Tuorein sisältö

Näin paljon Suomen suurin iskelmämusiikin juhla keräsi festarikansaa

Tänään klo 01.20 | Luettu: 199 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Suomen suurin iskelmämusiikin juhla, Iskelmä Festivaali, keräsi viikonlopun aikana lähes 24 000 kävijää Himos Parkiin Jämsään.

Yksi festivaalin merkittävimmistä ja tunteikkaimmista hetkistä koettiin, kun suomalaisen musiikin kulmakivi Eppu Normaali jätti jäähyväiset Iskelmä Festivaalin yleisölle. Yhtyeen keikka keräsi alueelle valtavan yleisön ja tarjosi yhteislaulun täytteisen hetken, joka jää festivaalin historiaan.

Iskelmä Festivaali on jälleen osoittanut olevansa yksi Suomen merkittävimmistä kesätapahtumista, jossa kotimainen musiikki yhdistää sukupolvia ja kokoaa yleisön yhteen ainutlaatuisen tunnelman äärelle.

Iskelmä Festivaalia juhlitaan ensi vuonna Himos Parkissa 1.-3.7.2027 ja ensimmäiset artistipaljastukset sekä yleinen lipunmyynti tapahtumaan käynnistyy kuluvan vuoden syksyn ja alkutalven aikana.


(Kuva: Camilla Hanhirova: Eppu Normaali Iskelmä Festivaali Himoksella 25.6.)


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Historiallinen hetki... Kiinnostaisiko asua ... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova