Tuorein sisältö

Kultti-ilmiöksi kasvanut lontoolainen elektronisen musiikin duo syyskuussa Suomeen

Tänään klo 20.28 | Luettu: 164 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Kultti-ilmiöksi kasvanut lontoolainen elektronisen musiikin duo Joy (Anonymous) on noussut muutamassa vuodessa yhdeksi brittiläisen tanssimusiikin kiinnostavimmista nimistä. Kaksikko saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen ja esiintyy Helsingin Ääniwallissa lauantaina 5. syyskuuta.

Garagea, housea, popvaikutteita ja vahvoja bassolinjoja energiseksi kokonaisuudeksi yhdistelevä Joy (Anonymous) tuli tunnetuksi koronapandemian aikana järjestämiensä ulkoilmakeikkojen myötä. Satunnaisista esiintymisistä kasvoi nopeasti satoja ihmisiä yhteen kokoavia tapahtumia. Vuosien varrella duo on järjestänyt yllätysjuhlia New Yorkissa ja muuttanut Kööpenhaminassa kahvilassa soitetun improvisoidun keikan koko yön kestäneiksi juhliksi.

Yhteistyöt mm. Fred againin, Skrillexin ja Eliza Rosen kanssa ovat tuoneet elektroduon live-esiintymiset yhä suurempien yleisöjen nähtäville ja vuonna 2023 ilmestynyt toinen albumi Cult Classics osoitti heidän olevan matkalla kohti entistäkin suurempia lavoja.

Liput keikalle tulevat myyntiin perjantaina 26. kesäkuuta klo 10.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Jenna Ortega on naii... Seinäjoen Provinssi ... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova