Tuorein sisältö

Sunrise Avenue onnistui fanien avulla keräämään mahtavan summan työttömäksi jääneelle kiertuehenkilökunnalleen

23.05.2020 klo 21.27 | Luettu: 383 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Sunrise Avenuen uran lopetus siirtyi vuodella koronaviruspandemian johdosta.

Keikat ovat seis ja bändi päätti järjestää pientä tukikampanjaa, ei suinkaan bändin jannuille vaan kiertuehenkilökunnan tyypeille.

Sunrise Avenuen erityisen Crew Collectionin fanituotteiden tuotot menevät suomalaiselle kiertuehenkikökunnalle, joka oli palkattu bändin mukaan kesäksi 2020.

Sunrise Avenue on somessa paljastanut infoa kampanjan lopputuloksesta:

Tuotteita myytiin yli 5000 kappaletta!

Summa on todella merkittävä mutta tarkkoja lukuja ei paljasteta. Pottia lisää vielä muiden mukana olleiden toimijoiden luopuminen omasta osuudestaan.

Näytä tämä julkaisu Instagramissa.

The real super heroes behind every Sunrise Avenue show have always been our Crew Boys. They start building the stage when the band still sleeps and they finish the work as we are already in our bus beds on the way to next Wonderland. Just like most of us on this planet now, they have lost all their jobs for the whole year and we wanted to put up a little campaign to support them and their families. They have been more than brothers to us all these years and we feel now is the time to show them some love. Check out the exclusive SUNRISE AVENUE CREW COLLECTION for a limited time until may 15th. Link in bio. All profits of this campaign will go straight to our Finnish crew guys hired for summer 2020. And what ever this campaign makes in numbers, we will double it. We hope to see many of you wearing these shirts at the shows next ear as the world is hopefully back to normal. Big love, health and hugs to you all ?? #mp #ilari #gorilla #uskis #tomppa

Henkilön Sunrise Avenue (@sunriseavenue) jakama julkaisu




V2.fi | J.A. Kaunisto
< The Handmaid's Tale ... Roger Mooren kuolema... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti


162


www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova