Saksan Big Brother siivitti Sunrise Avenuen huimiin myyntilukuihin

01.07.2008 klo 17.08 | Luettu: 3551 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Sunrise Avenue saa platinaa Saksasta. Elokuussa 2006 Keski-Euroopassa julkaistu On The Way To Wonderland on myynyt Saksassa yli 200 000 kappaletta, mikä tarkoittaa platinalevyä. Sunrise Avenue on tasaisesti kasvattanut suosiotaan Euroopassa ja neljän hittisinglen jälkeen levy liikkuu edelleen kaupoista kuluttajille. Vuoden alussa yhtyeen tuorein single Choose To Be Me valittiin Saksan Big Brotherin tunnuskappaleeksi, jonka ansiosta se soi joka päivä koko kevään ajan RTL II -kanavalla. Lisäksi Sunrise Avenue on esiintynyt Saksassa kymmeniä kertoja ja bändi onkin lunastanut paikkansa viime vuosien kovimpien tulokkaiden kovassa joukossa.

Sunrise Avenue on parhaillaan studiossa äänittämässä toista albumiaan, joka kantaa nimeä Popgasm. Nimi ei ole pelkästään albumin titteli, vaan se kuvastaa kaikkea mitä Sunrise Avenuen tuleva levy edustaa. Popgasm julkaistaan tammikuussa 2009.

V2.fi | J.A. Kaunisto
< Beverly Hills Kyttä ... Kotimainen raskas ro... >

Keskustelut (5 viestiä)

Marq

Moderaattori

Rekisteröitynyt 25.01.2008

01.07.2008 klo 19.11

Voisivat oikeastaan muuttaa sinne Saksaan pysyvästi, kun siellä tuota suosiota näyttää olevan.
CJ_Sneek

Rekisteröitynyt 15.07.2007

01.07.2008 klo 21.30

"Me mennään Saksaan,
me mennään Saksaan koheltaan!
Me mennään Saksaan,
me mennään Saksaan soheltaan!
Me mennään Saksaan,
me mennään Saksaan mokaamaan!"

Jotenkin tuli tämä biisin lyriikka mieleen tästä artikkelista.
humu_saaber

01.07.2008 klo 23.22

kyllä saksalaiset osaa, 200 000 kp?!! .. captain jack, mr. president, modern talking, sunrise avenue.. voi v***u mitä scheißea!
tviulu

02.07.2008 klo 06.12

Ne 200.000 oli rekassa joka ajoi sillalta alas ja vakuutusyhtiö maksoi
jefferson

02.07.2008 klo 10.53

Te jotka haukutte, ootteko kateellisia vai mikä on kun pitää tuolleen avautua.

Onnee vaan bändille, hyvin näyttää menevän.

Kirjoita kommentti

73843

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova