Seinäjoen Tangomarkkinat ja Yle saavuttivat kiitettävästi huomiota
Seinäjoen Tangomarkkinat houkutteli paikale 55 000 kävijää. Kasvua viime vuoteen oli 6 000 henkeä.
Uudistunut yhteistyö Yleisradion kanssa toi Tangomarkkinat vahvasti myös TV-katsojien ulottuville. Ylen TV-lähetykset tavoittivat liki kaksi miljoonaa katsojaa.
Paikka auringossa -konsertti tavoitti 756 000 katsojaa ja Finaali 1 116 000 katsojaa. Yhteensä ohjelmien tavoittavuus oli siis 1 872 000. Luvut koskevat vasta lineaaritelevision tavoittavuuksia. Yle Areenan luvut julkaistaan maanantaina.
"Tangomarkkinoiden selkeä kasvu kertoo siitä, että ihmiset kokevat tapahtuman kiinnostavaksi ja tärkeäksi. Olemme panostaneet sisältöihin ja yleisökokemukseen, ja lisäksi yhteistyö Ylen kanssa on mahdollistanut tapahtuman laajentumisen myös ruudun ääreen", sanoo Seinäjoen Tangomarkkinoiden toimitusjohtaja Pasi Ojala
Uudistunut yhteistyö Yleisradion kanssa toi Tangomarkkinat vahvasti myös TV-katsojien ulottuville. Ylen TV-lähetykset tavoittivat liki kaksi miljoonaa katsojaa.
Paikka auringossa -konsertti tavoitti 756 000 katsojaa ja Finaali 1 116 000 katsojaa. Yhteensä ohjelmien tavoittavuus oli siis 1 872 000. Luvut koskevat vasta lineaaritelevision tavoittavuuksia. Yle Areenan luvut julkaistaan maanantaina.
"Tangomarkkinoiden selkeä kasvu kertoo siitä, että ihmiset kokevat tapahtuman kiinnostavaksi ja tärkeäksi. Olemme panostaneet sisältöihin ja yleisökokemukseen, ja lisäksi yhteistyö Ylen kanssa on mahdollistanut tapahtuman laajentumisen myös ruudun ääreen", sanoo Seinäjoen Tangomarkkinoiden toimitusjohtaja Pasi Ojala
![]() |
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti