa
LovingSpyro4ever

17.03.2010 klo 16.59

ööö kirjoitti:
oleppas hiljaa tai puhu omasta puolestas. Kerroppas että miten niin ei olla? ja niele muidenkin mielipiteet, ne ei lihota. ja muutenkin vähän lapsellinen ajattelutapa mutta ihan rauhassa vaan jos kerta huvittaa.
Ite tykkään ainakin enemmän tästä uudesta ja fanitan spyroa joka tapauksessa. ei siinä vanhassakaan mitään vikaa ole, mut siinä nyt vaan sattu olemaan vähän yksinkertasemmat tappelut. yksi isku nii kaikki kuolee. mikäs järki siinä on? parempi että hyödynnetään lohikäärmeiden luontaisia taitoja, elementtejä ja liikkeitä kuin että vaan kävellään paikasta toiseen ja syöksetään silloin tällöin vähän tulta ja sähköä. ei mitään jännitystä eikä hankaluutta, kaikki on vaan niin helppoa. Ei nämä uudetkaan mitenkään vaikeita ollut, mutta monipuolisempia kuitenkin.
ja sitä paitsi tämä trilogiahan oli lähes kokonaan eri peliä kuin ne vanhemmat, se ei ollut jatkoa tai mitään vaan luotu ikään kuin uudesta alusta, joten lievästi sanottuna vitun turha mussuttaa siitä. tätä trilogiaa on luultavasti yritetty tehdä kokonaiseksi eri pelisarjaksi ihan sen takia ettei sunnuntaipelaajat tulis siitä vinkumaan.

Toi viimenen trilogian osa Dawn of the dragon oli tosi hyvä, koska siinä oli kaksinpelimahdollisuus ja tavote johon piti pyrkiä ja samalla pientä hyödyllistä roipetta taustalla, esim juuri nämä haarniskat ja niiden ominaisuudet. ja oli myös hyvin luotu tuo ns ''ostomahdollisuus'' jossa ansaitulla rahalla/timanteilla/mitä ne nyt olikaan oli mahdollisuus ostaa/ladata lohikäärmeiden elementeille eri leveleitä 1-3 muistaakseni josta se viimeisin oli sitten se parhain. ja muutenkin tässä pelissä lohikäärmeiden luontaiset kyvyt oli tuotu hyvin esille; lentää sai milloin tahtoi. ja myös kaksinpelimahdollisuus mahdollisti lohikäärmeiden yhteistyön ja erilaisen pelinäkökulman kun pystyi pelaamaan spyrolla tai cynderillä, molemmilla omat elementtinsä.
kokonaisuudessaan peli oli hyvä, se oli monipuolinen. huonoina puolina se että peli oli nopeasti pelattu ja se oli suhteellisen helppo. Enemmän tappeluita ja hankalempia ns ''päävihollisia'' ja pidempi peli niin sitten hyvä. alussa kun peliä alkoi pelaamaan ja katsoi sitä karttaa missä näkyi kaikki maat, itse ainakin oletin että näitä karttoja olisi ollut useampikin ja maita sekä päävastustajia enemmän. ja tällaisia trilogioita voisi tulla spyrosta useampikin.

ja vielä sierrasta. Sierra Entertainment liitettiin vuonna 2008 osaksi Activisionia. Ja onhan Sierra ollut Vivendinkin. Taisi olla aika pitkäänkin. Varsinainen fani oletkin kun et tainnut tietää tätäkään. Itse seuraan lähes jatkuvasti näiden kotisivuja. joten nyt voit syyttää noista viimeisimmistä pelistä Activisionia jos välttämättä tahdotte, eipä siinä mitään järkeä ole.


Vitun tyhmä kakara(tiedän kuka) on ettiny KAIKKI tiedot SUORAAN wikipediasta. Ja tehnyt tämän elämän kerran,vittu sä oot nolo!
Kerroppas miksi Spyro on nykyään niin hyvä? Miksi ei ennen? miks se vanha on niin huono?(huomaan ettet koskaan ole pelannut vanhoja spyro pelejä etkä tiedä niistä mitään,niin hyvähän se on puhua uusista paskiainen) älä vingu kokoajan tästä uudesta kun muillakin on omat mielipiteensä.Ensinnäkin, vanha Spyro ,siihen aikaan kun Spyro oli nuori ja kokematon ei hänellä vielä mitään supervoimia(mitä sinä odotat Spyrosta)? ollut kai kun oli niin pieni,älä mussuta kokoajan siitä uudesta ihraperse,kun vanhakin on olemassa,kuulostaa niin vitun tyhmältä.(tässä on järkeville ihmisille viesti, jos teillä on yhtään sydäntä niin kirjoittakaa googleen näin: Get the old Spyro back,niin näette).
Ps:tuo ei ole mikään Spyro fani,vaan Spyro hater.
[/quote]


Rauhottukaahan nyt ihmiset :)))
Eikös tällä palstalla pitäny puhuu siitä elokuvasta??
Njoo oma mielipiteeni ny kuiteski tähän ihanaan keskusteluunne:
Vanhassa spyrossa oli enemmän haastetta. Sitä oli mielekkäämpää pelata kun kaiken maailman ihmeen supervoimat ja raivot ei puskenu siihen sekaan.
Uusi spyro (puhun nyt siis the legend of spyro trilogiasta) on mielestäni asia erikseen koska sehän on tavallaan... no "Spyron tarina" juonineen ja kaikkineen. Vanhoissa spyroissa ei oikeestaan ollu selvää juonta vaan se oli enemmän jokanen peli erikseen. Kumpi nyt on parempi; en tiiä enkä välitäkkään tietää :)) Ne jotka tykkäsi enemmän vanhasta spyrosta fanittakoon sitä, ne jotka tästä uudesta trilogiasta/elokuvasta fanittakoon sitä ja ne jotka tykkää/tykkäsi molemmista (itse lukeudun näihin) fanittakoon molempia. Jos teitä niin häiritsee spyron "uusi ilme" niin älkääpä ostako uusia pelejä tai kattoko videoita youtubest vaan keskittykää niihin vanhoihin joista pidätte :DD

*Peace for you people* Hyvät jatkot!! :D
lainaa
LovingSpyro4ever

17.03.2010 klo 18.01

joo ja vielä lisäisin tohon edelliseen. Uuden spyron fanit kokeilkaapa osoitetta: http://lair.spyrothedragon.com/fi/
Anteeex oon niin surkee näiden koneiden kanssa etten osaa linkittää muttaaa ehkäpä jaksatte kirjoittaa tuon sinne yläviivalle :)))
LUPAAN ETTETTE PETY
Heipähei mussut
lainaa
LovingSpyro4ever

17.03.2010 klo 18.04

aijaa se linkitti sen ittestää :)))
No juup turha commentti tääki mut heippppaaa
lainaa
Drako801

08.04.2010 klo 18.31

Hyvä että täällä on muitakin jotka ajattelee samalla tavalla :'') Mut jooh... tulis se elokuva jo 8D pakko nähdä se heti! Youtubesta ei edes löydy trailereita, joten, öh, tietääkö joku varmaa tietoa ilmestymispäivästä? (AInakaan Tubessa ei ole OIKEITA trailereita..)
lainaa
___

15.05.2010 klo 19.56

Olet sinäkin varsinainen fani,kun et tiennyt että elokuvaa ei enää tule...(ei pahalla sinulle kuitenkaan ; ) ) (yleensä peleistä tehdyt elokuvat eivät ole hyviä,mutta en tarkoita että AINA.Yksi pelisarjaan perustuva elokuva sarja joka on hyvä: Resident evil).Voisin melkein sanoa että hyvä että ei tullut sitä Spyro-elokuvaa) (Ja vielä kattois tuokin yks peiliin ja tietäis mikä on lapsellinen sinä,RealDragonlove ja hyväksyisi tosi asiat,laskeudu jo pilvilinnastasi.Miksi alat mollaamaan ihmisiä ?"Mollaajat ovat päätyneet tänne asti", Älä mene enää "henkilökohtaisuuksiin".Mitä sinä tiedät muiden ihmisten asioista,ja alat siinä ylpeilemään/lesottamaan.Ja äläkä puutu asioihin jotka eivät välttämättä sinulle kuulu,kutsutko kaikkia sunnuntai pelaajiksi,jotka eivät tykkää Tlos: seista ?Vai mitä sinä oikein horiset? Aika lapsellista minun mielestäni...veikkaan että olet joku 10v jonka olisi korkea aika hankkia elämä.Tiedän,tämä oli "vähän" loukkaavasti/jyrkästi sanottu,mutta älä anna tämän "lihottaa" sinua.)Ja tuskin edes tulet enää lukemaankaan tätä ja tekemään jotain numeroa,sen parempi.(Drako puhuu asiaa tässä : "jotkut ihmiset vain tykkäävät eri asioista ja ovat erilaisia. Hyväksykää se ja antakaa asian olla." Olen samaa mieltä myös siinä.) Kaikilla on mielipiteitä sekä keskustelun aihe voisi jo pikkuhiljaa edetä tai antaa olla vaan -.-'') Mutta minusta nämä 3 uusinta Spyroa voisivat olla jotain muutakin kuin pelkkää napin hakkausta...se tekee siitä jotenkin liian helppoa,mielummin minä tyydyn "yhteen iskuun" kuin hakkaisin vihollista puoli tuntia.Ja muuten,milloin olisi korkea lopettaa tää artikkelin/uutisen puhuminen ? (Teille kaikille vaan)eli antakaa mieluusti olla kokonaan,minä olen sanottavani sanonut.( ? )See ya! PISTE.
lainaa
___

16.05.2010 klo 11.39

(Korjaus: *korkea aika*.)
lainaa
Pyry

24.05.2010 klo 15.18

Minusta on hienoa että Spyrosta tehdään elokuva!Oon nähny pikku pätkän yotubesta mitä siinä tapahtuu.Itellä on kaksi Spyro peliä ja oon läpässy kummankin.Ne on:Spyro eternal night ja Spyro dawn of to dragon.
lainaa
mortsivaa

22.06.2010 klo 22.43

joo eli en tiiä onko sitä elokuvaa tulossa http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Vuoden_2010_elokuvat tuoll wikipediassa ainaki "vuoden 2010 elokuvat" nii siellä se lukee nimellä the legend of spyro... mut njaa toisaalta voihan wikipediaa mennä kuka vaa kirjottaa mitä vaan. Että en tosiaa tiiä. oisha se sillee kiva jos tulis joku elokuva spyrosta mut se kyll luultavasti pilais koko sarjan, yleensä pelisarjoista tehdyt elokuvat ei oo mitää loistavia..

nimimerkki LovingSpyro4ever kirjoitit asiaa!! (::

ja nimimerkki Pyry, se pätkä minkä näit on luultavasti dawn of the dragon pelin alkutraileri mitä näytettiin sillo joskus teeveessä tai sit se on vaa joku toinen spyro juttu koska mitään elokuvaa ei oo vielä tehty eikä siitä julkaistu mitää traileria

ja sitte toi teidä taistelu vanha spyro vs. uusi
nii jaa'a aika säälittävää tollane toisille mussuttamine siitä kuinka jompikumpi olis muka parempi jne. olkoo jokane sitä mieltä mitä on ei siinä tarvi toisia alkaa haukkuun ihraperseiks ja muiks vaa siks että ne sattuu oleen eri mieltä ku ite on. Kasvakaa aikusiks ja hyväksykää se ett jokasella ihmisellä on omat mielipiteensä!!
lainaa
Randomheppu

23.06.2010 klo 13.16

Antakaa kaikki jo olla,tulitteko tänne keskustelemaan tai sunkuttamaan yhä siitä elokuvasta ? tai unohtaa alkuperäisen aiheen "n.parikymmentä kommenttia sitten" aikaa sitten... (elokuvaa jota ei tule...mutta silti vaan jatkatte,jotkut täällä "nääs" ottavat selvää asioista,sori mutta oli pakko sanoa.) vai siitä että vanhako parempi vai uusi vaikko kenties pahentamaan toisten mieltä ? "voikun kivaa"...hohhoi .Hyviä pelisarjoja tulee ja menee,niinkuin meni tämäkin....(minusta! enkä nyt kerjää mitään taistelua tässä keneltäkään jos te niin luulette) Mutta hei, mitä säälittävää siinä on , kun joku sanoo pitävänsä vanhaa parempana kuin uusi ? Mielipiteen "julkaiseminen" ei ole säälittävää vaan se että tekee siitä kauhean sodan,jos joku ei vain pidä niin EI PIDÄ. Teette liian suuren numeron tämmöisistä asioista...tai ainakin jotkut.Melkein sama asia kun kuuntelisitte tätä : "Onko Digimon parempi kuin Pokemon ?" Halvat teilläkin on huvit. Mitäs tässä nyt jotain aikuista alkaa "esittämään" jos ei ole . Tämä alkaa mennä jo vähän liian pitkälle / paksuksi,artikkelin (tai "riita palstan")voisi vaikka jo "eliminoida",kun se aiheuttaa täällä vain pelkkää riitaa yms. : /
lainaa
Pyry

26.06.2010 klo 13.41

Juu..Mä kattoin sen yotubesta niin siinä sanottiin että se ois siitä elokuvasta.En oo kuitenkaan varma siitä nimimerkki mortsivaa.Voin lähettää siit linkin.Kas tässä http://www.youtube.com/watch?v=nwxdEvJTjho&feature=relateä
lainaa
Pyry

26.06.2010 klo 13.46

Kuule nimimerkki LovingSpyro4ever mä oon tehnyt siellä lohikäärmeeni ja muuta mutta se ei anna mun kirjautua sisään.Tietäisitkö mitä pitäisi tehdä??Mä oon ihan ääöönä mitä tehä.
lainaa
Pyry

31.07.2010 klo 12.45

Nimimerkki mortsivaa mä katoin ton linkin ja koitin ettii sieltä mut mulla ainakaan se ei löytynyt.
lainaa
Kullipersekeisari93

02.09.2010 klo 19.12

tässä pätkiä elokuvasta.menkää ihmeessä kattoo renkewitzin studion kotisivuille,jos kiinnostaa...(totta hitossa kiinnostaa spyrofaneja)
itse elokuvaa ei tosin ole luvattu tuleman enää.se jäi kesken.eksyin sivuille kurkkimalla halo2 konseptitaidetta googlesta.
tämä ei ole vitsi eikä paskapilatraileri tai pikkuanimaatio tubesta vaan renkewitzin omaa tavaraa omilla kotisivuillaan..tietoa tästä videosta ei jaella edes darkspyrolla tai näsäwikipediassa .en jää keskustelemaan tänne yksityiskohdista tai mielipiteistä,sillä minulla onparempaakin tekemistä kuin kirjoitella tänne.kaiken sen ajan mitä te riitelitte mielipiteistä(mikä on hyvin lapsellista) olisitte voineet kirjoittaa itse pelien tekijöille jotakin rakentavaa kritiikkiä.heippa,menen kattoo haloa PISTE.
lainaa
Kullipersekeisari93

05.09.2010 klo 10.46

(älkää vaivatko päätänne nimimerkilläni) ups, väärä hälytys ,(tosta elokuva hommast) älkää vetäkö kookospähkinää nenäänne jos luulitte jotain muuta. ja pyry ... *huokaus* , se paikka missä et pääse kirjautumaan niin en minäkään eikä varmaan kovin moni muukaan (omasta mielestäni aika paska paikka eikä jaksanut kiinnostaa) ei kannata välittää siitä,eikä tuben feikki trailereista tai sellasista mistä aikasemmassa kommentissa sanoin.

ÄLKÄÄ LUKEKO TÄSTÄ ETEENPÄIN JOS ETTE HALUA KUULLA MINUN EHKÄ LOUKKAAVAA MIELIPIDETTÄNI. En ole muuutenkaan kiinnostunut tästä...jos nätisti ja vähän huumoria käytettynä sanotaan niin uudesta spyrosta,eli pinkin krokotiilin ja rupisammakon risteytyksestä, yrittäkää nyt herranen aika hyväksyä että elokuva olisi vetänyt vesiperän jokatapauksessa , paitsi ehkä ihkuttaja Spyro + Cynder 4evah!!!!111LOL!! -fanien mielestä , KETÄ OIKEESTI KIINNOSTAA joku random lohari lutka! SUORAANSANOTTUNA useimmat spyro fanit fanittavat varmaan spyroa just ton mustan dinosauruksen jolla on siivet ,(lutka saurus) tai vaan pelkästään sitä kun se on niiiiin täydellinen(ja saa spyron vielä huononpaan valoon) .muutenkin epätoivoinen juonenpitkitys Tlos trilogiassa meni OMASTA MIELESTÄNI yli hilseen vaikka oli silläkin hetkensä...en jaksa alkaa selitämään koska joku varmaan saa raivarin ja kirjoittaa puolenkilometrin mittaisen tekstin tänne ellei jopa lyhyemmän : "seli seli seli " . *murahdus* justjoo. kaikki pelaa sitä mitä haluaa ei sen perkelen juonen tai jonkun ihkutus muoti ilmiön takia aina ,vaan siksi että ehkä heitä vain huvittaa varmaan, kokeilun haluisina tai jotain. UUH! älkää nyt suuttuko tämä on vain minun mielipiteeni,selvä ? muistakaa se kun lainaatte tekstiäni ilman että edes luette sitä ajatuksen kanssa, tai jotain muuta,JA alatte sunkuttamaan , tiedän että nämä kolmen uusinta ovat löysää paskaa koska olen pelannut ne läpi. PS : tämä keskustelu ei etene mihinkään,SONTAA OLLLAAN JANKATTU VUODESTA TOISEEN ,ja samassa pisteessä jankkaatte .(käytin capsia että liki näköinenkin sen huomaisi ) heippa.
lainaa
nikke

15.02.2012 klo 18.31

moi minä omistan legend of spyro dawn of the dragonin ja mua kiinostais miten siihen saa suomalaiset äänet mullaku se on playstation2 ja haluaisin tietää kertokaa vaikka sähkö postil sit vaik. :D
lainaa
spyred

30.03.2015 klo 07.04

Itseäni vituttaa vieläkin kun ne hylkäsi sen elokuvan ja teki ne skylanderssit ja tunki siihen sen spyron.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova