Tuorein sisältö

Pahat henget kiusaavat Johanna Tukiaista

06.02.2009 klo 14.40 | Luettu: 6737 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Hymyn verkkosivut kertovat tanssija/mediapersoona Johanna Tukiaisen olevan peloissaan. Demonit ja yliluonnolliset ilmiöt tuntuvat jahtaavan naista.

Johanna on kuulemma etsimässä Helsingistä luottopastoria auttamaan ahdingossaan.

Johanna kertoo kokeneensa sisarensa Julian kanssa yliluonnollisia asioita. Malarian vuoksi sairaalassa riutunut Johanna sai vieraakseen myös demoneja.

- Äsken Julian risti tippui hänen kaulastaan, vaikka ketju oli ehjä. Tiedän, että on olemassa toinen maailma. Tosi pelottavaa.

Tukiainen kertoo myös toisesta karmivasta tapauksesta. Jyväskyläläisessä hotellissa kylppärin lattialle ilmestyi verijälkiä.

Tukiainen sanoo olevansa uudestisyntynyt yhdessä sisarensa Julian kanssa. Molemmat ovat uskossaan vahvoja. Johanna epäileekin pahojen henkien koettelevän heitä.

Tarvitseeko Johanna tavallisen uskonmiehen vai henkien manaajan apua, se jää nähtäväksi.

V2.fi | J.A. Kaunisto
< Brad Pitt Soderbergh... Jason Bateman sieme... >

Keskustelut (18 viestiä)

cs_bot

Rekisteröitynyt 29.05.2007

06.02.2009 klo 14.56

Johanna tarvitsee napakkaa iskua pääkoppaan.
Jombie

Rekisteröitynyt 25.01.2009

06.02.2009 klo 15.01

Taitaa darra vaivata Tukiaista perkeleen sijaan. Oli viime viikonloppunakin niin sekaisin paikallisessa diskohelvetissä jossa satuin työskentelemään. Mut juu, eat shit and die!
rts

06.02.2009 klo 15.43

JOHANNA I LOVE YOUUUUUUUU!!!
LoneGoat

Rekisteröitynyt 07.08.2007

06.02.2009 klo 15.44

Johanna on ihan perseestä.
Lazzi

Rekisteröitynyt 07.05.2008

06.02.2009 klo 15.52

julkisuudenkipeä, menisi hoitoon...
Raat0

Rekisteröitynyt 11.04.2007

06.02.2009 klo 15.54

Go Johanna! Viihdearvo vain kohoaa viikko viikolta. Kohta tulee vuosi täyteen julkisuudessa, eikä meno osoita minkäänlaisia hiljentymisen merkkejä!
vieras

06.02.2009 klo 16.24

tais vaan katsoa peiliin kun demoneita näki
Novalogix

Rekisteröitynyt 22.04.2007

06.02.2009 klo 16.31

Jumala ja Demoni kortti käytetty. Mitähä seuraavaks.
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

06.02.2009 klo 16.46

Novalogix kirjoitti:
Jumala ja Demoni kortti käytetty. Mitähä seuraavaks.

Alkaa tyttö skientolaiseksi (?)!
Tero

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.11.2008

06.02.2009 klo 16.51

...ja seuraavaksi Renny tekee klassikon "Johanna Tukiaisen Manaaja", bonus materiaalina meikit off - dokumentti
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

06.02.2009 klo 17.43

Huomionkipee sekopää...
Rautamaha

Rekisteröitynyt 20.12.2008

06.02.2009 klo 18.46

Taisi lehmä olla demonien näkemisen jälkeen niin järkyttynyt, että piti tyhjentää toinenkin viskipullo.
axgdcgdc

06.02.2009 klo 21.57

Siis kuka tuo Johanna Tukiainen edes on? En ole ikinä kuullutkaan. Mistä se tuli kuuluisaksi?
Lehtonen

Rekisteröitynyt 28.02.2008

06.02.2009 klo 21.59

vittuun nämä turhat tuksu-uutiset veekakkosesta.
Pkunk

Rekisteröitynyt 08.08.2007

06.02.2009 klo 23.43

...Sillä on pitkä sininen tukka
ja viikset auringon säteistä.
Sillä on hampaissaan kanelinkukka
ja siivet on pilvenhöyhentä.

Mitä se lounatuuli itkee?
Se itkee mustia kaupunkeja
Se suree viivasuoria suita
ja nälkäisiä lapsia....Eli Pazuzu se pimeissä nurkissa vaan Johannaa säikyttelee. Homma alkaa mennä siinä vaiheessa vakavaksi kun pää alkaa holtittomasti pyöriä kehon y-akselilla.

Ihan varmuuden vuoksi harkitsisin kääntymistä katolilaiseksi. Siellä tämä tuholaisten myrkytys on arkea.
Roni

07.02.2009 klo 00.09

Ehkä johanna vois käyttää tamppoonia ettei tulis verta vessan lattialle.
mz-412

Rekisteröitynyt 22.11.2008

07.02.2009 klo 11.14

johnulla taitaa olla ongelmia päässä ja PUUTARHASSA kun noin veuhkaa.
HuuDe

08.02.2009 klo 15.59

ois kuollut siihen malariaan niin ois yksi turha julkkis vähemmän

Kirjoita kommentti